Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Protitah na lulík

26. 04. 2016
4
20
2597
Autor
Movsar

Večer, čas velké pohlavní rošády. Po chvílích tichého soustředění, zapíjených vínem modrým do oblohy, následuje tah lulíkem. A po něm protitah. Že nevíš o čem je řeč? Ale jdi. Všichni jsme se přece narodili z protitahu na lulík. Já, ty, Majda i Kubík.


20 názorů

Movsar
26. 04. 2016
Dát tip

stázko, lulíky na kouření, to je jisté, co by tady z toho bylo: skandál!


proto jsem taky přidal obrázek, abych nebyl popotahován za narušování mravnosti...



Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
Zivot ve vsi plyne v sladkém nicnedelání, vetsina obcanu jen chytá lulky...

domovskou obcí všech lulíků je Luleč, nedaleko Vyškova...


to jsem jěště nebyla na světě, Koči)


Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
Jarmi, to si asi pletes s Lilkou Rocákovou.

nebyl to lilek?? ))


Movsar
26. 04. 2016
Dát tip

no jo, ať jsme historicky přesní, viď? možná o tom jednou bude i pořad historie.cs.


Kočkodan
26. 04. 2016
Dát tip
Lulík je známý jiz z doby 1. republiky. I kdyz se tenkrát spís tocil nez tahal. Mozná si nekterí vzpomenete - vznikl film Lulícek ve sluzbách Sherlocka Holmese.

Movsar
26. 04. 2016
Dát tip

v tom spojení snad, jenže kdo by s tím dal tu práci? chodit na úřad, vysvětlovat, zařadit se do "hvězdné pěchoty"..


Gora
26. 04. 2016
Dát tip

Být tebou, nechám si slovo protitah patentovat:)) Například v porodnictví by se jistě ujalo...následky protitahů přivádějí na svět...


Movsar
26. 04. 2016
Dát tip

díky, přátelé z klubu. :-)


tady je to samý luličník...:o)


Gora
26. 04. 2016
Dát tip

Movsare, mám pocit, že ze všech tvých kouzelných miniatur tou nejznámější bude tato "lulíkatá".                                                                            /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru