Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POETICKÝ VEČÍREK

09. 01. 2004
0
0
10867
Autor
ch_34

Srdečně vás všechny zvu do Jablonce nad Nisou, abyste tu strávili příjemný večer. Tedy: Jablonec nad Nisou klub Na rampě 27. ledna 2004 (úterý) 20:00 30Kč


Nocleh pro pár osob je po dohodě možný.

básnické čtení:

Pavel Hloušek z Navi (ch-34)

Dominika Čermáková (Semeno)

Petula

Hanka Kouřilová (Scorpiio)

Honzův kamarád ze Žižkova vrchu (možná)

 

hudba:

Mrkwísat Unplugged

Alena Vítová

 

Divadelní spolek Obrázkem předvede svou novou radostnou hru:

Čekání na Godota

(účinkují: Jan Karotka Šnytr, Jiří Jan Evangelista Iblow, Dominika Čermáková, Vlaďka Poledníková)


pořádájí: ch-34, Obrázkem, Tunel
viz.:
ch-34.zde.cz, tunel.zde.cz, www.klubnarampe.cz


plakát: obrazek [http://www.sweb.cz/ch-34/soubory/m047.jpg]


Semeno
28. 01. 2004
Dát tip
To jsem ráno mělo chuť taky! :o)), ale teď ne.. :o)

alina
26. 01. 2004
Dát tip
Lidé dobří, mám pro vás vzkaz od Petuly ... lehla všema chorobama a zítra nikam nejede. Chřipka, horečka & a podobné fujtajxly ji přemohly!

ch_34
26. 01. 2004
Dát tip
ale to je zlý, tak zlý, že ani nemůžete vědět, jak zlý! ale děkuji za zprávu... Iblowe, pokyn pro tebe: Cirkus bude! Šou musí pokračovat!!!! rebecco, teď mušíš přijet, i kdybys měla choleru! Kéž bys ji teda neměla! Program tedy bude redukovaný: Alena Vítová rebecca13 Pavel Hloušek z Navi Michaela Keroušová Dominika Čermáková Mrkwísat Unplugged a možná Elvis

ch_34
26. 01. 2004
Dát tip
Z toho vyplývá, že máte více času na své exhibice.

turandot
26. 01. 2004
Dát tip
reb..hale pojeď busem s náma!!! JOHOHO! Né vážně, pojeď...(jezinkovsky) V šestnáct patnáct z Florence..stíháš to? To tam budem kousek před šestou...pak už to jede blbě...ňák z čerňáku a oklikama, takže to tam všechno je kolem osmý... (zazubení)...myslim, že nás neznáš, ale my známe tebe, teda já tě znám z Železný...když si četla o pouti maminky a želvy...

ch_34
26. 01. 2004
Dát tip
No, jeď s hlkama, to bude nejlepší. Jasně, že jedu na sraz.

ch_34
26. 01. 2004
Dát tip
program se krátí každou minutou... Alena Vítová Pavel Hloušek z Navi Michaela Keroušová Dominika Čermáková Mrkwísat Unplugged to znamená čtení tří lidí a pár písniček Šou musí pokračovat, řekl by někdo... mám spíš chuť to zrušit.

Semeno
25. 01. 2004
Dát tip
Hahaha, ..já nevim co po mě chceš.

ch_34
25. 01. 2004
Dát tip
Chci od tebe... tvou přítomnost... _________________________________________...a budoucnost

ch_34
24. 01. 2004
Dát tip
Tak tedy zdravím! Všechny, kteří chtějí přijet, žádám nyní, aby zvedli ruku, aby zvedli ruku ti, kteří tu budou chtít přespat. Ano, tak vám sděluji, že si máte vzít spacák (a třeba ještě deku...). (Toto neplatí pro ty, co se dokáží vetřít někomu do postelí.)
nejzásadnější otázky: Semeno, přijedeš? A kolik bokovek si vezmeš s sebou? Petulo, přijedeš? Vezeš si někoho s sebou? Rebecco13, přijedeš? Vezeš si s sebou někoho dalšího, kdo bude potřebovat nocleh (krom Petuly)? Turandot, Michalo, přijedeš? A bereš s sebou slíbeného Hlavsu Klárku a další? Scorpiio, nerozmyslela sis to? Iblowe, zkusíš Hanku ještě přesvědčit? Těšíte se na to, nebo se vám nechce? Přijedete i vy, ostatní, co miluju?

Petula
15. 01. 2004
Dát tip
Takže začínám ladit výběr á la „Růžovič Růžový“… :o)
|||-_-|||

Petula
15. 01. 2004
Dát tip
Turandot, nevím, my, víly nevíme, že jsme víly…
|||-_-|||

ch_34
15. 01. 2004
Dát tip
no, teď jsem to dal do většího sálku, protože ten menší je kulatej... byla to docela akční sranda... když jsme se točili kolem dokola... vejde se tam dost lidí... neboj.... hygienická kapacita je asi 600 lid... ale to se tam už nedá hejbat... neboj, je to tam príma! tak sto pohodlně sedících... ale toliko jich příjde maximálně... když se nebudu extra snažit propagovat.... a já se budu snažit extra propagovat... ne, snad tam někdo příjde........ Růžovič Růžový s pistolkou... tak mě napadlo, že jsem chtěl zase číst v růžovém kabátku....

ch_34
12. 01. 2004
Dát tip
tak jsem přiložil plakát, na kterém je toho víc než dost... rebecco13, jestli se to zdá, že bys mohla být Růžovičem Růžovým, můžeš si něco málo vzít.... to bude jízda! (he, he: pri jistotu... změna programu vyhrazena...)

ch_34
12. 01. 2004
Dát tip
jo, podle plakátu si můžete zařditi ladění večera... ale neomezuji vás,,, jak chcete...

ch_34
12. 01. 2004
Dát tip
totiž Iblow tam napsal Růžoviče Růžového, protože se mu to líbilo.... jeho vrtoch, nechme mu jej.... no, a jelikož tedy je na plakátku neobsazené jméno, můžeš si jej přivlastnit... (v tom spočívá výhoda.... budeš číst a budeš na plakátě), nebo si jej nepřivlastňuj.... (v tom je jiná výhoda... nebudeš sice na plakátě.. ale budeš si moci vybrat, jestli budeš, nebo nebudeš číst...) no, fakt bys mě naštvala, kdyby ses jej přivlastnila, ale tajila to, protože to .. to se prostě nedělá....
plakát lze zvětšit

ch_34
10. 01. 2004
Dát tip
no, se mnou nepočítej rebecco, protože já nikam nepojedu... já si tam dojdu pěšky... :))) pět vás ustájím

turandot
10. 01. 2004
Dát tip
JOHOHÓOO!!! (nejveselejc)

ch_34
10. 01. 2004
Dát tip
bylo nás tam roku onohó sedm vlků, sedm lodníků johoho, johoho! Všichni chtěli píti přemnohó, a když napili se, zpívali: johoho, johoho!

turandot
10. 01. 2004
Dát tip
Co jinýho???(pohoršeně) Na šílenství a příčně pruhovaný námořníky nebo vězně!

ch_34
10. 01. 2004
Dát tip
jo, patnáct lodníků je i v tomhle... R. L. Stevenson: Zlatý ostrov (první kniha, kterou jsem si koupil.... a hned od Vilímka.... moje milovaný nakladatelsví) jo, teď se to překládá jako Ostrov pokladů a tak

Litochowitz
09. 01. 2004
Dát tip
...chhhmmmm, to je ale vskutku převelice zajímavé......:))))

Bobísek
09. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé... ale daleko. :-(

Petula
09. 01. 2004
Dát tip
27.1. 16:30 Praha,,ÚAN Florenc, nást. 16, spoj 530201 18 27.1. 18:40 Jablonec n.Nisou,,aut.nádr. MHD
Ale možná spojení chytnu i dříve. Mno, kdybys jela, tak se ráda finančně zaspolupodílím (to je ale slovo…). TO BY BYLA NÁDHERA! POPTÁM SE, KDO BY JEL?
|||-_-|||

turandot
09. 01. 2004
Dát tip
jé Petulo! Seš víla, víš to? JÁ BYCH JELA!!! (když nebudou jiný faktory proti, teda, ne ty továrny..ale když to prostě pude) Můžu???

ch_34
09. 01. 2004
Dát tip
bych ti řek pravdu, měla bys to spíš říci rebecce13 heáááá!! ta pojedeš 16. i 27.?! sláva ti a tvým rodičům

turandot
09. 01. 2004
Dát tip
možná, podle toho jakej bude foukat vítr...pod nos našim... Rebekko? JÁ BYCH JELA... vemeš mě???

ch_34
09. 01. 2004
Dát tip
skoro dobrý! teda výborně, jedeš-li z Prahy sama.... ále jedeš skutečně z Pahy sama? to nevezmeš nikoho s sebou?

turandot
09. 01. 2004
Dát tip
Semeno přijede po svejch tajnejch linkách z Mělníka... a Wemčo se zeptá samo... zeptala bych se jí teďkons a vzápětí za nás obě...ale před půl hodinou byla eště opilá(hehehe)... ...jednám bezrozmyslu... Marti už spí... Bráruška se vyjadřovala negativně a Kunhynu toho pogistu šílenýho budem určitě o celym zakopanym psovi zpravit... adventure! Přifouknem kufr!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru