Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prorok vyprahlých studní

25. 07. 2000
0
0
2021
Autor
Kovi

Zotročena snem tak divným Prorokem studní vyprahlých Ztracena ve smutku údolích Prolezlá červem bídným Hledám tvář posetou písmeny v korunách Chlubíš se rosetou v hlavě a v hlubinách Stíne a obrázku Zlého ty, který sám sebe zdobíš mistře uměle Krásného Světe, do nebe zahleděný Človíčku, jen ve mně krásníš Cite, tak krásně podmaněný...
že by nalezený optimismus? Spíše ne. Ztracena v snu se zdála spát, tak bez hříchu a beze změn. Už nevím, kdo tenhle veršík napsal, ale připomněla jsi mi jej.

Vytržení. Tanec. Zoufalá chvíle Dionýsova..

Kovi
04. 03. 2001
Dát tip
spíš hledání, nostalgie, nenávist a láska zároveň, nepochopení, kontrasty.. ---------- možná tanec mysli - rozpolcenost.. vytržení z kontextu.. Zoufalá chvíle Dionýsova - překvapivě ano..

Rastin
26. 08. 2000
Dát tip
Fakt složitý. Možná jsem jen blbej. Ale vážně neumím říct, jestli se mi to líbí nebo ne.

Saxanka
30. 07. 2000
Dát tip
Složitý... Ale snažím se chápat,možná mi snad bude někdy dopřáno tě pochopit Prosím Pěkný,moc....

Merle
28. 07. 2000
Dát tip
na mě složité, ale i tak hezké...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru