Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

advent

21. 07. 2000
4
0
6153
Autor
alina

Na zmrzlých ulicích

smrt číhá z každé kádě

váhy váhavě krčí rameny

budíky bezmocně lomí ručičkama

čas visí na vlásku

Smutek v nás přetéká jak moře v přílivu

Čekáme na příchod spasitele


alina
23. 06. 2003
Dát tip
waaau ........

mperdik
23. 06. 2003
Dát tip
Také čekám na příchod Spasitele.... tip

alina
11. 06. 2003
Dát tip
Petulí ............... a tak ...............*o*

alina
10. 06. 2003
Dát tip
Veverka: no, možná ....sedí opodál ..... a dívá se ...jak si "vystačíme" sami! :o)) ....kdož ví! ;)

Petula
10. 06. 2003
Dát tip
Spasitel v nás… To je asi to jediné místo, na které se (snad?) dá spolehnout… A jsme-li součástí přírody, světa, vesmíru, pak tímto rouháním snad ani nepopírám Jeho všudypřítomnost. Bůh neviděn jde s námi ulici – (i) my jsem ON. Spasí nás? Spasíme se? Kdy si uděláme Konec Světa?
|||-_-|||

viz Drakkan :)

alina
04. 06. 2003
Dát tip
dík .......... když já se občas docela zatoulám :)) ..... ale nebojte ..... já taky nebojím!

to bude tím že Drakkan jsem já :)))

alina
04. 06. 2003
Dát tip
:o)) těší mě ...

alina
14. 05. 2003
Dát tip
V: a když už byla řeč o adventu ...... ale tahle už je docela nějakejch pár let stará ;)

Hostina
03. 12. 2001
Dát tip
Čas visí na vlásku? nebo jen čeká na lásku?

Ribi
19. 10. 2001
Dát tip
rozteklé... keď povedal...že...príde...tak načo...diskutovať...:-)

Kašika
07. 06. 2001
Dát tip
*!!!!

alina
20. 10. 2000
Dát tip
JiKo, z jedné strany máš pravdu, na druhou stranu,... já věřím /či VÍM/, že ON tam je! A jen tak naokraj, strašně moc se mi líbí jedno přísloví, které pochází snad již ze středověku: "Člověče přičiň se a pánBůh ti pomůže"!!!!!

JiKo
20. 10. 2000
Dát tip
alina no to ano, tak vidíš, že první impuls musíš dát ty. To že ho prosíš není přičinění. To že začneš a on to pomůže je cesta. btw: jsem atheista, ale ne bezvěrec. Můj názor je přes vše tu napsané jiný. Teď vycházím z tvé definice

JiKo
19. 10. 2000
Dát tip
Proč se člověk stále snaží dovolávat někoho kdo přijde a zachrání to tu? Když se budou dovolávat všichni, nepřijde nikdo. Je to jen a jen na nás co tu bude. Každý musí začít u sebe. Bez toho tu budem čekat ještě tisíce let než přijde spasitel, nikdo jím totiž ve své lenosti nechce být.. O vánocích se lidi "xichtěj" protože si zvykli na oddych o vánocích, oddych z válek všedních dnů. Tak si též oddychni ...

Rastin
09. 09. 2000
Dát tip
Tak jako pokaždé, líbí se mi, jak dokážeš zvěčnit okamžik, náladu, rozpoložení. Zase mě to dostalo, ale s teď s odstupem musím napsat cynickou větu: lidi jedí ryby od nepaměti. A i když je mi třeba líto nádhernejch králíků, nezabráním tomu, aby je můj strýc na statku pěstoval a zabíjel.

alina
09. 09. 2000
Dát tip
Rastine: co se týče požírání zvířátek, je mi z toho dost smutno a tiše doufám, že se mi někdy v životě zadaří stát se vegetariánem a nebýti ohavným alibistou, ale to u mne bude ještě nejspíše dlouhá životní pouť. Jinak ale: byl to hlavně takový velký smutek nad tím, jak tak člověk vidí "ksichtit se" všechny okolo sebe i v nastálém čase vánočním.

Drakkan
16. 08. 2000
Dát tip
Jestli ještě nepřišel tak ať ho potkáš co nejdříve. Ze srdce přeji...

Vandalka
09. 08. 2000
Dát tip
Mahoney: :-) Alina: Ach jo, své pero odhazuji v dál... Piš, piš, piš!

nicka
27. 07. 2000
Dát tip
alinko, díky za péči, ale já na nikoho nečekám. Proč taky??

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
Mahony: to je zvyk z dob, kdy zabíjením ryb a stromů neznamenalo nic špatnýho... věci se mění, ale zvyky zůstávají

Mahoney
25. 07. 2000
Dát tip
juchůů, jdem upálit nějakou čarodějnici, vždyť zvyky zůstávají a výběr je dnes taaak veliký...

nicka
25. 07. 2000
Dát tip
??? spasitele?? kravina

alina
25. 07. 2000
Dát tip
Ale, ale, nicko, a na co čekáš Ty?!! To pak musí být celkem smutné čekání. Ještě, že je na koho čekat!

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
pěkné proč lidé slaví svátky klidu a míru zabíjením stromů a ryb???

alina
23. 07. 2000
Dát tip
Mila(y) MM, ja v to pevne verim a doufam, ze doopravdy prijde. Jen si řikam, že z naši netečnosti a bezohlednosti musi byt nekdy moc zoufalej. Mahoney,... protože lide jsou totalne nepoucitelni tvorove bez špetky ucty a lasky k životu jako takovemu. /viz předchozi řadky/

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
však já vim... to byla jen taková hloupá otázka... myslím že takhle hloupé otázky se nazývají řečnické :-)) ale stejně jsem rád za odpověď - je dobré to říkat všude a hodně nahlas (ne že bych si myslel že to pomůže, ale co kdyby náhodou :-))

MM
22. 07. 2000
Dát tip
okouzlující slovní spojení... jen se ptám... přijde? co myslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru