Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedna čajová věc

22. 11. 2003
1
0
4484
Autor
ondrech

Čajomilci, čajomilky, tohle je přesně pro vás. Ostatní to také mohou zkusit, ale některý to třeba nebude zajímat.

Udělejte si svůj oblíbený čaj. Musí být vařící. Pro správné navodení efektu se nadechněte jeho páry. Pak si vezměte lžičku nejlépe novou z šuplíku. Musí být suchá. Naberte jí jednu lžičku cukru. A vsypte jí do čaje. Lžička musí zůstat suchá. Pak ji ponořte a naberte si do ní čaj. A napijte se z toho, ale nevysušte to. Jakmile přijme lžička teplo tak si ji dejte na tvář. Jakmile teplo zmizí, ponořte ji zase, zase se napijte a pak si ji přiložte na druhou tvář. To stejné opakujte a dejte si to na lícní kost a na čelo. Má to velice uklidňující efekt. Když to provádíte, mějte uvolněný obličej a myslete na něco pozitivního. Dělejte to každé ráno a rozhodně budete potom uklidnění.


ondrech
14. 11. 2004
Dát tip
horkou čistou vodu???

tak todleto delam uz snad od detstvi..nekdy kvuli ochlazeni lzicky, nekdy jen z nudy, a posledni dobou uplne automaticky..ale vetsinou u toho jenom nepritomne koukam do blba tak se pokusim myslet na neco pozitivniho :)

ondrech
19. 10. 2004
Dát tip
jo, přesně - taky koukám do blba..:-)

vesuvanka
15. 10. 2004
Dát tip
To je zajímavý nápad a recept.... ( ráno si dávám raději kafe na vzpružení, ale mohla bych to zkusit někdy během dne, až se budu potřebovat uklidnit) TIP

ondrech
15. 10. 2004
Dát tip
Jo, kafe, to sjem zkusil taky pít na začátku července, ale pak jsem to steejně změnil za čaj...:-)díky za tip

Petruhlík
26. 04. 2004
Dát tip
Jak jsi uhád můj oblíbenej způsob konzumace čaje :-) ? Já piju čaj buď neslazenej, pak je to čaj bez cukru, nebo ho osladím, ale v tom případě je to cukr s čajem...

ondrech
26. 04. 2004
Dát tip
Jo, to je logický

_kxk
03. 12. 2003
Dát tip
mno mě spíš vypadlo slovo..Příště posílej avíza, ju?;o)

ondrech
25. 11. 2003
Dát tip
Samozřejmě, že to jde bez cukru. _kxk - se nemůžeš ňák vymáčknout.

ondrech
23. 11. 2003
Dát tip
Já ho nesladím, ale pro tenhle pokus se to hodí. Ale jenom jedna lžička.

Šalvěj
23. 11. 2003
Dát tip
I bez cukru to jde :o)

WiruZ
23. 11. 2003
Dát tip
hergot to jsou kouzla......

_kxk
23. 11. 2003
Dát tip
klidnění pro moji aktivní povahu není to pravý..pak bych byla moc..no moc taková..jak to ksakru říct?:o)

Elyn
22. 11. 2003
Dát tip
:) známe, ale ráno - nestíháme:) ve dvou se to vždycky lépe táhne...tak leda.:)

Andulka
22. 11. 2003
Dát tip
rano se sklidnovat nepotrebuji...potrebuji se vzpruzit...takze sprcha a hrnec teply vody s citronem...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru