Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři aktuality

14. 05. 2016
8
12
1767
Autor
Movsar

Malé události v próze. 14.5.2016.

Oslavy výročí

Karel je king! Tak nazvali narozeninovou party pro Karla IV. Prý mu na Letné na místě Stalinova pomníku zahrají přední dýdžejové, lidé si budou moct udělat selfie s digitálním portrétem císaře a nakonec mu napsat na fejsbůkovou zeď vzkaz. A v noci mají být lasery, dodává principál akce. Zdali by ale Karel pochopil správně.. Neměl by takové podivnosti za znamení a nejvyšší čas sáhnout k drobným štěrbinám v rámech obrazů mistra Theodorika? 


Sjezd

Na den výročí narození Karla IV. uspořádali komunisté sjezd. Své korejské soudruhy ve velkoleposti dostihnou jen těžko, ale zahanbit se jistě nedají. Padnou tuny chlebíčků s majonézou, odtečou hektolitry vodky. A až bude po všem, budou ve foyeru přešlapovat tuční strejdové a klábosit. Ještě že nám nevraceli majetky a nemusíme dneska platit stovky milionů za advokáta, olíznou se mlsně a potměšile a naposled si ve stoje zatleskají.


Mezi náhrobními kameny

Když se u nás chlapi poperou, tak jen nožem nebo sekerou.. To v Rusku na hřbitově když se chlapi poperou, jsou z toho tři mrtví, padesát zadržených, množství zabavených pistolí, tří samopalů a jednoho protipěchotního granátu. Přesný výsledek podvečerního utkání Čečensko vs Uzbekistán zatím koroner nesdělil. 


12 názorů

Movsar
15. 05. 2016
Dát tip

asi by se nějaká do třetice našla, ale ti molodci mi nedali.


Fruhling
15. 05. 2016
Dát tip

Je škoda,že tou třetí se to tematicky rozbilo. Ale chápu, že realita není tématická.


Petr.II
15. 05. 2016
Dát tip

no, spíš absentovali při výuce čj :)


Movsar
15. 05. 2016
Dát tip

gotika určitě nebyla selanka, ale třeštění přece jen bylo v rukách lidí, zatímco dnes námi třeští digitální stroječky.  

asi už v čt trochu slavili.


Petr.II
15. 05. 2016
Dát tip

to já se ve veřejnoprávním zpravodajství ČT doslech, že  výstavu "navštívil i český a bavorský premiér" (v jedne osobě?!?) :)


 to, že na oslavu narozenin K4 přijeli z ciziny šlechtici, je taky jen "náhoda"...

Kalousek je všechny označil za Schwarzenbergovy přátele...:o)


Movsar
14. 05. 2016
Dát tip

no jo, jestli to nebude "náhoda".


kníže musí mít z té dvojsmyslné kampaně radost...


Gora
14. 05. 2016
Dát tip

Výborně.                                                                          /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru