Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě jedna zimní aneb fakt blbej nápad

21. 03. 2002
1
0
3593
Autor
Kastel

Na Letenské pláni

stojí spousta saní...

Vždyť jak jinak - na rovině

- příště je sraz na Petříně !


Amanda
23. 03. 2002
Dát tip
Zase jedno dilecko ktere plne vystihuje svou kategorii :-)))

to je, pane, jásání vprostřed jara na saních....

Kami
21. 03. 2002
Dát tip
:o))) Z Letné dolů k Vltavě šusim si to po hlavě sáně držím, tiše vyju tohle asi nepřežiju :o)))

Kastel
21. 03. 2002
Dát tip
Kami - bezva :o)

papouch
21. 03. 2002
Dát tip
píp pro oba :-)) Ze Stránské Skály fofrem si kalí ty moje sáňky. Dole jsou plaňky.

Kastel
21. 03. 2002
Dát tip
Jauvajs, jauvajs sakra plaňka koleno je jako baňka... :o)

papouch
21. 03. 2002
Dát tip
Tenhleten plot plaňkový ten mě sotva zastaví. I kdyby měl vrátka... Za plotem je Svratka.

Kastel
21. 03. 2002
Dát tip
Vaše saně končí v řece provedu as změnu přece Úrazy to zavání - sejdeme se na pláni :o)

papouch
21. 03. 2002
Dát tip
Na pláni však - zase problém! Sáně tlačit, táhnout koněm. Koupím já si proto nový ... saně motorový. :-)

Kastel
21. 03. 2002
Dát tip
Motory to věru řeší nebudem už více pěší Povezem se jako páni končí tímto příběh saní ? :o)

Kami
21. 03. 2002
Dát tip
Tyhle hrátky nejsou pro mě sejdeme se na hřbitově! :o)

Chtěl jsi tím snad říct, že spolužačka je stará, na umření, Kami?

Kami
21. 03. 2002
Dát tip
Sáňky osedlati, do večera na marách býti, milá Monty :o)

Já vím, já vím, jednou mě na sáňkách téměř zabila matka, ale to jsem už jednou prezentovala... Nakonec mi jenom naštípla kotnííík... a rozbila sáňky, což jí mrzelo... že prej byly památeční... můj kotník nebyl památeční, teda svým způsobem jo, protože já jsem celkově jedna velká památka na neuvážené pohlavní radovánky na zadním sedadle Škody 1000 MB... ale to už je o něčem jiným, sakra. :o)

Kami
21. 03. 2002
Dát tip
Monty, ještě, že sis naštípla jenom ten kotník!

Prokletí
21. 03. 2002
Dát tip
Samochodky - samovodky! (chm, Rusáci všude narvali samohonku!) Samy řídí, samy jedou - za Nastěnkou tě dovedou ;o)))) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru