Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Barvy

26. 12. 2003
5
0
3244
Autor
Feanor

 

Svět je černobílý, jen obloha je šedá,
když vychází a zapadá slunce.
Šeď jako šeď, v ní člověk nikdy nepozná,
jestli je ráno anebo večer.


...mi je uz znama...

Tohle se mi zamlouvá, to je jedna věc; voplácim návštěvu, to je druhá věc.*

Kolega
22. 02. 2004
Dát tip
Barvy se docela vybarvily... :-)

dizzy
18. 02. 2004
Dát tip
tak a ted tam maj bejt ty tipy ctyri a jsou tam ctyri, ale jelikoz tam bejt jeden nemel, tak ho tam asi ten, kdo ho tam nedal dal a pokud to tak nebylo, pak zkusim i ja tam dat ten tipik znovu, a pokud se tam objevi, pak si zaslouzim tvuj dik romane, ze jsem ti zprijemnila cteni:c)))

dizzy
18. 02. 2004
Dát tip
tak a ted tam maj bejt ty tipy ctyri a jsou tam ctyri, ale jelikoz tam bejt jeden nemel, tak ho tam asi ten, kdo ho tam nedal dal a pokud to tak nebylo, pak zkusim i ja tam dat ten tipik znovu, a pokud se tam objevi, pak si zaslouzim tvuj dik romane, ze jsem ti zprijemnila cteni:c)))

lukas_84
23. 01. 2004
Dát tip
Tak aby ti to nebylo líto tak jsem si to znava přečetl a je to lepší než když jsem to četl poprvý dávam tip

lukas_84
23. 01. 2004
Dát tip
Tak aby ti to nebylo líto tak jsem si to znava přečetl a je to lepší než když jsem to četl poprvý dávam tip

Roman_Tik
22. 01. 2004
Dát tip
No já většinou poznám když je ráno, poněvadž v tu dobu obvykle vstávám. Večer zase chodim spát nebo jdu do hospody. Horší pak je, když v tý hospodě skejsnu do rána a když vycházím, totálně namol, také občas přemýšlím jestli je to ještě večer, nebo už ráno. předpokládám že ses možná tímhle inspiroval.. Přece jen z té hospody až tak často sám nechodím...

Roman_Tik
22. 01. 2004
Dát tip
A teď tu máme exkluzivní odhalení!!! Podle zde napsaných údajů, by měli být na tuto miniaturku 3 typy: Trancy, krimi a dizzy. Ale!!!!! Když se podíváte na vrch, spatříte, že typy byly dány jen dva, ha! Něco tu nehraje, taky vám to došlo? Který z těchto tří tipařů nás tahá za nos, vytahuje se a přitom očividně ani tip dát neumí????!!! Je to snad soutěžící číslo 1,slečna Trancy? Nebo snad soutěžící číslo 2 pan krimi? Anebo je tím proradným skunkem soutěžící číslo 3 slečna dizzy. Typy pište sem! Šťastnou ruku a dobrý typ!

Trancy
29. 12. 2003
Dát tip
Souhlasím s Dizzy, nepis nic jednoduššího. Moc líbí...tipuju

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
moc barev tam není... tedy, moc mě to nezaujalo :)

trepoun
26. 12. 2003
Dát tip
zajímavý, moc na přemýšlení, zkus něco jednoduššího...

lukas_84
26. 12. 2003
Dát tip
Je v tom cítit trochu schízy. Když se podívám ven...

dizzy
26. 12. 2003
Dát tip
spíš trošku depresivní odevzdanosti osudu...ale rozhodně bych nezkoušela nic jednoduššího jen aby to všichni pochopili...je to velmi dobré:c)) tipík

Krimi
26. 12. 2003
Dát tip
Zrovna, když mám tak barevnou náladu.... TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru