Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slyšíš ?

07. 05. 2007
16
27
6536
Autor
Oldjerry

sucho, zde sucho

volám vodu dvacet dní

vadný vysilač


27 názorů

palino8
23. 05. 2007
Dát tip
hehe, toto je milé :)

Oldjerry
11. 05. 2007
Dát tip
Já jsem kozoroh a to víš : na skalách je fakt! dost málo ... té vody.

Jerry_Shit
10. 05. 2007
Dát tip
Mě voda taky docela svědčí, já jsem totiž vodnář...a tak čekám na velkou vod(k)u. :)

Oldjerry
10. 05. 2007
Dát tip
Jo a všem : zabralo to ! Už mám v nádržích na zahradě 1200 litrů vody...

Oldjerry
10. 05. 2007
Dát tip
Hele - brácho - nejni todle nebezpečný vyhrožování ? Jinak co se týče děšťů jsem za ně rád, dobře věda že jsem ve vodě nerozpustný

Jerry_Shit
10. 05. 2007
Dát tip
Jen počkej na Medarda, to zas bude... ;)

Oldjerry
09. 05. 2007
Dát tip
Zboro - děkan

Zbora
09. 05. 2007
Dát tip
:o)) bezva

fajo
08. 05. 2007
Dát tip
ale kurnik,to by hríby rástli mega,keby bol aktívny poprašok..toť ono vraj zo žírnych stepí vyprahnutej Zakarpatskej Ruskej socialisticko demokratickej onej..odpytujem republiky..no..k vysokoškolským výskumom-hen za veľkou mlákou v spolupráci s NASA budúci docenti a adepti na Nobela uskutočnili rozsiahle bádanie ohľadom druhotného vplyvu kravských prdov na vývoj ozónovej diery..tak!

Oldjerry
08. 05. 2007
Dát tip
Nene - analyzovaly to nějaké laboratoře zemědělské vysoké školy a potvrdili saharský původ. Ten prach z Černobylu jsme už sežrali před dvaceti lety...

fajo
08. 05. 2007
Dát tip
to ještě něco by ma zaujímalo..)apropos,nebol to saharský dážď,ale prach z ukrajinských polí..:o)

Oldjerry
08. 05. 2007
Dát tip
avoxičko - děkánek Paulart - nevím, čemu se směješ : nedávno nám tu pršel saharský písek (musel být i u vás), pyly už dopylyli - Lovoš není u Oldjerryho, nbrž Oldjerry u Lovoše (asi 3 km) - takže něco jiného by nebylo ? fajo - to nic, to je jen bujná fantazie a ještě něco... jenže nevím co... Annatar - Bať - chtělo by to takhle aspoň tři dny....

fajo
08. 05. 2007
Dát tip
Paulart-tak neviem,púšť má tiež svoje čaro..oáza na každom kroku a tak;o)

Paulart
08. 05. 2007
Dát tip
Haha, písečnou bouřku. Vidím ten Lovoš u Oldjerryho, jak se žlutá či žlutí pokryt písečnými dunami. A nebo pylem okolních sadů.

avox
08. 05. 2007
Dát tip
a to já jsem důvěřivá... ještě že jsem se vrátila, už mi zase neprošel típek, tak napravuji... :-))

Oldjerry
08. 05. 2007
Dát tip
Vadí, velice vadí, ale když už jsi ji poslal, budu ji považovat za tvůj pozdraffff

fajo
08. 05. 2007
Dát tip
posielame Vám búrku 1ks.. p.s.:nevadí,že piesočnú?:o) *

Oldjerry
08. 05. 2007
Dát tip
avox - neber to tak doslova všem vám děkuji, za každé slovo a těm vlhkým kritikám trošku závidím - dnes sprchlo už i u nás, ale je to tak 10% toho, co by příroda potřebovala.

Paulart
08. 05. 2007
Dát tip
Posílám Ti tam trochu deště, Oldjerry, tady už leje několik dní. A příroda si pomlaskává.

Baziliška
08. 05. 2007
Dát tip
krásně se s Jagarou doplňujete:))) u nás je nádherná májová sprška, vlhký vzduch, teplo a svěží zeleň...a já musím pracovat, to je život;))

zvedavec
08. 05. 2007
Dát tip
možno by - len na chvíľu - stačilo prerušiť seriál "Vyšlo Slnko na oblohu", spýtaj sa Jagaru, aj keď zahovára ;)

elfka_Sea
08. 05. 2007
Dát tip
sucho, zde sucho.. volám vodu dvacet dní, volám ji jako před časem sníh, volám ji a čekám, jako minulé roky na teplo a slunce..ach vy lidé, nic vám není po chuti.. :) Také čekám, ale můžeme si za nepřicházející déšť sami *t díky za podnět k zamyšlení

megahit
07. 05. 2007
Dát tip
no, ale vypadá to žes s opravou vysílače mírně pokročil, tak jen tak dál...ale na sobotu prosím opravu přerušit... :o)

vesuvanka
07. 05. 2007
Dát tip
dnes vypadala obloha nadějně a byla z toho jen nepatrná sprška... TIP

avox
07. 05. 2007
Dát tip
Oprav vysílač, vždyť jsi technik mezi poety :-))jak jsi kdysi zmínil */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru