Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opuštěná....

02. 01. 2004
1
1
2105
Autor
Candy

Já nevím, co jsi zač,

           ač miluji tě dlouze,

            mé srdce buší jen,

            duše podléhá touze.

 

A já ti můžu říct:

            snad oslepil jsi pouze

           svou přízní jasný den,

A já naletěla jen

            tvým krásným slovům,

            něžným dotekům

            a podlehla jsem touze.

 

Dnes zbyly jen vzpomínky

            na večer předešlý,

            na krásné chvilky,

které jak tichý zloděj odešly.

 

                                   A nevrátí se více...

    


1 názor

tekonecna
20. 06. 2007
Dát tip
je to ohrané.... jé :-) romantika věčné téma.

Lancelott
04. 01. 2004
Dát tip
Ještě že aspoň ty vzpomínky zůstanou...a snad i nějaké to potomstvo...jinak by po našem životě nezbylo vůbec nic...:o) Moc se mi líbí to zpodobnění vzpomínek, jako tichého zloděje. Sice nevím, jak bylo to dílko celé zamýšleno, ale mě nepůsobí příliš vyčítavě a agresivně...jen smutně... Ach jo! Je to krásné dílko. Líbí se mi asi zatím nejvíc z toho, co jsem od tebe četl...Tip#uju:o)

Candy
04. 01. 2004
Dát tip
Děkuju vám všem moc a moc za kritiky. Milly:já vím, že ti vždycky něco připomínám,možná je to i dobře-jen doufám,že potom nejsi smutná,když už tě "donutím" znovu o všem přemýšlet....a... Lancelott:Jo,jo-pochopil jsi to správně-já jsem to taky nemyslela jako výčitku někomu nebo tak-bylo to jen takový smutný povzdychnutí nad nekonečnou smůlou,která mě pořád pronásleduje a nějak se mi nedaří ses ní vítězně poprat...Snad se někdy na lepší časy zableskne...Ale ještě jednou díky.

Lazy_Cat
03. 01. 2004
Dát tip
smutný, ale hezký:)

Kačírek
02. 01. 2004
Dát tip
........klasika........ :o)

Milly
02. 01. 2004
Dát tip
Candy, a furt mi to připomínáš: a pořád a pořád................... ;-) Zbývá jen věřit, že přijdou jiné krásné chvilky.... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru