Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

všem těm...

05. 01. 2004
5
0
2900
Autor
des_te_meer

03-11-03 Wymondham \"Jestliže chceš lovit lidi, musíš navléknout na háček své srdce, jedině tehdy zaberou.\"


vykreslovala jsem obrazy
z očí do objektivu
až za oceán
doslechnu proseb
vy(z)volených
sobě - nám - pro radost
kratší než oka~mžik
nesnese srovnání s časem
davu
zpomaleného
- světlem vánoc
- káděmi kaprů
- koled na náměstí

 

to vše nestihneš
pro vy(z)volené
rozdáš dav
 


Semeno
10. 01. 2006
Dát tip
Tedy,.. .. jen* a zbytek si nechám pro sebe

Semeno
17. 03. 2004
Dát tip
Už nikdy nebudu nic číst ve stavu bez střežícího vědomí , sakra já jsem zabralo tak ve dvou řádkách, a než jsem dočetlo kritiky tak spim. Víte co je to dělat pod tim sluníčkem celej den ve skleníku? Asi umřu. Pardon, jsou horší věci. Jdu plavat.

Nicollette
09. 01. 2004
Dát tip
bohužel,našla sem to ve svym sešitě,ale autora tam taky nemam.... nevadí, je to krásný a ten kdo to napsal v autobusu musel bejt citlivej a chytrej člověk......

3/5 hezký...k zamyšlení

des_te_meer
06. 01. 2004
Dát tip
Nicollette > Ja vubec netusim, od koho je ten citat. Nasla jsem ho napsanej v autobuse, kdyz jsem odjizdela do Anglie, tak jsem si ho prepsala na jizdenku - takhle jsem k nemu prisla ja. Kdybys to zjistila, tka budu hodne rada, protoze se mi od prvni chvilky moc libi a zaslouzil by si pripsat i jmeno autora, nejen uvozovky! DV_SWAN, Navždy_Tvůj, rebecca13 > Diiky, jsem rada, ze jste si z toho neco vzali :))

des_te_meer
05. 01. 2004
Dát tip
zvedavec > jo, presne tak to bylo, po nejakem tom case tady jsou obrazky v srdci tak moc ocenovane, ze bych tomu sama neverila.

DV_SWAN
05. 01. 2004
Dát tip
Hloubka .. jako by mi klepal Holan ***

Nicollette
05. 01. 2004
Dát tip
Ten citát je celkem známý, ale ani za Boha si nevzpomenu od koho.... Je taková....přátelská, se mi zdá ....... tip

zvedavec
03. 01. 2004
Dát tip
fascinuje ma prológ a navyše sa mi zdá, že si ním povedala niečo veľmi podstatné...pre všetkých a Tvoje obrázky až za oceán ... to boli fotografie srdcom, však?

pozorovatel
03. 01. 2004
Dát tip
Prolog.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru