Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vám...

22. 11. 2003
6
0
3431
Autor
Áda116

Pokus....... Jsem zvědavá na výsledky.

Stačilo tak málo,

avšak přišlo pozdě uvědomnění,

které by snad vysvobodilo.

 

Litovali jste mě,

ani jste nevěděli proč.

 

Snad kdybych chtěla,

nosili by jste květy na (můj) hrob,

ve kterém bych nebyla.

 

Věděla jsme o vašich možnostech,

ale nedokázala jsem říct odejděte.

 

Snad nechtěla jsem říct, nelituji.

Nedokázala jsem říct, lituji.

 

A vy jste trpitelsky drželi u mě stráž.


Áda116
18. 05. 2005
Dát tip
jsem ráda, že s etu někdo zastavil ;-)

ondrech
21. 09. 2004
Dát tip
ho, to se mi líbí.

Áda116
30. 04. 2004
Dát tip
Hlega: Díky za názor.. Milan: Lépe bych to neřekla ;-)

Áda116
30. 04. 2004
Dát tip
Avízko...

Paráda ! - vážně myslím, že tento pokus se dost vydařil. Jakékoli podobné postupy stojí, zvlášť v internetovém básnictví, za zmínku a je třeba je zkoušet. Nedržet se starého a osvědčeného, nebát se, provokovat - možná. ( Mě se například stalo, že se moje pojetí... no pojetí - já vlastně žádné ani nemám :-), interpunkce stalo terčem kritiky .... když jsem pak odvětil, že o tom to je, stejně zůstalo u nepochopení :-)) )...... Jen tím chci říct, že fantazii se meze nekladou a naopak - podporovat a zkoušet, je východiskem. Jinak by člověk neměl v životě s některými činy mnoho otálet, on však většinou otálí a na základě pocitů z následného neporozumění a rozčarování si já vysvětluji jednu z možných variant poselství z obsahu díla...Co dodat - líbí se mi, opět tip.

Helga13
16. 01. 2004
Dát tip
NENÍ TO ŠPATNÉ ALE NAPSALA JSI LEPŠÍ TOHLE JE ASI PRŮMĚR

Nápadité rozvržení slok. A obsahově docela dobré. TIP

Áda116
25. 12. 2003
Dát tip
Konrád: Děkuji moc, škoda jen že se ten tip nepřipočetl :)

Áda116
29. 11. 2003
Dát tip
Zajímavý názor. Možná je to jako tečka za určitým obdobím.

Hm přečetl jsem sito asi stokrát, ale až nyní jsem to as pochopil, život je jaký je a tohle dílko se týká přímo tebe a tvých předchozích děl, ale zároveň v něm nacházím náznak mých děl, a však nějak jinak pojatých či pochopených............. Jsem v jakém si vnitřním rozporu, líbí se mi to, ale nechápu to - je to jako láska, tu cítíš, líbí se ti, ale nikdy nepochopíš proč ty, proč on, proč toto město, tento stát, tento světadíl, tato planeta, sluneční soustava a čas.............

sgt_Hakon
23. 11. 2003
Dát tip
tvrdá ironie? a pohlédnutí na lidskou hranou účast, nebo považování tě za chudáčka, co si neumí poradit sám?.. docela jsem se ěl chuť u tohohle zasmát... napsal bych to, kdybych chtěl někomu flusnout do tváře...

Michalka222
23. 11. 2003
Dát tip
Myslim že "zajímavé" to celkem vystihuje Ale hezky zajímavé, tip

Áda116
23. 11. 2003
Dát tip
Hakon: Spíš tvrdá ironie, která nemůže vyplout na venek, protože jsem si vědoma, že drží trpitelsky stráž, takže pokus rozporu, možná i toho výsměchu.

Smím
22. 11. 2003
Dát tip
tak zaujalo, nezaujalo....nevim, asi moc ne....ale třeba jen protože je to na netu.....

WiruZ
22. 11. 2003
Dát tip
t

hm... hodně smutné

Dero
22. 11. 2003
Dát tip
Zajímavý (pokus) ...

Pochopil jsem to správně? Jedná se o povzdech s lehce ironickým úsměvem na Tváři?

Áda116
22. 11. 2003
Dát tip
Nějak tak, ale je tam možností více, i když to jak jsi to pochopil ty je ta nej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru