Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podvedená

13. 01. 2004
14
1
8104

Sekeru v prsou zaťatou

hlavu svěšenou

tvář usmátou

s duší ubolenou

na kolenou

 

Smíchem se zalyká

květinou hladí

bolest veliká

úsměvem svádí

oči má hadí

věčně hladová

vyprahlá

ubohá

 

 


1 názor

kapitan
08. 01. 2008
Dát tip
Tak plynule..

jaký splachovadlo?????

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
no nevím asociace nejvíc vody která dokáže spláchnout hajzlák anebo třeba depku je na WC :)

zlehčuješ moje těžký duševní stavy????? :-)))))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
no zprvu ne, byla to taková metafora

jo zprvu :-))))) tak jo, zlehčuj, co s nima taky jinýho :-)))))

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
nevim já takových sám napsal asi jen 10 ... z 300 děl to jde ne?:))

tak málo? 10 kvalitních básní z celých tří set?????

JiKo
29. 11. 2004
Dát tip
10 depkovejch o sobě. normálně o sobě nepíšu. No a druhá otázka dobrejch mám asi taky zhruba 10 :)))

no jo, však já se na tebe vrhnu, až dáš pokoj a pudeš spát, nebo tak něco :-)))))

JiKo
28. 11. 2004
Dát tip
vodu, chce to víc vody.. a splachovadlo...

Bernadeta
26. 01. 2004
Dát tip
Možná to je tím, že na té první jsi si dala záležet, aby dobře zněla, kdežto ta druhá ti vytryskla ze srdce a vyplivla jsi ji na papír a byla tím pádem upřímnější a naléhavější...

No já teď mluvila o Nebezpečných známostech a tomhle, myslela jsem si, že tohle je lepší (myslim si to pořád), ale Nebezpečný známosti maj těch tipů víc :-) Známosti jsou ty, který jsem vytvářela dlouho a pečlivě, aby šel ten rytmus a rýmy a tohle trysklo :-)))))

Bernadeta
25. 01. 2004
Dát tip
Přesně můj šálek***

Jak to, že vždycky, když napíšu dvě věci najednou, přičemž o jedný z nich si myslim, že je lepší a o druhý, že je na prd, tak ta, o který si myslim, že je na prd má víc tipů? Přijde mi to......zajímavý :-)))))

guy
19. 01. 2004
Dát tip
já vím ... proto jsem napsal "i když" ... a nesmál jsem se ... ani teď se nesměju ...

dík (za líbí) :-)

KayTee
16. 01. 2004
Dát tip
smutný *

guy
16. 01. 2004
Dát tip
smutný až nezvykle ... i když jsou v tom úsměvy *

No, těma úsměvama to mělo bejt právěže ještě daleko smutnější :-)

no ono to kvůli těm rýmům vzniklo :-)

Tiami
15. 01. 2004
Dát tip
...sekeru v prsou zaťatou... díky tomu začátku mě to dostalo :)

(závorka)
15. 01. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T

Kolega
14. 01. 2004
Dát tip
Čekanko, víš, asi nepůjdu s davem, ale nějak se mi zdá , jak jsi tam moc rýmovala, takové celé přerýmované se mi to zdá. Jinak je nápad znamenitý, ale zapracovat by se na něm ještě dalo. Jasně, pan Kolega není tak známý kritik a ni nejlepší, tak ber jeho názor s rezervou ou ou... pa

Lukri
13. 01. 2004
Dát tip
obravdu skvěle napsané, dávám tip*

Lukri
13. 01. 2004
Dát tip
* tak teď

chicoria
13. 01. 2004
Dát tip
Píšeš opravdu zajímavě. tip

Feanor
13. 01. 2004
Dát tip
ztuhlá na prkně ledové vody vrhá stín nářku všude tam kde svoji si vykračují milenci v podvečeru, s utopeneckou žízní holduje si šeru a zdraví s ní ty zástupy a masy jejihž lásky zvadnou jak obilné klasy v parném suchém nespoutaném létě.

Docela dobry.Ale bohuzel moc neoslovilo.Asi nejsem ten spravnej ctenar na tohle dilko.

dík, z vašich názorů si vytvořim názor a budu se podle něj řídit :-)

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
Tak ještě jeden názor - co fakt nemam rád, když mi přijde avi a neni to kvůli něčemu jenom pro mě, jsem v tomhle straaašnej sobec :)))))...

to já jsem menší sobec, mně vadí jen takový, který se mě vůbec netýká :-)))

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
Tak to už úplně nesnášim... I když Komrcovo Vykuř má něco do sebe, ač to asi neni úplně pro mě :)...

No, takový mě serou úplně nejvíc, protože jejich záměr je mě nasrat :-)))))

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
Aha, tak nasrat Tě je jejich zájem a já porád dumal, proč to dělaj... A ono kvůli Tobě :)))...

pozorovatel
12. 01. 2004
Dát tip
To se mi líbí. Hezky se to čte. Hezky to plyne.

j_i_r_i_k
12. 01. 2004
Dát tip
Koukám, že se vystavuješ novým způsobem, takovým skrytějším, mírně zakrytá nahota je mnohem více erotizující než nahota bez závoje, jen tak dál...

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Tohle už je mnohem lepší, sice to není tak VELKÝ ani BAREVNÝ, zato to má lepší atmosféru a vyděsilo mne to až během:) Má to cosi v sobě a pod sebou a za sebou a vůbec, už budu radši mlčet... .:tichý *tip:.

během čeho tě to vyděsilo??? Už?

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
:))) Blázínku....během čtení a myslím tím jen tak zlehka, jako že to je do temna a ponura laděný, takový smutný....

mělo tě to vyděsit DĚSNĚ!

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Tak to tam budeš muset dát pěticentimetrový krvavý písmo:))) To pak půjdu ze židle jen to zmerčim....

Pěticentimetrový prej bylo, ale krvavá se mi nepodařila :-)))))

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Zase jsem přišel pozdě, i když o tři dny dřív....co s tim?;)

nevim, tak si ten strach přimysli :-)))))

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
To už je taky pozdě, už jsem dávno klidnej....tak příště to napiš do prologu, ať si nějak nabudím strach, že to má bejt hrůzostrašný:))) Nebo děsný....;)

takový hovadiny do prologu psát nebudu :-)))))

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
:)))) Jsem to musel zkusit....a co tam teda budeš příště psát?

No, to už ne... ale víš, tamto, co jsem napsala já - jako paradox toho, že je na dně a přesto to neukazuje... To jsi vlastně ty, jak jsi mi jednou psala u nějakého dílka, že se směješ, i když ti je špatně, protože si myslíš, že těmi smajlíky ti bude líp... no tak tím taky svádíš... :))

No to ano, to v tom přece ale je i bez zvýraznění, nebo ne? :-)

Fakt? Aha /chytře/..No, pak jsem si z toho vzala něco úplně jinčího... No počkej... tvář usmátou s duší ubolenou ... čím čtu fakt netuším :) Tak znovu: Líbí se mi to a velká písmena jsi mohla nechat ~~~~~~ (já budu zase dělat tyhle vrkoče) :)

no, ty kudrdliny tak fakt nemusely bejt. U tý druhý jo, ta je celá falešná, víš :-)

Falešná, co to?

No falešná, falešnej vztah, falešný slova, pozlátko a tak. Neznáš nebezpečný známosti?

Znám, ale nedala jsem si to do souvislosti, spíš do tý svý - nebezpečný známosti. :) Tak, už frčím, dáme místo kritikům a né drbnám.

ale no tak, my přece drbeme rády :-)))))

My jo, ale oni to neradi viděj... :)

tohle je moje, tady můžem :-)))))

Rufus
10. 01. 2004
Dát tip
Dost hypnotizující a uhrančivý, temný, děsivý, pravdivý, žalostný... drž se... ****

Jak nejsou ta písmena pět centimentrů, tak to není ono? ale jinak ...áááno*

sgt_Hakon
10. 01. 2004
Dát tip
nevím jestli se mnou něco je, ale zapůsobilo to na mě tak, že mi do očí vstoupily slzy...

Rufus: Držim se zubynehty, však mě znáš :-))) Dont: Lepší? :-) Já vim, jsem úchylná na písmenka :-))) Hakon: Asi s tebou něco je :-)))

Myslím si, že teď je to pěkné.. dobré se to čte, akorát, proč jsi opět nezvýraznila ty dva řádky? Už nemají ten smysl?

to nemělo žádnej smysl :-))) tobě se ještě nestalo, že když z Wordu kopíruješ na Písmáka, tak ti blbnou fonty a nejde to spravit? :-)))

sgt_Hakon
10. 01. 2004
Dát tip
hmm čte se to lépe, ale už to nepůsobí tak.. už to znám...

hakon: To neva :-) já nemyslela, že by tě to zase dojmulo :-)

Nestane, nekopíruju z Wordu. Ale víš - nebylo to - s duší ubulenou - úsměvem svádí? To mi dávalo celkem smysl... :)

Nebylo to s duší ubulenou :-))))) bylo to hlavu svěšenou - úsměvem svádí :-) a nemyslim, že by to měla nějakej extra smysl :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru