Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta první

05. 12. 2003
19
0
10054

Dalo by se spočítat, kolikrát se vedle něj takhle probudila? No jasně, že dalo – tenkrát, jak se spolu milovali prvně u jeho rodičů, když si pro ni přišel na ten školní mejdan. To už spolu nechodili, ale pořád to mezi nima jiskřilo. Potom podruhý když odmaturoval a potkali se na jeho večírku. Potom za ní jednou přijel už do Prahy, poklábosili, ustlala mu v obýváku a nebylo to k ničemu ta předstíraná cudnost. Nikdo ji neznal líp, než on. A pak ještě jednou, když se vrátil z tý stáže někde v Nikaragui. Přivezl jí kafe a požádal ji o ruku. Řekla mu, že si ho nevezme a od tý doby už jen posílal pohledy. Státy, Anglie, Austrálie… byl šikovnej a měl ostrý lokty, vyšplhal se hodně vysoko. Netušila, že ho ještě někdy potká, i když na něj z času na čas myslela. Zajímavý, že spolu nikdy nespali, když spolu chodili a chodili spolu třikrát. Studentská láska. Byli nejodrbávanější dvojka na gymplu, ona dost hezká na to, aby ji většina holek nesnášela a on dost zajímavej na to, aby ji nesnášel ten zbytek. Ona chodila pro mapy do jejich zeměpisný třídy a on chodil pro zvířata do jejich přírodovědný. Když jí krachlo manželství, zjistila si jeho telefonní číslo, nebylo vůbec lehký se k němu dostat, byl obleženej asistentkama, ale někdo jí potom sehnal e-mailovou adresu a tak si chvilku psali. Jednou se sešli na kafe, jednou na večeři. Obě setkání byla telegrafická, jak se máš – stop – já fajn – stop – co děti – stop – dáš si dezert – stop – musim letět – stop. Potom se znova vdala a tohle manželství se jí fakt vydařilo, byla spokojená a když byla spokojená, nepotřebovala křísit iluze z mládí. Ale potom z ní byla najednou vdova, což byla rána pod pás, osude, to se nezlob, vdova s dospělýma dětma, který maj svoje starosti a svoje děti a důchod a mami, prosim tě, mohla bys teď dva týdny zalejvat kytky, jedeme na tu Madeiru a babi, mohla bys o víkendu vyvenčit Oskara, jedeme na ty hory a tak se jí občas zastesklo a zase si našla jeho telefonní číslo a už měl jen jednu asistentku a ta ji přepojila celkem ochotně. Sešli se na oběd, potom zase, pak na večeři a ona se zase cejtila jako ženská, cejtila se zase jako mladá ženská, viděla ho pořád jako toho dvacetiletýho kluka, v jejích očích se nezměnil a ona možná v těch jeho taky ne a když se ráno probudila v jeho posteli, připadalo jí to přirozený a kouzelný a nezabejvala se tim, co na to řeknou lidi, děti, vnoučata, psi, kočky a rybičky. Ani neplánovala. Možná zase zmizí její láska z mládí, když teď zmizí na půl roku, na pět let, na deset, tak už ho možná nikdy neuvidí, možná bude smrt rychlejší. Usmívala se. Možná. Ale za těch padesát let už ví, že to nevadí.


Del: ano :-) Crae: ano :-)

Delahaye
07. 12. 2004
Dát tip
:-)) tomu říkám správné pařanské doupě ! Dej ji na led a drž mi místo na baru ! .-)

na ledě je a bar nemám :-)))))

Delahaye
07. 12. 2004
Dát tip
a sakra ! a kde mohu tedy znaven složit svou krásnou hlavu ??!!

kdekoliv :-)))))

Delahaye
07. 12. 2004
Dát tip
jo táááááák ! Tak ona je to taková herna-čajovna ! ....všude kolem volně loženi znavení plejeři a nad nimi se vznáší jen tiché cinkání mincí a lehké obláčky kouře .... :-)))

přesně tak :-)))

Delahaye
07. 12. 2004
Dát tip
:-))) tak už předem tuším, že si to tam zamiluju ...

Craerassy
07. 12. 2004
Dát tip
čekanko, ty jsi zdaleka, děvče zlatý :-))

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
čekanko, prosím, klidně mě i zabijte, ale ať se nemusím dívat, jak Crae souloží ... posledně jsem plakal, a to se na chlapa nehodí, no uznej ... tak mi bylo líto, že jí doteď nikdo ani nenaznačil, o co tam doopravdy vlastně jde ... :-)))

helejte, nebuďte mi tu na sebe hnusný! Ani jeden z vás v mym pornu hrát nebude, osoby a obsazení už jsou daný

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
:-)) my ale nejsme hnusný. Například já jsem velmi pohledný mladík ... .-))))

v tom případě máš roli. Přijeď na kasting

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
Crae - kiškiškiškiš !!! Já Ti říkal, že GRANDMA porno už nefrčí ... :-)))) ale vemu Tě s sebou, a můžeš mi vařit kafíčko, jooo ??? (takovej sem já altruista, jo jo ... )

Craerassy
06. 12. 2004
Dát tip
De...kafíčko Ti klidně vařit budu a i utěšovat, až budeš plakat, že jsou tam i větší kabrňáci:-)))

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
Crae - cha ! Nebudou, věř mi. Robert už s tím seknul a tak ze mě čekanka udělá hvězdu !! Budeš se moct tetelit v mém stínu, slibuju ... :-))

Craerassy
06. 12. 2004
Dát tip
De..čekanka Tě zabije, že jí tu chatuješ:-)))

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
Nezabije ! Já jí udělám.....tržbu !!!! :-))) Už dva panáky si u ní dám ... vezmu Tě s sebou, aby mě tam živly nezmlátily, jo ??

klidně si četujte, nehrajete playstation?

Craerassy
06. 12. 2004
Dát tip
hraje můj syn..pročpak?

že jsme otevřeli hernu na ps2 :-) tak eslivá to nejni děcko, mohl by si přijít zahrát :-) eslivá to děcko je, přijď s nim :-)))

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
plejstejšn ??? a to se u toho panákuje, jóó ??? :-)))

někdo pleje a jinej panákuje :-)))))

Delahaye
06. 12. 2004
Dát tip
A sakra ! Pletí zahrádky nesnáším od dětství, kdy mě krutí pěstouni nořili mezi záhony se slovy , které dnešní mladé generaci evokují mnohem libější činnost : "PLEJ !" tak to budu panákovat radši (pokud se za tím neskrývá letní činnost se slámou a povříslem !!!) :-))) piju ABSOLUTně anything .-)))

absofuckinglutly nejlepší absolut vodku mám :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
:-)) tedy, já přeci za Tvoji smůlu na chlapy nemůžu. No považ, já jsem víc než často často tuplovaně natvrdlej - a co Ti z toho po aplikaci jednoduché matematiky vyjde ? No ?? Tak vidíš !! :-))))

no že zdvojený často znamená ještě častěji, mi vyjde :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
ale houby, popleto ! :-)) Že jsem tak často tak tvrdej ! (safra, to zní divně, že jo ... ) :-))

no jo, ale do toho nepleť matematiku!

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
:-)) už se mi to vymyká z ruky ... (ta DISKUZE !!) argumentace nepatří k mým silným stránkám ... Tuhle jsem holky v práci přemlouval, aby ve dne nerozsvěcely zářivky, že jim vypadají vlasy. A oni se tak nechápavě ptaly : "A kde jako ?" A tak říkám : "No všude !" A ony se začaly chechtat. Tak to zkouším napravit : "Já myslím jako že kdekoliv !" Lepší to nebylo. A přitom jsem chtěl jen upozornit na škodlivost jakéhokoliv výbojkového záření - nejen v jejich kanceláři ! Jo, jo, ta argumentace ... :-(( .-))))))))

tak se na to vybodni :-))))) kdo chce, rozumí a kdo nechce nepochopí stejně. A kdo chce a rozumí, stejně rozumí tak, jak se mu to hodí do krámu :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
:-) tak tak. Ale všimla sis , že na dvojsmysly se nesrovnatelně častěji chytají ženský, než mužský ?? Čím to je, jsem dosud nevykoumal .. :-)

no protože ženskejm to líp zapaluje, to je jasný :-))))) a nebo jsou chlapi bezelstnější? :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
Ani jedno z toho ! Prostě chlap je přímej a pravdomluvnej a bez postranních myšlenek !! Tak to je ! :-))

no a přímej a pravdomluvnej znamená bezelstnej :-))))) už fakt tý argumentace nech :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
Dostalas´ mě ! Ale to se mi s ženskejma stává věčně ... :-))

no, mně se to taky stává věčně :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
..že Tě holky dostanou ??? To mě zajímá...povídej a nešetři podrobnostma ! :-)))

CHE :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
no tááááák....nebuď labuť .... povídej .... :-))) hele, a když si dám u vás v herně panáka, tak povííííš ??? .-))))

za dva

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
tak jo ! Vezmu dobírku a dám si dva ! (doufám, že máte čistou podlahu a hosté neplivou pod stoly .. :-)) ) Jdu si vyleštit boty a koupit naslouchátko ... :-)

podlahu nemáme čistou, kdes k tomu přišel, plive se tu všude, my nejsme slušnej podnik, vezmi si tepláky s dírou a bílej nátělník a sešlapaný důchodky

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
čekanko, tohle je nádherná věc..nebudu se vykecávat...prostě 1* De...že jsi natvrdlej, to tu můžu potvrdit, a že stejně nic jinýho, než tepláky a nátělník nenosíš, to taky...:-)))

trošku vykecávat ses mohla :-))))) ty jsi jeho manželka???

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
čekanko..ježíši!!! bože chraň!!!!!....je to cizej strejda, co mě tajně miluje...to jooo...ale já mám dobrej vkus, takže z toho nic nebude...:-)))) k tomu dílku..chtěla jsem říci, že je to hezkej příběh. právě proto, že je podán obyčejným způsobem...takovej život je a ty ho nepřikrašluješ a nesnažíš se dát příběhu nějakej konec¨a to se mi líbí, protože já jsem snílek a můžu si konec překrucovat a modelovat....:-)

jo, tak to jsi čtenář přesně pro mě :-) protože já dycky něco napíšu a přijde mi to moc slov a tak ta slova ubírám a ubírám, až z toho vyjde miniatura a ta mi přijde dobrá, protože to důležitý tam je a to ostatní už ať si každej domyslí :-))))) takže děkuju, klanim se, dámo, to je ono :-)

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
jo a přesně tohle já hledám...ty dlouhé povídky se mi nechce číst, protože pak toho tady stihnu ve stejném čase pročíst mnohem míň...takže piš, piš a já budu stálým návštěvníkem:-)))

já píšu, až z toho funim :-)))))

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
fuň častěji a rychleji:-))))

to ne, přece nechceš, abych byla Troška :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
Crae - cizej strejda Tě brzo vezme lopatou, má milovaná ... :-)

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
čekanka....chááá...jen mi to i zfilmuj a budu tvůj nadšený fanda!!:-))) De....jojojo...já to říkala, že jsem tvá milovaná....:-)))

jestli budu někdy něcco točit, tak jedině porno

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
čekanka...jupííí....smí tam Delahaye hrát??? já miluju komediální porno!!!.-)))

to teda komedie nebude, tam se bude vraždit!

Craerassy
05. 12. 2004
Dát tip
jéé..tak oni ho zabijou??? to se nařehtám...kruci, já se taaaak těším...bublinky do hlavy..bublibublibubli...:-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
já už to kdysi četl, ale vůbec netuším, proč už jsem tehdy nenapsal, že moc líbilo. T + avi

No, třeba se ti to nelíbilo :-)

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
.. anebo jsem duševně vyzrál ! .-))

jo, to je taky možný, nechtěla jsem bejt tak tvrdá :-)))))

Delahaye
05. 12. 2004
Dát tip
na mě můžeš, já jsem tvrdej chlap ! (tedy, spíš natvrdlej, ale to je docela podobný, no ne ? ) .-)

to je úplně stejný :-))))) protožr tvrdej chlap vlastně neexistujr, jsou jenom ti, kteří nechápou :-))))) a teď se ukaž :-)))))

Dík, Matyldo :-)

Matylda
06. 01. 2004
Dát tip
Pěkné a moc hezky napsané. :-)

RadeX
16. 12. 2003
Dát tip
Ty jo, tohle je opravdu krásný!!!

Děkujem :-)

j_i_r_i_k
08. 12. 2003
Dát tip
Nemělo by? Zase realita? Něco mi uniklo?

Nééééé, neni mi sedmdesát! :-))))) a jsem ráda, že se ti to líbí :-)

Nicollette
07. 12. 2003
Dát tip
:-) jestli chceš něčemu věřit, tak hlavně sama sobě.... nemusíš tomu přece hned dávat nějaký názvy a konkrétní podoby.... to sem tam dneska zjistila taky...... je ještě v čem "pokrokovat"? :-)

No jo, když věřit sobě je tak těžký :-) pokrokovat je vždycky co :-) náhodou, když už jsem pokřtěná, jsem ráda, že jsem evangelík, je v tom docela velikej rozdíl, víš :-)

Nicollette
07. 12. 2003
Dát tip
možná lehčí než skutečně věřit v Boha..... ani nevim:-)) nevyznam se.... párkrát zajdu na mši, poslušně pozdravim pana faráře,...... věřim v zemi, ve stromy, v bílé mraky. každopádně už sám název "evangelík" zní moc hezky:))))

no já právě taky myslim, že Bůh je jenom personifikace přírody :-) teda aspoň si to tak celou dobu vykládám, ono se všecko dá vyložit všelijak, žejo :-) a taky si řikám, že nepotřebuju prostředníky a kostely, když je ten Bůh všude :-) No, já jsem člen Slovenské církve augšpurského vyznání......nebo tak nějak :-) pravda je taková, že jsme před svatbou byli na čtyřech sezeních s farářem, což byl moc příjemnej a milej a chytrej mladej kluk, ten mě tejden před svatbou pokřtil, protože jsem křtěná nebyla a pak nás oddal :-)))

Nicollette
07. 12. 2003
Dát tip
přesně to sem měla na mysli..........avšak paní spisovatelka to vyjádřila mnohem přesněji a nenuceně .-) Zajímavá stroy..:-))) na Slovensku se ta víra bere uplně jinak než v Čechách....vždyť tam maj ještě jako vyučovací hodinu náboženství..... Taky mě chtěli pokřtít, ale..... nějak se mi do toho nechtělo, proč taky......

Ano, na SLovensku se vlbec všecko bere jinak, i manželství a rodina a tak. Možná proto. Třeba se tam neřeší "jestli" se budeme starat o rodiče, ale "jak" se o ně budeme starat. Mně se to moc líbí. A chtěla jsem mít svatbu v kostele a nějak mi přišlo líto, že nejsem pokřtěná, docela jsem si přišla o něco ošizená :-)

Nicollette
07. 12. 2003
Dát tip
Jo teď si to řekla uplně přesně..... Člověk si myslí, že SK je něco jako Čechy, ale když to pozná trochu do hloubky je to mnohem hezčí, co se týče těch rodinnejch vztahů a tak.... a proboha, to neni doufam nějaká vlastizrada:)) já sem na Slovensku ráda:))) ........... tak, teď už nemusíš:-)

jasně, že to neni vlastizrada, nakonec citovej chlad stoupá s rostoucí životní úrovní, ne?! Taky jsem měla vždycky Slovensko a Slováky ráda, ale pak jsem si jednoho vzala a dneska jak slyšim slovenštinu, tak se mi ježej chlupy :-)))))

Nicollette
07. 12. 2003
Dát tip
taky pravda........ já je mam takyráda, ale slováka bych si nevzala.......... moc chlastaj, sou agresivní, někteří i zaostalí (jako já haha).... prostě někde jinde.....samo, ne všichni ............no nic, to je jedno....dobrou:-)

Já už bych si ho taky nevzala :-))) dobrou noc :-)

(G)eorge
07. 12. 2003
Dát tip
jojo, mochezkejpříběh, čekankovej sloh se akorát ( s drobnýma odchylkama) hodí k historkám tzv. ze života, tak proč to měnit...když jsou tak čtivoučcepjekný ikdyž sehnat nějakou tvou poezii...mmm, chtěl bysem vidět zatím pa-a-ahoj (G)**

Jakou poezii?

:)) jéé :)) líbí :)

jéééééé :-))))) dík :-)

Imane
07. 12. 2003
Dát tip
moc pěkný nápad:)

jimmiv
07. 12. 2003
Dát tip
zni to kouzelne ...kez by byla realita taky tak kouzelna a jednoducha:o)

j_i_r_i_k
07. 12. 2003
Dát tip
cek: Jééé, nevim, co se s Tebou děje, ale je to krásný, jen tak dál, je takhle dál :)...

Imane: nápad? :-) No, vidíš, to by mě nenapadlo :-))) jimmiv: Asi je to jenom na nás, jaká ta skutečnost je a bude Jiřík: Jéééé, tobě se to líbí? :-)))))

Imane: nápad? :-) No, vidíš, to by mě nenapadlo :-))) jimmiv: Asi je to jenom na nás, jaká ta skutečnost je a bude Jiřík: Jéééé, tobě se to líbí? :-)))))

A víte, že jak to řikáte, tak asi máte pravdu? .-)))))

Já mlčím. :)

a máš zase pravdu :-)))))

rainman
06. 12. 2003
Dát tip
mám z toho pocit, že smíření někdy nemusí být rezignace, ale vyzrání...*

gASK
06. 12. 2003
Dát tip
Tý jo, tady maj všichni pravdu...sem budu chodit častějc, tohle je dobrej podnik:)))

Nicollette
06. 12. 2003
Dát tip
čekanka nesklame, to je jasný ............ díkybohu za tuhle povídku :-) tip

rainman: tyjo, takhle krásně bych to neřekla, ale je to vono :-) gASK: ale to už víš dávno, ne? :-))) Nicollette: Bohu neděkuj :-)))))

gASK
06. 12. 2003
Dát tip
No vím, jen ti to musím občas zopakovat..pro dobrej pocit:) Díkyčekance za tuhle povídku:)))

Nicollette
06. 12. 2003
Dát tip
čekanko: já byla dnes v kostele, víš...tak sem ještě nějaká zmatená a plete se mi to........... takže ty nejsi Bůh, že.... aha :-))) už sem doma :)

Beru zpět, asi půjdu taky do kostela, nějak mi v poslední době děsně chybí něčemu věřit :-) já jsem vlastně evangelík a to je pokroková církev :-)

Rowenna
05. 12. 2003
Dát tip
Tohle se povedlo. Ten nádech osudovosti a smíření se s tím. Přijde mi to moudré. *****

Evička
05. 12. 2003
Dát tip
Taky už neplánuju!....Moc, moc, moc se mi líbí! Ano, máš v sobě hodně moudrosti a ta se klube čím dál tím víc napovrch!*****Máš cit pro lidské osudy! Tak je vyprávěj dál, prosím! (Miluju černý hodinky - měli jsme v družině takovou báječnou vychošku, která byla moc sečtělá, vždycky jsme zhasli a ona nám povídala příběhy z románů - např. milovala V. Huga - tys mi ji teď připomněla - moc díky!¨)

Díky, holky, děkuju fakt

fungus2
05. 12. 2003
Dát tip
Moc hezky napsané. TIP

Morney
05. 12. 2003
Dát tip
Krásný, tvoje dílka se tak pěkně čtou a jsou plný nádhernejch pravd. No víc toh oze sebe asi nevysoukám, zkrátka dostala si mě :)) Celou ! T*

gASK
05. 12. 2003
Dát tip
Tohle je síla, je v tom hodně pravdy a hezky se to čte...povedlo se ti to:)))*

Tohle se mi líbí. Je v tom naděje.*

yoyo
04. 12. 2003
Dát tip
krásné *

Ahoj, jojíčko, jak se máš? :-)

Žíně
04. 12. 2003
Dát tip
Osudová láska.:-)) Tyto lásky zůstávaji často nenaplněný, jen zbytečně zatěžují a rozvracejí skutečné pozdější vztahy svými vysněnými nereálnými očekáváními..

kašli na to, jaký tyhle lásky bejvaj, tahle je třeba jiná, nic nerozvrací, kruci

Žíně
04. 12. 2003
Dát tip
Žeby nevhodné podotknutí? No tak se nečil, já tě jí přece neberu.

ne, jen jsi to nepochopil :-)

Žíně
04. 12. 2003
Dát tip
Hele, možná si nepochopila ty mě. To podotknutí nebylo k obsahu a významu povídky, ale obecně k tzv. nenaplněným osudovým láskám. Kapišto?

yoyo
04. 12. 2003
Dát tip
Dneska skvěle (na chvíli :-) ) A co Ty? Ta povídka je dost pozitivní :-))) To je dobře....

No dobře, ale to všichni víme, ne? :-)

jojo :-))))) jsem nějak naměkko :-))))) ani nevim, proč :-) a asi taky jenom na chvíli :-)

yoyo
04. 12. 2003
Dát tip
No aspoň na tu chvíli :-)))

to jsme dopadly, i chvíle je nám dobrá :-)))))

yoyo
04. 12. 2003
Dát tip
Asi bychom se měly nad sebou hluuuboce zamyslet....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru