Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deflorace

19. 12. 2003
15
2
8369
Autor
Igor_Indruch

Ten kamrlík byl příšerný. Voprýskaný zdi polepený nahotinkama, starej rozvrzanej gauč, jedna židle, starej černobílej televizor a vobrovský starý gramorádio. Ten můj klučina se vytasil s flaškou jabčáku (na lepší se nejspíš nezmoh) a na gramec hodil praskající desku příšerných východoněmeckých slaďáků. Najednou jsem si připadala neuvěřitelně nepatřičně. Cože? Tázala jsem se sama sebe. Opravdu jsem vážila cestu do tohodle kutlochu jenom proto, abych si nechala do těla zasunout nějakých patnáct nebo kolik centimetrů dočasně ztuhlého masa? Proč vlastně? Nebylo by lepší se na to vykašlat a vrátit se domů k mamince? Dyk co, možná bych bez toho mohla nakrásně vydržet třeba celý život. Proč se do toho tak ženu? Co můj sen o princi? Co když mi to tenhle mamták nadobro znechutí? Vážně stačilo málo a já se sebrala a mazala domů. Jenomže v tu chvíli se do toho vložila ta otrlejší a také zvědavější část mého já. Pravila: Beáto, když už si došla až sem, tak to přece na poslední chvíli nevzdáš. Vždyť vlastně o nic nejde – lehneš si na záda, roztáhneš hezky nožičky a počkáš, až ti ho tam zavrtá. Bude to jen chvilka, a ty budeš o zkušenost bohatší. Budeš ženou!

Tak jo. Ať se to tedy stane. Ale bez zbytečných průtahů. Lehla jsem si na záda a sama jsem si stáhla kalhoty i kalhotky. Ten můj deflorant na to čuměl jak vyoraná myš. Roztáhla jsem nohy. Div to sním neseklo. Civěl na ni, jako by spatřil sedmý div světa. A dyk vlastně taky jo! Rychle si začal rozepínat kalhoty, jako by měl strach, že něco zmešká. Zalovil v trenkách a vytáh ho na světlo boží. Pane jo! Tak tohle je vono? Fíha! Tyčilo se to proti mně jako nějaká prehistorická nestvůra. Znova se mě zmocnila panika. Tohle že má do mě vniknout? Ani za nic! Jak jsem mohla být tak blbá! Ale co teď? Připadala jsem si bezbranná a bezmocná. Blížilo se to ke mně, já na to zírala jak zhypnotizovaná, potom bác – a bylo to pryč. Jakési cizí, kostnaté a chladné tělo se svíjelo na mém. Cítila jsem, jak mi cosi šátrá v rozkroku. Jeho ruka! Jak ňáký pavouk nebo krab. Lozila sem a tam a hledala a pátrala. Obličej, krk a ňadra jsem měla zmáčená od cizích slin. Jakýsi slimák – jeho jazyk – se mi tlačil mezi zuby. Jeho pavoučí ruka pořád v mém klíně. Bylo mi úzko a nevolno. Cítila jsem se jako v pasti. Musela jsem v sobě potlačit naléhavé nutkáni zavolat na pomoc svoji maminku. Jenomže – kde byla tou dobou moje maminka? Kdyby chudák tušila, jaké to báječné kratochvíli se právě oddává její dcera! Pak jeden z jeho prstů konečně nahmátnul to, co hledal. Ten jediný dotek, přes všechnu tu hrůzu kolem, ve mě cosi zapnul. Zakroužila jsem pánví a z úst se mi proti mé vůli vydral hlasitý sten. Mého hřebečka to povzbudilo. Nalezené místečko si hezky ohmatal a pak štěrbinu hezky dvěma prsty rozevřel asi tak, jako si hráč kulečníku chystá oporu pro tágo. A taky že si tam to „tágo“ pěkně opřel, párkrát zkusmo „zatempoval“ a nakonec provedl rázný šťouch. Jako by mě v tom okamžiku někdo nařízl ostrým nožem. Bylo to však tak rychlé, že jsem ani nestačila bolestí vyjeknout. Bolelo to dál, ale jenom asi jako tejden stará oděrka. A hošík se dal čile do díla. Panebože, jak ten tím zadkem mydlil! „Počkej, vole, trošku něhy - vždyť právě pozbývám panenství!“ chtěla jsem ho napomenout. Než jsem se však stačila nadechnout, mládenec zachrochtal, chvatně sebou mrsknul a pocákal mi břicho bělavou kaší. Docela příjemně to vonělo. On se na mě zhroutil a cosi mi blaženě mrmlal do ucha. Nerozuměla jsem tomu a bylo mi to jedno. Měla jsem to za sebou. Chvíli jsem jenom tak strnule ležela a nebyla jsem schopna na nic myslet ani nic dělat. Mrmlání utichlo. Zašilhala jsem dolů – ten můj borec spal. Šťouchla jsem do něj. Svalil se ze mě a spal vesele dál. „Tak to bychom měli,“ pokrčila jsem v duchu rameny a šla se osprchovat. Po očistě jsem  se oblékla a potichoučku vyklouzla z cizího bytu.

 


2 názory

Brosqička
17. 02. 2005
Dát tip
..napsaný je to čtivě, ale musím souhlasit, že holka by to tak určitě nenapsala. Navíc málo holek by asi svý poprvý chtěly zažít s uslintaným borečkem (ale mnohý to asi přece jen zažijou). Některý výrazy mě rezesmály, ale celkově mě to nějak neoslovilo.

Rook
23. 08. 2004
Dát tip
Až na slovo "lozila", který vyvolává prudký stahy mýho žaludku, je to dobrý...

Evička
09. 03. 2004
Dát tip
Přeložit tohle do angličtiny by byl taky pěknej zabiják! :-)))))*****

Abyss
28. 01. 2004
Dát tip
avi

Magnolia22
28. 01. 2004
Dát tip
Ahoj Iggy, nesmíš se na mě zlobit, že mi to trvá roky než se ozvu...dostala sem stýpku v Anglii a tak teď mmísto básniček trápim svoje mozkový závity nad různě hroznejma prapodivnostma tady uprostřed british midlands...je tu hezky, ale už se sakra těšim domů...na net se tu dostanu jen málokdy...můj grant mi tak tak stačí abych nevyhladověla a tak na netění nejsou libřičky..:-))jinak souhlas..doublethink je (BTW je to supersuper knížka 1984, žejo? vedle notorický Farmy je tohle nejlepšejší..:-)) věc hodná rozsáhlý diskuze a štěpení světa na ženský a mužský chápání taky...já spíš inklinuju k názoru že tu určitá rozdílnost vysledovatelná je...ale asi to proberem někdy u svařáčku a ž zase doletím zpátky domů..:-)) ahoj, mag

tloudev
13. 01. 2004
Dát tip
jeden stouch...

Já vím, jak se dávají avíza, Reb - ale někdy zapomínám....

Albireo
08. 01. 2004
Dát tip
reb: "takovýho, kterýho jsem se fakt lekla, má jen jeden ze třinácti" Konečně jsem pochopil tu třináctku ve Tvém nicku ;-)))

Sakra! Škoda že jsem v době, kdy jsem to psal, neměl po ruce Internet a Písmáka (a Rebeccu)!

Ještě něco - řezničina - tak to bylo spíš znásilnění, ne?

Movsar
07. 01. 2004
Dát tip
dobře podaný. tip.

Ighor
07. 01. 2004
Dát tip
aneb O chytré Horákyni je to fakt dobře napsaný ti..

MCMLIII
06. 01. 2004
Dát tip
Hezky napsáno, text má spád, je zbaven kudrlinek. Působí autenticky a zřejmě je autobiografický. Nalézám v ve volbě výrazových prostředků inspiraci H. Millerem. "Nedostatkem" je, že dílko napsal muž. Je mužsky sebestředné: "Tak tohle je vono? Fíha! Tyčilo se to proti mně jako nějaká prehistorická nestvůra." - v podvědomí je pověstný mužský strach z malého penisu. Škoda, že někdy nepopíše takovou situaci žena.

Nikoliv, M. není to autobiografie. A pokud jde o ten penis - to není mužský komplex, to znám z výprávění - několik kamarádek se mi svěřilo, že napoprvé se jim zdál hrozně veliký (nikoliv pouze ten můj ;-) ) - kromě toho z pohledu zdola se opravdu zdá větší...

Alan
06. 01. 2004
Dát tip
Moudrý MCMLIII to vystihl dokonale, navíc ženy většinou nejsou sto identifikovat východoněmecké obludnosti, které hyzdily mnoho- nejen- gramodesek. Jinak- půvabně dekadentní, forma nikoli prostá, mající jasnou linii. Poloprofi práce, dílo se mi líbilo velice a v budoucnu budu číst i další. Salve, Alan+ TIP

Alan napsal: ženy většinou nejsou sto identifikovat východoněmecké obludnosti, - alo jo, některý sou :-)

Bacil
06. 01. 2004
Dát tip
No to je tedy něco :-)

MCMLIII
06. 01. 2004
Dát tip
Igore, můj postřeh o penisu neznamená kritiku tvého díla. Mimochodem zaznamenal jsem podobný dojem i při čtení tvých dalších děl. Citace z tvých děl. " V ruce jsem třímala toho největšího macka, jakého jsem kdy viděla (a že už jsem jich viděla hezkou řádku!)" nebo " Máš pěkného cvalíka," konstatovala zcela věcným, ležerním tónem, jako by hovořila o počasí. Josef se cítil povinován nějak odpovědět. Pohodil tedy hlavou a skromně pronesl:" Jo, myslím, že ujde." Na druhou stranu si možná zbytečně hraju na Freuda. I pokud je toto pravda, nic to nesnižuje na kvalitě tvých textů. MCMLIII

Neboj, já to nebral jako kritiku. No, ty postřehy jsou v pořádku, jenomže to je tak schválně - ta holka je tak trochu posedlá sexem a v jednom místě se dokonce nad významem velikosti zamýšlí následujícím způsobem: A můj názor na otázku, zda je či není důležitá délka penisu? Inu, komu pánbůh nenadělil, musí se s tím nějak vyrovnat. Ledacos se dá vymyslet i s pidižvíčkem, ale jinak – díky za každý cenťák navíc. Když nic, tak rozhodně lépe “drží stopu.” U těch běžných ocásků se občas stává, že uprostřed veškerého toho komíhání vyklouznou, a sjedou mimo. To je pak opravdu otrava. Člověk ho musí lovit kdovíkde, znova cpát dovnitř, mezitím spousta rajcu opadne a je třeba začínat znova. Pravda, dá se tam dole nechat ruka a hezky ho v drážce přidržovat, aby nevyklouz, ale to je zas na úkor hloubky zasunutí. :-) A Freuda je třeba samozřejmě brát s rezervou :-)

MCMLIII
06. 01. 2004
Dát tip
Igore, naštěstí tebou popsané problémy nemám. Vidím, že jsi specialista, pokud se týče zasouvání do "pyjojemu" :-)))) Freud me nejvíce fascinoval tak před 30 roky. Teď mě více zajímá Irvin Yalom a například jeho: Lži na pohovce

Magnolia22
06. 01. 2004
Dát tip
teda Iggy dobrý...:-)ale k tomu že je fakt cejtit že to psal chlap musím bohužel souhlasně kývnout..ale to je možná dobře, né? pohled z druhý strany barikády...někdy Ti pošlu mojí verzi téhož.. hezkej novej rok! mag ***T

Čau Mag, kde jsi byla? Lyžovat? :-) Že je vidět, že to psal chlap? No asi jo, Člověk si pohlaví sám asi jen tak nepřehodí. Ale jak už jsem napsal Reb do auditka - ženský taky nemaj uniformní myšlení a vnímání. Pár mi jich opravdu řeklo, že jsem to vystih naprosto přesně. To neber, jako že se ozvala moje uražená ješitnost. Spíš, že já na to "mužský" a "ženský" vnímání světa zas tak moc nedám. Jasně, že rozdíl tu je, ale je vrozenej? Nebo je dán kulturně, tedy výchovou a prostředím? Já myslím, že všichni praktikujeme tak trošku "doublethink" - podvědomě korigujeme naše pocity a úvahy podle toho, co si myslíme, že se od nás očekává. Klasický příklad, který tak hezky popsal Camus - někdo blízký vám umře, a s váma to ani nehne. Tak si ten smutek prostě snažíte vsugerovat.... No - dám avíčko i Jeffovi - třeba taky hodí něco do placu...

Abyss
03. 01. 2004
Dát tip
cela sbirka dohromady je fuck husta!!!!!!!!!!!!!!!!!! (vzhledem k tomu ze sem to cetla odzadu to pisu az ted :) ...) stejne furt ziram jak pises fakt vyborny! (a dej nezaostava :)

líbí

chicoria
20. 12. 2003
Dát tip
Skvěle napsáno.-)*

WiruZ
19. 12. 2003
Dát tip
t!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru