Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Škatulka

08. 01. 2004
9
0
3763
Autor
Petula

 

 

Škatulka

 

 

Tvé věci

mám dát do škatulky…

 

Kočičku z jaspisu,

         přívěsek, co jsem nenosila

         a teď už nemohu

a taky kočku z balsy,

         u postele mi spí

         (a možná do snů přede)

Ušáčka – plyšáčka,

         kýč s čapkou santa Klause,

         od tebe k Vánocům…

         Již další minuly;

         stále je pod polštářem,

         ve tmě mu žaluji,

         že do krabičky

         musela bych dát

         i sebe!

 

A dál?

 

Z pozadí monitoru tvou fotku smazat?

A nehrát cédéčka, která jsi mi kdy dala?

 

Proč?

 

Vždyť stále miluji sen něžný o tobě!

 

Tak mi ho, prosím, vem!

Buď zase skutečná,

ať vidím naše chyby, které nás rozdělily!

 

 

 


maia
06. 02. 2004
Dát tip
Cez ruzovy sen vidiet chyby? Ruzove okuliare zatial, na preklenutie obdobia a chyby az potom casom... poznanie pride.

alina
09. 01. 2004
Dát tip

Elyanne
09. 01. 2004
Dát tip
*

Bacil
09. 01. 2004
Dát tip
*

Petula
09. 01. 2004
Dát tip
Rebb, díky, asi máš pravdu, ale je to tak schválně. Myslím, že se (snad?) dostávám od snů k realitě, proto najednou jiná forma a vše. Ne, patos snad ne, spíš realita. Snažím se uvědomit si, že vztah, který mi tolik dal a tak mne obohatil měl i stinné stránky. (Právě proto asi následoval rozchod…) Jenže s odstupem času jsem všechno to smutné zapomněla a to hezké převážilo a snad stále tvoří základy pro mé vzdušné zámky. Bolí… Nechci ale pálit mosty! Nechci změnit lásku v nevraživost, výčitky, bolest. Chci si zachovat krásnou vzpomínku. Milovala jsem. Dostala jsem dar lásky. Ale nedokážu se z toho zatím moc radovat, protože jsem si vysnila, vybájila pokračování, kdyby… Jenže žádné paralelní kdyby neexistuje! A já nechci do sta let brečet, když si vzpomenu… A když vyhodím předměty, které mi ty krásné dny připomenou, co tím získám? Vždyť v mysli… Neuteču! Potřebuji tedy vidět nejenom očima lásky a výčitek, že jsem ji neudržela, ale i očima reality – proč tomu tak bylo! Obě jsme vztah stavěly, obě jsme zklamaly. Až toto vezmu za své (pochopím, nejen napíšu), pak, myslím, doufám, naleznu usmíření. Poděkování dotyčné, že jsme spolu byly a že to za to stálo! Ale takto, domnívám se, už asi „patetická šestnáctka“ neuvažuje. Nebo jo?
|||-_-|||

Seregil
08. 01. 2004
Dát tip
Nádherný.. rebecca to napsala velice výstižně, netřeba více rozepisovat.. afísko...

Evička
08. 01. 2004
Dát tip
ušáček...ve tmě mu žaluji....frufru*

Krel
08. 01. 2004
Dát tip
hezké..

studanka
08. 01. 2004
Dát tip
líbí...

Andulka
08. 01. 2004
Dát tip
souhlas s Rebeccou...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru