Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odjezd

28. 07. 2000
3
0
3078
Autor
suva

Pochytáno po noci zavěšené do hamaky nad rybníkem hozeným doprostřed sídliště. On v hamace, já doma.

Tenounkou tužkou na papír z čtverců píše má ruka a nestudí. Ráno jsi zaspal, dobře teď vím to, hřeje mě tlapka medvědí. Hřeje mě pěkně, i když tu není, zbyl tu jen obtisk a teplý flek. Na zemi polštář, ponožky z vlny, slaměný kytky, i klobouk se svlék'. Shořela svíce a ranní mlhou oknem sem proudí studený dech. Autobus odjel, labutě vstávaj' prší ti do spaní, no to je pech. Jen kytka je čerstvá po takový sprše, ledový kapky co rosou se zvou. Najednou něco v oku mě tlačí a že prej si slzy na špacír jdou.
Bafomette
15. 04. 2003
Dát tip
jo, to je dobre, to je takove svizne a lehce smutne ale zadna traga ani nic takovyho, pocit...navozujici dojemne.tak.jeste neco budu placat? ne *

suva
15. 04. 2003
Dát tip
kdybys takhle uplácal Golema, to by yblo... :c)

Bafomette
15. 04. 2003
Dát tip
G GOL e E e M mMm

suva
15. 04. 2003
Dát tip
jé, ten krásnej, celej podobnej na toho z Císřova pekaře, děkuju - je snad ještě hezčí než beránek Malého prince... :c)

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
Buch /spadla čelist/ TýAjPí Chce se mi sem psát, ale nechám to na až někdy do očíček jo ?

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
hmmm ještě ten SkleroTiP

Merle
31. 07. 2000
Dát tip

suvicka
28. 07. 2000
Dát tip
dojala jsi me, tak budu plýtvat tipkem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru