Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ametyst

25. 12. 2003
14
0
6733
Autor
Petula



Alfons Mucha - AMETYST, obrázek ze stránky http://www.dino-ravensburger.cz


 

 

Ametyst

 

 

Samet tvých paží na šíji

a sama být jak ty,

slast doteků si užiji

v kosatcích od Muchy

 

Tvé fialové vábení

brousí a leští sny

Mít oblé tělo k hlazení

Být tebou?

        Ne, být ty!

 

 

 


Petula
07. 01. 2004
Dát tip
DĚKUJI, Andulko… I Tobě krásný den a další a další… :o)
|||-_-|||

Petula
02. 01. 2004
Dát tip
Andulko, děkuji za reakci! Víš, chápu, že se ztrácíš… Možná vysvětlení najdeš v sbírce, do které jsem básničku zařadila. Odkaz je v záhlaí… A děkuji za Tvé úvahy! Kdyby tak všichni, kteří neví, se raději zeptali, než někde za rohem…katugiro, tak to je fajn! ;o) Díky! I to potěší! :o))) ► Všem (bez avíza): Díky!
|||-_-|||

Andulka
02. 01. 2004
Dát tip
..sla jsem se podivat na Modrou Pentli, jak mi autorka doporucila...nejdive jsem nebyla nadsena, jelikoz autorka je velmi plodna, tudiz to neni zalezitost na pet minut....Zacala jsem cist...a bylo to jako dostat darek k narozeninam!....Precetla jsem si tuto basen znova....nemam vubec zadnych pripominek...:-) a vsem, kdo od Petuly jeste nic necetli....doporucuji se na Modrou Pentli podivat!! Hezky den vsem...:-)

Krel
30. 12. 2003
Dát tip
sakryš:-)

Lee
29. 12. 2003
Dát tip

Ale jo, libi se mi.

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
že by to byla první, co se mi od Tebe líbí? :)

Andulka
27. 12. 2003
Dát tip
tak za prve, ten prolog je nadherny, protoze mucha je pro me jak ceske brousene sklo....vypracovany, esteticky, nezny a cisty......:-). Celkove se mi to libilo moc...takove ciste, jemne, fialove Mela jsem dva problemy -> predstavit si neci nezne paze na sve siji....ruce, prsty to ano...ale mozna proto, ze se me jeste zadny muz nezne nedotkl pazemi...:-) -> druhy problem pro me byl...myslet o muzske pokozce jako sametove.. a o muzskem tele jako oblem tele......Ale v pripade, ze jsem nepochopila, ze jde o zenu...tak ten druhy problem nemam....:-) -> vlastne jsem mela s tim dalsi problem...nevim, proc by nekdo chtel by nekym jinym, nez sam sebou...:-) I kdyz to vypada, ze je to trochu moc problemu na kratkou basnicku....celkove vyznela moc pekne, jak jsem rekla na zacatku. Je takova zvlastne nezna..:-)

angelik
27. 12. 2003
Dát tip
něžná a taková...zbožná:)

Morney
27. 12. 2003
Dát tip
Jo, jo, Muchu můžu, super napsáno !*T

Nyx
26. 12. 2003
Dát tip
Je to esteticky hezky vyvedené

alina
26. 12. 2003
Dát tip
*

Bacil
26. 12. 2003
Dát tip
*

Vinki
25. 12. 2003
Dát tip
me se tohle taky libi :) *

synáček
25. 12. 2003
Dát tip
Mít oblé tělo k hlazení...to je velmi krásné přání...velmi krásně řečeno... TIP... a díky!

Duhovka
25. 12. 2003
Dát tip
zajimave....... *

Lunka
25. 12. 2003
Dát tip
...moc pěkné, jen tak dál...hezké barevné ladění i nálada básně *T

Elyn
25. 12. 2003
Dát tip
:)

gabio
25. 12. 2003
Dát tip
Veselý a krásně se to čte*

Breto
25. 12. 2003
Dát tip
...krásně pohladila.... *t

mooc kraaasnyyy petuliii tip

Sice nemám rád Muchu , ale tvé dílko mě zaujmulo ...***

ťuntítko
25. 12. 2003
Dát tip

alim
23. 12. 2003
Dát tip
hmmm..vic nez poutave..libi T+..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru