Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Charakteristika postavy - Lola

25. 11. 2003
0
0
4425
Autor
ondrech

Tak jsem viděl jeden drsnej film. A budu to mít jako slohovku.

Charakteristika postavy – Lola

Lola je hlavní hrdinkou německého filmu Lola běží o život. Hrála ji herečka Franka Potente.

Lola je osmnáctiletá punkerka středního vzrůstu, s nápadně červenými vlasy a s krásnýma zelenýma očima. Obvykle nosí bílé triko s ramínkama a zelené kalhoty.

Tato holka má přítele jménem Manni. Je pro něho ochotná i umřít, což se jí jednou stane. A nejen to. Kvůli němu je schopná vytáhnout pistoli na vlastního otce a třeba způsobit havárku záchranné služby. Mezi její “přednosti” patří její křik. Když je pořádně naštvaná, hlas jí přeskočí do řevu a ten má takovou rezonanci, že si ostatní musí držet uši a vyprskají okolní okenní tabulky a zrcadla. A jak už název napovídá, Lola většinu filmu běžela a to docela rychle.

Popisovanou osobu jsem si vybral, protože mě zaujal film, u kterého jsem seděl od začátku do konce napjatý. Film trval sice jen hodinu, ale byl perfektní po všech stránkách.


ondrech
15. 06. 2004
Dát tip
Ettelen - jo, díky...

Ettelen
14. 06. 2004
Dát tip
píšeš o filmu, který se mi moc líbil, viděla jsem ho i v originále, ten řev si popsal přesně

ondrech
03. 03. 2004
Dát tip
Ale jo. Teda nevím, jestli to není výmysl našeho učitele. TAkhle by to pro něj bylo akorát.

ondrech
02. 03. 2004
Dát tip
Je to jasný. Jsou na to osnovy.

ondrech
04. 12. 2003
Dát tip
To se jen tak zdá, když je to napsný takovým malým písmem, když to budu psát ručně, tak mi to vyjde akorát na stránku. A já nepíši recenzi filmu.

Seregil
03. 12. 2003
Dát tip
Až tu slohovku budeš psát... rozepiš to víc

vildik
26. 11. 2003
Dát tip
Souhlasim ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru