Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlet s Tebou

20. 11. 2003
5
0
5776
Autor
Milly

1.11.2003 Stalo se...u Sázavy...

Včera...

my dva

proti sobě

v našem společném náručí

hřála se

dvě malinká koťátka

My čtyři

heboučké šťastné

kočky

 

Potom...

cesta

a

únava

ticho

touhou

bych Tě

roztrhala

Ty: "Není dobré

kombinovat výlety

a mazlení-

pak si člověk

neužije

nic"

 

Na chatě...

kdyby bylo léto...

ve svetrech

to není ono

 

Večer...

běh na vlak,

který pak

přijel pozdě

( jak symbolické )

 

Prázdný vagón...

jen

Ty

a

bezmála jako

jedna bytost

 

Doma pak...

smutek

proč má láska

stále zůstává

jinde?

 

Ráno...

bylo to

jako sen

 

 


Milly
14. 05. 2006
Dát tip
A kdyže si típneš? :-) Tady? Já koukala na seznam a tip od Tebe nemám...

Milly
14. 05. 2006
Dát tip
A kdyže si típneš? :-) Tady? Já koukala na seznam a tip od Tebe nemám...

Milly
14. 05. 2006
Dát tip
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-) Co se Ti na tom, prosím, tak líbí? Jako že dávám díla napřeskáčku?

Milly
14. 05. 2006
Dát tip
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-) Co se Ti na tom, prosím, tak líbí? Jako že dávám díla napřeskáčku?

Milly
14. 05. 2006
Dát tip
díky darksky, tahle se moc nelíbí..... tak mě tím víc těší, že se líbí Tobě... :-) Co se Ti na tom, prosím, tak líbí? Jako že dávám díla napřeskáčku?

darksky
14. 05. 2006
Dát tip
kláááása sakra kd uz se to zacne radit podle datumu :-) takhle aby se v tom prase vyznalo... no nic TÍPnu si tu :-)

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
takové tulivé, trošku smutné ... kvůli těm svetrům a konci ... ale jinak zahřálo t*

Sunmoon
13. 05. 2004
Dát tip
tohle je moc krásný zachycení okamžiku...:o) t*

Milly
15. 12. 2003
Dát tip
Podle toho, co je právě důležitější....asi by to chtělo dva roky prázdnin na puťák ve dvou, aby si člověk stih pořádně užít všeho... ;-))

j_i_r_i_k
15. 12. 2003
Dát tip
Důležitější? Mohlo by být důležitější to, kde jsi, než to, s kým jsi (je-li to "puťák ve dvou")? Pak to asi není ten pravý a krajina je jedinou útěchou...

Milly
15. 12. 2003
Dát tip
Tak to není! Já to myslela tak, že bysme se tak nasytili sami sebe, abysme spolu mohli vnímat okolí...protože ráda vnímám přírodu při procházkách-a když jsem s ním, tak se na ni často nedokážu soustředit. Nevím, jestli je pravý, ale je pro mě důležitý...

j_i_r_i_k
15. 12. 2003
Dát tip
Nasytit se sebe - dva roky? No, prý ve druhém roce vztahu přichází jisté zevšednění, tak asi jo :)...

j_i_r_i_k
11. 12. 2003
Dát tip
aramis to vystih, ten výlet je takový... Ale copak na tom záleží? :)

aramis
20. 11. 2003
Dát tip
"Není dobré kombinovat výlety a mazlení - pak si člověk neužije nic" :) ale uzije, len ten vylet je ochudobneny :)

Elyn
20. 11. 2003
Dát tip
..;) možná by se dalo ještě krátit, slova osekat, ale přijato s po-rozuměním.. držím palec ;)

Seregil
20. 11. 2003
Dát tip
Mno... velmi zdařilé .... hry se slovy i city a pocity...

alim
20. 11. 2003
Dát tip
uspechane hrave a mile ...Milly...t+

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru