Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtete poezii pro cestující?

29. 12. 2003
4
0
11715
Autor
drfaust

Především asi pražských písmáku bych se chtěl zeptat na tyto otázky:

 

1. Všimnuli jste si někdy poezie pro cestující ve vozech metra?

2. Všimnuli jste si poezie na plakátech po městě?

3. Co si myslíte o kvalitě takto publikovaných textů? Oslovují vás?

4. Máte zkušenostmi s obdobnými akcemi z jiných měst (třeba i mimo ČR)?

 

Za vaše odpovědi předem děkuje Johanes Doctor Faust:)


(závorka)
18. 01. 2004
Dát tip
teprve teď jsem zabrousil sem, takže bez ohledu na toto , dotázán odpovídám: 1. ano 2. ne 3. ano 4. ne z čehož je zřejmé, že jsem přístupný všem "druhům" poezie... :-)

drfaust
18. 01. 2004
Dát tip
Já jsem si toho tvého díla všimnul:)

něco od Listopada taky šlo

StvN
05. 01. 2004
Dát tip
Diskusy pominu. A hezky od konce. V Budějicích nic takového není. O publikovaných textech si myslím to stejné, co o většině zdejších pracích. Jeden čas jsem si dokonce myslel, že je to iniciativa místních. Prostě bluf.

Elyn
03. 01. 2004
Dát tip
jo, reb, tu jsem taky potkala a jo líbila:)

alina
02. 01. 2004
Dát tip
Seregil: jejda! to je pěkné! .... to by mě ten obrázek aj zajímal ;)

Elyn
02. 01. 2004
Dát tip
a to mě aji taky! :) Budeš muset dorazit do Obratníka:) i s obrázkem :) Jináč to nevidím:))

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
No zkusím ho dát na net... ale asi to bude nějakou dobu trvat... naskenovat, vložit ve správnym formátu... kdoví, zda se k tomu dostanu... pak pošlu avízko... :-))

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
No Elyn to můšu taky skusit... :-))

Elyn
02. 01. 2004
Dát tip
Seregil: :) fajn, ale jestli tě nepoznám, tak to bude v háji :)) asiže si ho vylepíš na záda?:)

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
No nejdříf ho musim doma najít... :))

Rowenna
02. 01. 2004
Dát tip
Já nevím, jak to nakonec dopadlo, ale sdružení Loretta (literární internetový Totem) někdy v roce 2002 mělo možnost publikovat texty svých autorů právě v tramvajích. Čili to není asi nic nemožného.

Seregil
02. 01. 2004
Dát tip
Elyn, alina: na tu cestu jsem nakreslil i obrázek, tak moc mě to oslovilo.. opsanou ji mám též.... Manželské kompromisy jsou také fajn.... Jo jen víc takových....

drfaust
01. 01. 2004
Dát tip
No pro mě vyhrává ten Reynek...

unstable
01. 01. 2004
Dát tip
1. jasně, dokonce si to celý pamatuju:-) 2. taky, u Václaváku a u Zoo (já teda v Praze moc často nejsem) 3. většinou to bylo dobrý 4. nee hezkej den:-)

alina
31. 12. 2003
Dát tip
potkávám je jen málokdy .... některé mě nadchly, s větší částí z nich jsem se trochu míjela. Ale i tak mě to těšilo. Připadaly mi ty básničky jako takové chudobky vykvetlé v šedi našeho spěchu a nicnevnímající prázdnoty! Ta Jirousová mi připadala naprosto úžasná ....NEMÁTE JÍ NĚKDO OPSANOU?!!! už si na ní vůbec nemůžu vzpomenout :o(

Elyn
31. 12. 2003
Dát tip
Věra Jirousová - Cesta Před tebou ukrytá v zeleném poli Na nebi prosvítá v hloubce se drolí Tvář z kříže rozvitá v krystalech soli

alina
31. 12. 2003
Dát tip
Elyn - děkujuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! moooc!!!!

Elyn
31. 12. 2003
Dát tip
chi, však jsem si ji nedávno sama opsala, že se mi líbila:) Náhoda neexistuje:)) (to máš za to, že jsi mě nepověsila za uši na nástěnku:))

alina
31. 12. 2003
Dát tip
;))

drfaust
31. 12. 2003
Dát tip
Tak to je ovšem úplně jiná, než kterou jsem měl na mysli já...:(

Elyn
31. 12. 2003
Dát tip
a kterou jsi měl na mysli? (tahle se ti ani trochu?)

drfaust
31. 12. 2003
Dát tip
Tahle je docela v klidu... tam ta byla jiná...

ahoj!! mno, já jsem poezii taky potkal, nicméně jsem narazil jenom na docela průměrný věci, mi přišlo, písmácký bych tam viděl mnohem radši.... ale ty, co tady jmenovala elyn a tak, ty se mi líbili, wáu, ty jo... a pak si vzpomínám na ty městský v rámci čehosi - a to mě dostala nějaká ....šachy? nebo tak něco to bylo, jo, něco na způsob šachů, horzně zvláštní, prostě hra:o))) - skoro nebáseň:D

Bebitka
31. 12. 2003
Dát tip
1. ano 2. akurát na zastávkách 3. v metru často ano, jinak nee... asi náhoda 4. ne za odpovědi děkovat netřeba ;-)))

Terezka
31. 12. 2003
Dát tip
Kdykoliv narazim na tyto plakatky at uz v metru nebo na zastavce autobosu prectu si je. vetsinou se mi libi. Nekdy bych jen zvolila lepsi grafiku. Cesta jak ji zmynila Elyn mne zatim oslovila nejvic. pravda nepamatuji si nazvy..rada jeste ctu jak se clovek kouka na cestu tam a zpatky a vidi sam sebe...doufam ze vite co myslim - je to jako v aleji...moc pekne. dekuji za tuto otazecku:))

drfaust
30. 12. 2003
Dát tip
Diana, děkuji:) A Přeposílám do míst, kde nezmůžu nic:)! Mikuláška miluji...

Diana
30. 12. 2003
Dát tip
drfaust: A jak já!!! Co říkáš na Krajem táhne prašivec? A "Tráva"? a jé - ta o podzimu "Z hladiny rybníků zdvihly se, jakoby roucho léta táhly, kačeny divoké, divoké...." Znáš?

Elyn
30. 12. 2003
Dát tip
Diano: díííík:) jo......znám..:) úžo:))

Krel
30. 12. 2003
Dát tip
No metrem jsem jel naposledy před rokem takže..:-)

studanka
30. 12. 2003
Dát tip
čtua občas mě to dost dostane...

Seregil
30. 12. 2003
Dát tip
Jo čtu a velmi rád... najdou se tam velmi dobré kousky a osobně jsem si jich pár i opsal... je to příjemný zabití chvil v metru a celkom aj i oslovující... :-)

drfaust
30. 12. 2003
Dát tip
Diana: Jojo... akorát já mám smůlu, protože jsem na tohle v metru ještě nenarzil... nevím... každej den jeydím B/A Karlák-Dejvická... a narážím spíš na slabší kousky... anebo jsem moc přísněj:)))

Seregil
30. 12. 2003
Dát tip
Asi jsi náročnej... ale proč nebýt? Když už to tam dávaj, měli by zahrát trochu na strunu kvality... já četl jen lepčí kousíčky... na áčku i béčku.... na céčku jsem na ně nenarazil...

drfaust
30. 12. 2003
Dát tip
Vono to céčko s těma novejma vozama je možná nějak antipoetický:))) Asi tam na to není místo... Ale nemohu posoudit... céčkem jezdím minimálně...

Seregil
30. 12. 2003
Dát tip
No něco na tem bude....céčko je novými vozy nepoetické, pěkně řečeno...

Abyss
30. 12. 2003
Dát tip
ano!

UfoTofu
30. 12. 2003
Dát tip
Pravda, céčkem jezdim nejčastěj a o tomhle slyšim poprvé :(

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
1) jasně, čtu, když narazím, nejvíc líbil kdysi Mikulášek (Polibek) a teď Věra Jirousová (Cesta) 2) taky, ale už míň...(možná chodím málo po městě..;) 3) kvalita jak kdy... někdy taky nic moc... 4) nepotkala jsem..

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
A jsi hodnej, že jsi to sem dal:)

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
Tý brďo... Mikulášek jo? Tak tohle štěstí jsem ještě neměl... Já právě potkávám spíš dost slabé věci... ale občas něco dost vybočí... Potkal jsem třeba Reynka... a to bylo:))) Ta Věra Jirousová (pokud si to dobře vybavuju) mě moc nezaujala... ani Fischerová...

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
no jo, Mikulášek už byl někdy v roce 2000 :)) (ticha nejtiššího umlčený křik.......wau:) Z toho, co jsem potkala teď, tak Jirousová... vede. Jedna hrůza o cestě vlakem je nezapomenutelná, ale autora jsem úspěšně zapomněla...:))

rainman
29. 12. 2003
Dát tip
1.ano, 2.ne (ale do centra jezdím málo a většinou jenom po jedné trase), 3.asi tak polovina z nich je docela dobrá, i když leckterým dílům z Písmáka by umístění v metru taky slušelo, 4.ne.

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
rain..: nebuď suchar a řekni, co jsi potkal zajímavýho?:)

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
Já potkal poezii na plakátě na Náměstí republiky... nebylo to špatný, ale už si to moc neamatuju... bylo to na boku zastávky tramvaje... NO mě by právě zajímalo, kde vytáhli tenhle nápad... a kdo je dramaturg... Jestli se třeba inspirovali v zahraničí...

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
to nevím, ale původně s tím začali jak bylo "Praha - evropské město kultury 2000" a určitě už to někde bylo v zahraničí. Myslím aspoň..

rainman
29. 12. 2003
Dát tip
ten Mikulášek se mi líbil, pak ještě cosi v rómštině a češtině (ale na jméno autorky si nevzpomenu, je to aspoň tři roky), no a Jirousová podle mě taky patřila k těm lepším...

rainman
29. 12. 2003
Dát tip
jo a něco se o tom píše třeba tady: http://www.roxy.cz/kult/archive/liter2.htm

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
mrknu se.

Diana
29. 12. 2003
Dát tip
Tak tady to je, lidičky!!! Opsáno v pražském metru. Dodnes mi dělá radost!!! Oldřich Mikulášek Polibek Je nutno zemřít! Ale je možno žít a vsadit na všechny karty. Jak dlouhý je život! A jak krátký ten srdce mžik -polibek na ústa a na rty- ticha nejtiššího umlčený křik

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
Diano, děkuji :) Darcy: taky si myslím, že je to dobrý nápad, třeba se ani nebudeš muset nikam vloupávat..:) Třeba stačí někde zaklepat... (nojo nojo, že jsem spadla na hlavu... už slyším..:))

hatlalinka
29. 12. 2003
Dát tip
nejsem z Prahy 1) všimla 2) nevšimla 3) pokaždý si je přečtu, ale asi jen jeden ( co si už ani nepomatuju...ale vím..) mě oslovil 4) tak to teda nemám není zač :-)

Armand
29. 12. 2003
Dát tip
:) občas je tam něco co rozhodně stojí za pozornost... má paměť je krátká, ale to o bohu v kuchyni :) a Tiger od Blakea určitě patřily mezi ty co zahřály na srdci.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru