Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O malinké sardeli

17. 12. 2003
0
0
3444
Autor
SilverArrow

Ahoj milé dětičky, toto je do Vánoc mé poslední dílečko tak si jej pěkně užijte a nezlobte. Abyste věděli jak krásný je jazyk český přečtěte si tuto krátkou básničku, kterou já již jako malý chlapec měl moooooc rád.Pozor jdou k vám kužátkaaaaa....

Aj ty malá sardeli,

nečuchej mi k prdeli!

 

 


i se sardelí může prdel býti, nechce - li se jí z toho smradu blíti ... . .

SilverArrow
04. 01. 2004
Dát tip
Od tebe nepotrebuju dobre kritiky staci ze soum nejake:::::::: Tesim se na dalsi..........Sweet dreams are made of.........Your mark

Chacha, nech si ty lichotky, dobré kritiky si nezískáš :) Ne, samozřejmě si dělám srandu. Prohlídni si, budu ráda. Taky budu prohlížet.

SilverArrow
29. 12. 2003
Dát tip
Ja si nemuzu pomoct-ty si proste fakt sympaticka!!! Tak bravurne nekoho setrit a pak pochvalit :). No nic az budu mit nekdy cas tak si te poradne prohlidnu....

To je starý...trochu originality do těch pilin v hlavě!!

Ale ten proslov je úžasnej :)))

SilverArrow
21. 12. 2003
Dát tip
No vidim ze si chytra holka! Ja umim rusky dost dobre zejmena tuhle vetu. Kak vertaljot pomagaje cilaveku? No a s tim se snad domluvim ne?

maia
21. 12. 2003
Dát tip
Teraz som si uvedomila, ze tam mam hrubycu :-). Nie gavaru, ale gavarju. Inak, nemyslim si, ze sa rozpravame ako Hotentoti. ;o)))

SilverArrow
20. 12. 2003
Dát tip
Just to make sure!

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
pamatujete na tu reklamu? "A co teď?" "Teď si dáme sarDeli."

maia
20. 12. 2003
Dát tip
Ja tolko nemnozko gavaru pa rusky. :-)

maia
17. 12. 2003
Dát tip
:o))) Hras sa?

SilverArrow
17. 12. 2003
Dát tip
maia: A ty? Růženko:taky ti přeju velkou prdel:)

maia
17. 12. 2003
Dát tip
Jasne,ze ano! Vahas? ;o)

SilverArrow
17. 12. 2003
Dát tip
Porč mslyiš že vááhm?

maia
17. 12. 2003
Dát tip
Preco sa pytas? ;o)

Trochu trotlovina ale v jádru bodré. A teď někomu pošlu avízo, to já rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru