Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zazimovanie

Výběr: Lyryk, Cavalera, drfaust
16. 12. 2003
9
0
3919
Autor
Bix

pomaly sa zazimovávam
dokončujem kuklu

 

(ukryjem motýľa)

 

potom mi streľ v spánku
tlmičom
                do tyla

 

nadviaž na moju niť
uzavri veko

 

skrčené krídla
na veky vekov


drfaust
16. 12. 2004
Dát tip
před rokem

Junkie_23
28. 01. 2004
Dát tip
zakuklievam skorej... ale dokonale...

Tynic
20. 01. 2004
Dát tip
Veliké znepokojení - to je emoce, která byla bezezbytku předána. Sklo a za ním něco, co mělo být a bezesmyslu zmizelo. Budoucnost (ta s velkým B) přestala existovat. Ta Nesmyslnost je opravdu děsivá a bezvýchodná. Silná báseň. Bezrozměrná ( ve smyslu nepopsatelná možnými rozměry ). Přesahující.

Bix
20. 01. 2004
Dát tip
ale Tynda ! veď Miroslawek povedal, že Ty by si povedal niečo celkom iné :o))))))

Romča
19. 12. 2003
Dát tip
Moc pěkné.. :o) + tip..

Miroslawek
16. 12. 2003
Dát tip
Hmmm... tak nějak nevím... takže jen jednotlivé kritické postřehy: Text v závorce mi napovídá, dopovídá až příliš do obrazu, kterému by vzhledem k jeho motýlí povaze slušelo daleko spíš jen lehké načrtnutí. Střílení do spánku tlumičem... onen víceznam mi přijde maličko zjevný, řekl bych že v obměně již i užitý... a tudíž (jak by Tynda určitě v mém případě neopomenul podotknout ;o))) i laciný... i proto, že jakási touha po kontrastu mi tam čiší... Poslední dvě sloky (nebo dvojverší?) asociačně sice dobře navazují, ale zdá se mi, že také svazují do příliš tenkého rozměru, úzkého úhlu... kde vše je jasně vidět. Rýmovaná dvojice veko/vekov se mi zvukově nelíbí.

mirek
16. 12. 2003
Dát tip
líbí*

Cavalera
15. 12. 2003
Dát tip
hň ... rád Tě opět čítám Bixí:-) *!

pampelin
10. 12. 2003
Dát tip
Dobrou a sladké sny. Na jaře ahoj. *

maia
10. 12. 2003
Dát tip
* uzasne.

Bix
10. 12. 2003
Dát tip
pam: presne :o) *** Bacil:viď pampelin :o)

Bacil
10. 12. 2003
Dát tip
No dobre, ale znie to... možno až prííííliš mrazivo :o))

Bacil
09. 12. 2003
Dát tip
krásne, ale... přečo až takto?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru