Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osudová

18. 12. 2003
12
4
4857
Autor
synáček

Jen jedno malé přešlápnutí

a jeden hloupě vtipný krok.

K čemu již další nadechnutí...

 

Osud mi chystá s velkou chutí

do pekel rovný skok.

 

 

Střelu, jež hlaveň opustila,

či vystřelený šíp,

těžko by moje ruka zastavila.

 

 

 

 


4 názory

Taková beznaděj a zoufalství z toho čiší... Je mi z toho smutno


Robinia
19. 09. 2011
Dát tip
Někdy stačí brýle na hlavě...

Marlav
10. 09. 2009
Dát tip
*

Ó
08. 09. 2009
Dát tip
...no...ano...často jsem na Písmáku....zašprýmoval...a několikrát to dopadlo špatně...

:) dekuju - nedekuj:) :)

* az moc bezmocne... Zastavujeme autobus(vlak , auto) rukou, kdyz sme sikovni tak krvaceni, zastavujeme prisun plynu, elektriky, nektere ovladatelne vody - to je nekdy taky dulezite gabio....

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Ano... dokážeme toho hodně zastavit... ale jednou vyřčené slovo už nikdy nezastavíš... můžeš se jen snažit mírnit následky jeho ublížení... Díky, žes tu byla…

Mas pravdu- diry v plote:(.... Porusujes pravidla dekovani:)...

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Jak to...?

Rikals nedekovat ne? tak nedekuj:)... Me to dela velike problemy-porad porusuju:(... Vsechny odezvy me moc potesi a tak chci taky.... je slozity s dekovanim - aby se neosoupalo:(....

synáček
23. 01. 2005
Dát tip
Mala_Princezna: Ach tak... chápu... ano, to pravidlo porušuji stále... ale on to ani zákaz není... já, když říkám neděkuj, tak to spíš znamená něco jako... „přebíjení“ trumfem vyšším... ve smyslu: "neděkuj, ten kdo by měl děkovat jsem já...".

Elyanne
22. 01. 2004
Dát tip
*

gabio
04. 01. 2004
Dát tip
Osud mi chystá s velkou chutí do pekel rovný skok. dokáže ruka zastavit vůbec něco? Asi ne...pobouřit, zneklidnit, uštvat,...možná... ale ne zastavit. moc moc krásně řečeno( tvá báseň:)) ) tip

inblue
02. 01. 2004
Dát tip
Ve dvou.... se jde i do pekel veseleji...

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
ještě snad trochu upravit rytmus a bude to... :)

zuzuzu
18. 12. 2003
Dát tip
takhle se mi to fakt moc líbí(a jasně že i ty posledni dva řádky tam vnáší to téma, ale když to s nim bylo psáno tak je to nutný)

Dr_Mephisto
18. 12. 2003
Dát tip
Zajímavě zpracované a každopádně se mi to líbí ... T.

synáček
18. 12. 2003
Dát tip
zuzuzu: Promiň, já vím, že Ti budu připadat možná trochu prapodivně, ale nakonec jsem to tam opět vrátil a tak to už zůstane. Možná mi k tomu rozhodnutí "pomohla" i ta Tvoje zpráva...díky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru