Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kýč

12. 01. 2004
5
0
5862

Vidim ptáky,

potom vlčí máky

a  mraky taky

 

Slunce mi střelilo do žaludku

zlatej brok

a teď se mi protepluje

celý tělo

od prostředka

až do konečků prstů

epicentrum se ještě

otřásá

takovou

tlakovou vlnou,

že je (ve mně)

ze mě

těšení

 

Ležim v trávě,

pozoruju černýho brouka,

jsem ráda,

že ho nemám

v hlavě

a jsem asi

šťastná,

právě

 

 

 

 


Lotoska
23. 11. 2004
Dát tip
:-) *

Ikru
19. 01. 2004
Dát tip
takové letní pohodové:-))

gASK
17. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé. Zamavé. Zajímavé. Zajíma. Nevím, nevím, dýchá to loukou a letním štěstím, ale chybí tomu to kouzlo....budeš zase bez tipu;) Ale potěšilo mne to a to se taky počítá...

Plopez
14. 01. 2004
Dát tip
Nějak se nedokážu přenést nad název básně a grafickou úpravu. Obojí na mě působí jako psaný na EFEKT a to já ne-rad.

to je přesný :-))))) takhle nějak jsem tušila, že to dopadne :-)))))

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
No vidíš, jak jsem průhlednej :)...

No to nejen ty :-) většinou se do budoucích reakcí traefim :-) většinou, ne vždycky :-)

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
"většinou, ne vždycky" - a teď si vem, že jen nepatrně změníme slovosled, stačí dvě hlásky: "ne většinou, vždycky" - to je změna, co? :)))

ty ses dal na jazykozpyt?

j_i_r_i_k
13. 01. 2004
Dát tip
Už to tak vypadá, co? :))) Ale ono mě to zas přejde, neboj, prostě mě teď baví hrát si... Třeba i se slovy...

pro Don´t Worry bez kudrdlinek :-)))

Rufus
12. 01. 2004
Dát tip
Jo tak to jsi šťastný tvor... Já jich tam mám zrovna přehršel... *

ABCI
12. 01. 2004
Dát tip
tip

dismorphia
12. 01. 2004
Dát tip
Kamarád to tu předčítal nahlas, znělo to hrozně (nemá přednes), po vlastním přečtení překvapilo. Brouky v hlavě nepřeji:)

Rufus: Člověče, to ti mi bylo z ničehož nic tak hezky, jak jsem si vzpomněla, jak jsem líhávala na tý louce, v létě a jen tak čuměla okolo..... :-) dis: Tak to mě těší, že sis po potom ještě měl(a) odvahu přečíst :-)))))

Rufus
12. 01. 2004
Dát tip
Taky se na ty prošlý časy těším... :) ..snad..

Hele, nebreč, zase bude léto, vezmeš všecky svoje holky na procházku, lehneš si do trávy, ony ti budou skákat po břiše a co může bejt krásnějšího :-)

To jsem tak nějak nepochopila...? A mě to nějak nezaujalo... :)

Krel
12. 01. 2004
Dát tip
:-))

Krel
12. 01. 2004
Dát tip
zvláště první tři řádky to je nářez...:-)

ježiš, celý je to nářez! :-)))

ježiš, celý je to nářez! :-)))

Morney
12. 01. 2004
Dát tip
to občasný rýmování mi tam vyloženě vadí, ale jinak je to moc pěknej kýč :))

pozorovatel
12. 01. 2004
Dát tip
Pravda. Nářez!!:))) Zaujalo, ale málo.

Přijde mi to nějaký moc jednoduchý ... tentokrát bez tipka ...

j_i_r_i_k
12. 01. 2004
Dát tip
Konečně něco, co se mi od Tebe z poslední doby líííbííí... A já to snad i tipnu, tak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru