Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jen tak do počtu

26. 12. 2003
1
0
5989
Autor
ch_34

prostě nemohu udělat sbírku ze dvou děl... takže Písmácká blbůstka... já totiž můžu mýt sbírku jenom s jednim motýlem!

představte si černou obrazovku a atřeba jediné slo: "tma"


Madlen
18. 12. 2005
Dát tip
* tma je fajn, když se jí nebojím ...

blbostná blbůstka :o)

ch_34
18. 03. 2004
Dát tip
tohle jsem nemyslel

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
"a atřeba jediné slo:"? opravdu?

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
s jednim motýlem a třema tse-tse... mýt(zazubení)..Pavle, víš ty s kym se to tady bavíš? Káťo, Káťule, Dizzy!! Nazdár. (k tobě:) Přece s Káťou!! Chachachá. A vůbec o tom nevíš! (Káťa je naše bejvalá spolužačka, abys věděl, a ten beatlesáckej květinovej chlápek se znakem na zubu, co sme ho potkali na konci Plotů, je zas její známej...sakra, je mi v tom světě ňáko těsno...)

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
těší mě

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
(rozpačitý pardon: za to krkolomný, divný a nekonvenční představování)

dizzy
27. 12. 2003
Dát tip
mě taky :c)) kazdopadne ja vim o koho se jedna uz z ty tvy sbirky co je pro Míšu...a jinak, ja na to nejsem pedant, me to je fuk, jaks to napsal, jen mi pride, ze mas na to, abys napsal neco tak obryho, jako ty ostatni "do poctu" a tak...

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
když jsem podával ruku prvně Martině Drábkový, bylo to zajímavější... víš, jak se otočila, odběhla a beze slova přišla...

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
jéé, tady je to zajímavé... mám (snad), ale nechci. je to jen náhodný spojení dvou textů, který spolu překvapivě (i pro mě) náhodou dost souvisej... jeden z nich bude využitej úplně jinak...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
chjo... sem nemohla vědět, že se něco nesemele...tak nic...(sklesle)

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
e, cože? já ti nechápu tu větu pomoc, já jsem nechtěl nic zavinit, žádnou hádku... žádnej spor... Míšo, víš, jak mluvim, řekni, že jsem nic nenapsal zle... prosím

dizzy
27. 12. 2003
Dát tip
Míša:a co by se jako mělo semlit?na to je pavel moc protivnej a nekomunikativni vůči neznamejm lidem.ale jinak neco nekdy urcite semelem :c)) uz jsem vas vsechny dlouho nevidela :c))

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
nene, to si všichni myslíte, ale fakt všichni... asi myslim jinak, než to pak vypadá... představujte si, že vám to píše roztomilej panáček [meršelou], mává na vás skrz obrazovku a cvrnká si s lentilkama...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
Heh...tak přece se smlelo-apoň nedorozumnění...(ještě rozpačitějc) Pavle, sem myslela, že bys chtěl, aby se stala nějaká divná situace při seznamování jako s Márty. A všechno proběhlo tak hladce, že sem si povzdechla... Káťo: Nic se nesemlelo. MELEME MELEME KÁVU....semelem něco, jasně že jo, o tom už sme si někde povídaly, ne?

dizzy
27. 12. 2003
Dát tip
mozna takovej nejses, ale chovas se tak. vysoce nekomunikativne a protivne.

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
no, mě napřed napadla sekaná, ale její útok jsem udolal a přežil... pustnu, teda postim se dál... žádný prase nepřišlo, nekdo ho sněd'

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
dizzy: nekomunikativně? tak tos mě měla znát dřív protivně? možná trochu, ale hlavně je to vyzněním... hele, jakej máš monitor?
vzpomněl jsem si, že mi "dizzy" něco říká... možná, že už jsme se někde potkali...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
Sekaná? Vydrž. Brácha sveřepě cpe horkýho psa do telefoního sluchátka.

dizzy
27. 12. 2003
Dát tip
???co ma sekana spolecnyho s misou?

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
právě že vůbec nic!!! ale jak jsem řek', mě to nevadí...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
sekaná je mletý maso, sem si zkusila představit hladovýho vlka a jeho asocisce....od mletí je k sekaný kousek(zazubení)

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
jo, tak to bylo, ale musíš uznat, že jsem odpověděl správně, že se sekanou nemáš společnýho vůbec nic (teda co tě znám)
relativně, v rámci momenální konversace...

dizzy
27. 12. 2003
Dát tip
monitor?ja?takovej atechnickej typ vubec nemam poneti...rekla bych, ze uplne normalni:c)) myslis potkali nekde tady na pismaku?ja mam taky za to, ale to, ze te znam od misi mi doslo az tady...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
teď už mám, ne?

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
já jen.. jestli náhodou... hm, tak ne, to bude tím mým.. ukazuje mi to nějak jinak, než všem vám... heeéééé! šumí mi v pravym uchu!!! Míšo, promiň, ale já tě nevidim.

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
proč bys mě měl vidět? Kdybys mě viděl, to by byla halucinace!

ch_34
27. 12. 2003
Dát tip
z hladu :))) Míšo, já tě skoro vidím, mám neutišitelnou touhu sníst část tvé levé paže...

turandot
27. 12. 2003
Dát tip
ííííííííííííkkkkkkkk! Kanibalismus zimy? íííííííííííííííííííííkkkkkkkkkkKKKKK!!

dizzy
26. 12. 2003
Dát tip
no, černá obrazovka a tma je sice hezké, ale zkus se zamyslet nad mYtím sbírky...

ch_34
26. 12. 2003
Dát tip
taky řikam, že je jen do počtu... kašlete na to, radši si přečtěte to ostatní

dizzy
26. 12. 2003
Dát tip
víš, když už něco napíšeš a uveřejníš, tak by to mělo stát za přečtení...nebo aspon aby se to dalo číst...jinak je lepsí tu sbírku udelat rovnou o tech dvou basnickach...(muj osobni nazor)

ch_34
26. 12. 2003
Dát tip
hm, sburku Písmá podporuje jedině se třemi díly (ve sbírce mám dvě a tuto prázdnou stránku... Knihu můžeš vydat beze slov. Třeba jen s bvarevnými listy. Dřív to šlo, vydyt sbírku s jednou básní i na Písmáku... Ber to jako formu protestu, chceš-li. Tohle je černá, poslední stránka sbírky... Myslím, že by bylo lepší tuto stránku prostě přehlídnout (tedy, pokud ti nezpůsobila škodu)... Moudřejší by bylo, přečíst si ostatní texty... (tedy, pokud tě tato stránka neurazila, což je taky možné)
prostě si tohohle nevšímej, nechceš-li chceš-li nadávat, uvědom si, že nadáváš černý stránce... (to bylo pro všechny)

dizzy
26. 12. 2003
Dát tip
ja jsem na to nenadávala...jen mě mrzí, když si někdo kazí dílo hrubkama...jinak proti tvý černý stránce opravdu nic nemám...ostatně jednu dalsí už jsem četla, leč este to budu muset vstřebat a přečíst si opět a pak ti možná něco napíšu:c)) forma protestu?ac jsem na pismaku pres rok, tak nevim co se tu deje, jen sem tam vidam naky naznaky, ze ze strany vedeni to nejni uplne v poradku, nevis o co tu jde?

ch_34
26. 12. 2003
Dát tip
jsem tu od Vánoc 2000 vim proto se i o tom znova nechce mluvit... až bude vlna to oslovení v druhý osobě si tak neber, to byly krajní možnosti pro všechny... fakt nic ve zlym...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru