Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

28. 02. 2004
0
0
1652

Co se může stát jednoho krásného rána...

Jednoho krásného rána to vše začalo. Vzbudil jsem se a šel na snídani. Po snídani jsem si lehl a usnul sem. Po chvíli mě vzbudil mobil „která piča zase otravuje to bude M“. Zvednu telefon a on to byl fakt on. „Doprdele co chceš tak brzo“ řekl jsem nasraně „poď ven“ řekl mi zas on „no dobře tak já za 10 minut su u vás“, „neee k nám nechoď dojdi do kamclu a stav se ještě pro K.“, v pohodě a v klídku jsem šel ven. Do kamclu jsem dorazil společně s K a také s okurkovou plnou ganji. Po vstupu se mi rozjasnili oči a po tlamě mi začali stékat sliny jak špagáty, uviděl jsem totiž 1 litr mé nejoblíbenější tekutiny zvané slivovica. M už měl nalito po třech baňách a tak sme je společně do sebe bez ostichu lópli. Paráda uvolnění „no tak teď pojďme zahulit“. „Tak dem“. Jedna faja druhá faja ….. XX faja. „Su naprosto v prdeli já nedojdu na oběd to se nedá dnes to fakt jede“ „já su na tom stejně“ „já zase nápodobně“. Crrrrrcrrcrrr „která piča mi zas volá to bude asi matka“, no jasně je to ona. „No co je“: „poď už je oběd“, „no dobře za chvílu su doma“. Tak jsme se rozešli a dali si scuka až v 20 kdy pro nás měl přijet známí a odvést nás na disko. 
reka
04. 03. 2004
Dát tip
mas podstatne lepsi veci, treba Na diskotece nebo Jeden den ze zivota technare. Tohle je dost silna nuda

Ivabo
28. 02. 2004
Dát tip
No, prostě Tvůj typický den.

Feanor
28. 02. 2004
Dát tip
tak buď je to nonkomformní dílo nebo naprostá stupidita ... myslím, že b je správně

Aarfy
28. 02. 2004
Dát tip
????????????? aneb Co to sakra je?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru