Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Únik od stereotypu

29. 12. 2003
8
0
9147
Autor
Kandelabr

Všechny jeho dny vypadaly stejně. Ráno vstal, posnídal, šel do práce, pracoval, obědval, nakoupil, šel domů, nechal se seřvat domovnicí, uvařil si večeři, povečeřel, zalil kvítečko na balkóně, četl, díval se na televizi a usnul u ní. Ovládal stereotyp a stereotyp ovládal jeho. I všem ostatním lidem připadal nudný, průměrný a šedivý, nezajímavý a nicneříkající. Nikdo ovšem nevěděl, že tajně, v noci, když je tma a slunce svítí někde jinde, přemýšlí o svém životě. Že si uvědomuje jak nudný má život. A že ví, že jednoho dne se to změní. On na rozdíl od ostatních věděl, byl si jist, že jednou příjde něco zvláštního, jedinečného a obrovského, co navždy změní jeho žití.

A měl pravdu.

Jednoho dne to vskutku přišlo. Přesně jak říkal. Bylo to jedinečné. A zvláštní. A obrovské. Vynořilo se to z moře a rozšláplo mu to kytičku na balkóně. A jeho oblíbené křeslo. Ve kterém zrovna seděl. A půlku města, ve kterém žil.

A tu druhou půlku to sežralo.


Arien
20. 11. 2004
Dát tip
První odstavec nudil a druhý se snaží zaujmout svou polovičatostí, ale nějak mě to nedonutilo přemýšlet, což asi mělo. to předtím bylo lepší

alina
04. 02. 2004
Dát tip
Kandeeee ...... tohle mi neděleeeeeej!!!!!!!!!!!! Asik su neska nějaká citlifka ;) ... ale celou dobu, co jsem to s napětím četla, jsem si děsně moc přála aby na konci se mu stalo něco strašně moc krásnýho!!! ....... a tohle ...... já vím, že su pošuk .... ale v momentě, kdy mu obluda rozšlápla tu kytí, tak jsem se tu fakt rozbulila jak želva :o((( ......... plííííííííís ... napiš mi nějakou svítivou, pro radost!!!... dyk Ty je umíš!!!

Kandelabr
24. 01. 2004
Dát tip
cekanka: spíš něco na způsob godzilly :)

Já se nelekla toho něčeho, já se lekla toho celýho, co jsem četla, sorry, ale takový píčoviny bych se od tebe nenadála :-)

johanne
24. 01. 2004
Dát tip
*I) hezký jaký šok to musel být pro ty, kteří si svůj nudnej život ani neuvědomovali :)

ježiš

katugiro
15. 01. 2004
Dát tip
když už nejde nic jiného, aspoň tohle... :)

Jsem zpátky!!! Vykuř!!! Jsem zpátky!!! Vykuř!!! Jsem zpátky!!!

Carrie
07. 01. 2004
Dát tip
stane se :o))))

Kytiii
07. 01. 2004
Dát tip
chudák

UfoTofu
05. 01. 2004
Dát tip
Doufám, že nejste vědma mistře:)

sicco
31. 12. 2003
Dát tip
ja bych to ještě zkrátil a trožku zhutnil věty, ale jak na to musíš přijít sám, ten konec bych nechal, ten je na tom nejlepší

C_ensinka
30. 12. 2003
Dát tip
Ovládal stereotyp a stereotyp ovládal jeho - tyhle rádoby zajímavý věty nemám ráda. Ale nápad pěknej

guy
30. 12. 2003
Dát tip
Moc mi to sedne poránu! :-)) ***

ťuntítko
30. 12. 2003
Dát tip
cha cha :o)))

Witch
30. 12. 2003
Dát tip
well... něco na tom je! *

Plopez
30. 12. 2003
Dát tip
Dobrý

pozorovatel
30. 12. 2003
Dát tip
Godzila!!! C_ensinka má pravdu. Oceňuju dobrej nápad a to je asi tak všechno.

kiksy
30. 12. 2003
Dát tip
zajímavé.................tak to som fakt nečakala

Morasten
30. 12. 2003
Dát tip
že by nějakej meteor narazil do naší planety do moře, a ty obrovský vlny by zašláply chudinku kytičku na stereotipním balkóně?

fungus2
29. 12. 2003
Dát tip
To byla poněkud krutá změna o)))

Diana
29. 12. 2003
Dát tip
Cha, no tohle! To je anekdota! Dobré. TIP

Yossarian
29. 12. 2003
Dát tip
jojo, to má cosi do sebe

StvN
29. 12. 2003
Dát tip
Tak to taky může skončit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru