Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Našeptávač

23. 07. 2000
4
0
1778
Autor
Kombajn

Vezmete do ruky ziletku, dotknete se jí lehce žíly. A přemýšlejte, jestli to stojí za to. Pokud dojdete k závěru že ne a že život se musí žít, jste slaboši, co si jen něco nalhávají... A teď si lehněte do vany plné teplé vody a zařízněte si ji hluboko do dvých žil.

Našeptávač Ochutnej sladké ostří žiletky a opij se svojí vlastní krví. Kousni se do duše. Zavři oči a dívej se kolem sebe. Miluješ ďábla. Dělá ti pomyšlení. Nikdo nenosí svoji pravou tvář. To tě trochu bolí. Stejně jako tvoje chyby. Krvácíš. Svět je hnusnej, zlej a špinavej. Přesto ho máš rád. Teď už ale nedokážeš otevřít oči. Vidíš svět v pravých barvách. Je mi tě líto.
zip
25. 03. 2002
Dát tip
fuj. bez tipu. můj synovec si před týdnem podřezal žíly.

Binna
03. 09. 2000
Dát tip
ty seš ale morbidní kombajnku. Tak jak se mi to líbí.... :)) mrxni ke mně, oki?

Kombajn
27. 07. 2000
Dát tip
Proud: ja bych litoval vsechny, kteri vidi stale vidi svet v pravych barvach a nikdy si jej nezidealizuji, protoze dnesni svet je hnus.

Merle
25. 07. 2000
Dát tip
zas tak mě to nechytlo...

Wolfling
25. 07. 2000
Dát tip
Dost to děsí.

Zázrak
24. 07. 2000
Dát tip
Mne tiež... tip

Proud
24. 07. 2000
Dát tip
Dobré a silné (tip). Nerozumím však závěru - proč lítost?

Mahoney
23. 07. 2000
Dát tip
běhá mi mráz po zádech... (*)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru