Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V kině....

11. 12. 2003
3
0
2837
Autor
Milly

Napsáno dne 8.3.2003 v kině před začátkem filmu \"Lesní chodci\". Citáty z filmu: \"Nejlepší co může člověk udělat je bejt sám, spolehnout se jen na sebe a nevázat se na nikoho druhýho\" \"Češi furt jen přešlapujou mezi západem a východem.Na západě je nuda a pořádek, tak jdou na východ, ale tam je nepořádek a špína-tak se zase vracej.\" \"A kde je svoboda?\" \"Ovinula jsem si zelenýho hada kolem těla-jeho oči zářily, chladný na mých lících...a já všem povídám:\"Vždyť je neškodný!\"\" \"Myslel, že už je tak daleko od lidí, že už se nemůže vrátit, tak zpřetrhá poslední pouta tím, že proti jejich nevraživosti vyjádří svou lásku\" ( Jean Genet \"Deník zloděje\" )

Sedím v kině-oči, klobouk, přísný pohled-hned pobavený, přímý i tajemný, bláznivý i pravdivý, praktický i rozevlátý, toulavý i upřímný, nekompromisní,-ale už tak ne-máš holku-říkals Lucce-opřený o mou židli

Já:-brokolice-ty vůl. Těší mě, že vás poznávám! drahý šmejde a upřímný podfuckáři. milý šťourale-nic tě nezajímá.

Můj učiteli-konečně jsem na to přišla-to jsi Ty.

A nikdo jiný-ne teď-a ne tady.To je přítomnost-ne minulost ani budoucnost.Žiju teď-tady-vidíce tě ve své představě.

Končím, drahý Zraňující a lhostejný mizero!

Žij blaze a pozdravuj Janu.

Jsi jen iluze-ty-nejkrásnější zážitek v životě jsi mi daroval-mě ve Tvém objetí-a to víckrát.Spoustu pravdivých okamžiků-já tě MILUJU, ty vole, já tě MILUJU.

tvoje upřímná

Hanka

PS: Já s tebou nešukala, to ne, ale stejně vím, že jsi vůl

Tvá Brokolice

Já žiju-a vůbec, kašlu na to co se mezi náma stalo. Je čas jít dál!

Kdy už ten film začne?

TEĎ!


Milly
23. 09. 2004
Dát tip
wazzup: a která část? Mně ta poslední- od tý doby se chystám, že si něco od Genneta přečtu...

wazzup
22. 09. 2004
Dát tip
popravdě, nejvíc se mi libil prolog...

Milly
15. 09. 2004
Dát tip
nevezme, včeličko, tomu to nikdo neukázal a neukáže.. a líbilo se to někomu právě proto, že v tom moh vidět co chtěl... jojo, lidé jsou různé.. :-)) Děékujíííí za polibek, vracím..... : - @

nechápu asi dost dobře nějaký hlubší smysl tohodle...snad to ani pro mě žádný nemá, ta osoba, co ví o čem to je, si z toho snad něco vezme...líbám

Arien
22. 02. 2004
Dát tip
divný, nic proti nestojíš o hlubší kritiku, tak už budu držet hubu

Milly
02. 01. 2004
Dát tip
Taky mám z toho takovej divnej pocit, ale viděla jsem tu něco podobnýho-o divadle a takovýhle psaní v kulturních zařízeních mě zaujalo, tak mě to chytlo a hned jsem to sem hodila... Vlastně je to určený jen pro tu osobu, která napsala to v divadle....

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
nechápu, proč to publikuješ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru