Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VIZMA

16. 12. 2003
1
0
2858
Autor
Igor_Indruch

Další hřích mládí aneb trocha surrealismu nikoho nezabije (nebo je to expresionismus?)

 

Supervizní výpověď tušených souvislostí, které navštěvují omámené mozky, zatímco decibely rozechvívají uši i celé tělo a kdy jen torza vzkříšených názorů a myšlenek…

 

…věžouce ulehnoU smrdníci hyena hyena hyena dosti už lží a teď pojďtE v slzách BUM! VIVA LA IMPEREUR! Celá naše země dýchÁ krušně pod… MERCI… teď už ničeho nežádáM co mám to mám sire hero a nic víc ještě něco

I'M GONNA LEAVE YOU

BABE?BABE?BABE?

to také ani pláč ani vztek jenž mne sžírÁ neudeřÍ jako blesk a nezabijE ona mě mohlA přivésT na cestu která se mi hnusÍ spoutaT jako pes bych lízaL její vlasy odmítlA počkej ještě chvíli hyeno až smrdníci ulehnoU a nakonec zradnoU chroustajícE mrkeV. bla bla bla bla bla bla reflex pocit naděje šílenství v kostech a dávení slov k ničemu s drápy v očích zalitých duhoU ležmO nač ti ptáci polibků a lásek živote zniČ ve mně zoufalství hryžE mou samotu do prázdna jež propast v mžení měsíce tam v zahradě kvetoU růže s kořeny z pelyňku v srdci zakořeněném s dýchavičnou zarputilostí snažÍ se získaT zpět evropu kterou sežrala bestie s holicí štětkou v nose cigaretu zapálÍ delirium tremens a toho rána potkajÍ lehký holky na poušti mrzáčka zpěváčka a beznaděj láska zaplavÍ jejich na střepy rozbijÍ kramfleky třesoucí se ruce paniců na živůtcích či halenkách ukrývajících tak na to opravdu nejseM zvědaV už jedoU snad ptáčata zvítězÍ na lukem s ničivou silou těch ňader neposkvrněného početí pod lesknoucím se skalpelem laserový paprsek z očí pasáka (vepřů) zraňujE kůži vybraných statí a projevů na mechovém polštáři zanechá kapky rosy moucha servence smršťkujE utužený liberalismus v letargii vládců vloužících pod bičem jenž sloužÍ do dózu krve a chleba ani to ticho netlumÍ řev kamene planoucího ohněm nenávisti ke kalným očím z mléčného skla ovčího národa na pastvisku pijícího vlastní moč to snobismus přechází v nechuť k řádu sympatie k teroru vzbuzujE spasitel na místo něhy gaia julia caesara anižby pozdraviL talířek z nerozbitného skla prostřelený kulí co zabila prezidenta lincolna a ptÁ se ryb proč mlčí k tomu všemu žáci kde stříhajÍ ušima zajíci v běhu před stínem hvězd prach usedá na tváře a ňadra mladých dívek které zabíjíme na maso a prodávámE v nuceném výseku za korunu kilo a řízky na fotbal do tašky se dívámE na góly kde s papírem a ve strouhance šlachy pijÍ dogy sherry na počest silonového sáčku povstaňtE z trosek JEANA ARTHURA RIMBAUDA a vystudujtE kájovu university v stověžatých útrobách zabedněnci pak větší z vás se zrodÍ hurá za kariérou s titulem to je správné že kvetoU stromy a zeleň od jara do podzimu atd.


Notreal
11. 01. 2004
Dát tip
opravdu, ale opravdu zajímavý....:-) klub nekonvence*

gabio
20. 12. 2003
Dát tip
asi se opakuju, ale je to moc složitý. Nějaký části jsou moc pěný živote zniČ ve mně zoufalství hryžE mou samotu kvetoU růže s kořeny z pelyňku a spouta dalších, ale je to místama i hrozně krutý prach usedá na tváře a ňadra mladých dívek které zabíjíme na maso a prodávámE v nuceném výseku za korunu kilo proto ti nemohu dát tip. To dílo na mě zapůsobilo, ale spíš negativně...opravdu promiň...

hlavně že zapůsobil :-) dal jsem to sem spíš z hecu, a to, že se k tomu vrátíš, jsem ani nečekal...

gabio
20. 12. 2003
Dát tip
Kdyby to bylo přehlednější, četlo by se to líp...nebo alespoň nějak oddělený....takhle je to jak Babylon...zkus to nějak graficky upravit a apk to sem zkus dát znova...třeba to bude mít větší úspěch...teda jestli mohu poradit...

gabio
18. 12. 2003
Dát tip
Je to strašně strašně nečitelný, zmatený. Zkus upravit alespoň tu grafiku...

to má být zmatený :-)

gabio
18. 12. 2003
Dát tip
Tak to potom ano...ale mně to fakt žádnej smysl nedalo...no, asi dneska už na to nemám...Až mi zmizí opar z pusy, přestanu kejchat, smrkat, kašlat a hekat, tak si to přečtu zase:)))

no, upřímně řečeno, já nevím, jestli to má nějaký smysl. Napsal jsem to někdy v 16-ti nebo 17-ti a z nějakého důvodu se mi to pořád líbí, přestože to asi opravdu nemá vůbec žádný smysl. Jestli si to opravdu chceš přečíst ještě jednou, tak si to raději vytiskni. Ono se to z papíru čte přece jen líp - a má to pak takový docela fajn rytmus - teda mně to alespoň tak připadá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru