Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O kráse...

12. 01. 2004
3
0
2090
Autor
Candy

...a snad to i tak bude...

 

Krásný je ten                        kdo sám sebe krásným vidí

                                             kdo jiným štěstí nezávidí

                                             a místo srdce lásku má

 

                                             když smutek plní duši bolestí

                                             celý svět nám šlape po štěstí

                                             a poslední sousto radosti

                                             se utopilo v moři slz

Jen ten je krásný                  kdo i přes to šťastný je

                                             kdo umí trpkost přijímat

                                             a jeho nikdy nepohltí

               

                                             každý den on umí prostě žít

                                             o své sny se s vervou bít

                                             za svým cílem tiše jít

                                             a na lidi se usmívat

 

Jen takový člověk krásný je  který svou duši čistou má

                                              v jeho srdci láska se ukrývá

                                              a se světem si rozumí

 

   MY VŠICHNI TOTIŽ KRÁSNÍ JSME    


Simona
09. 03. 2004
Dát tip
Je to moc krásné, psaná pravda*t moc se mi líbí tvé psaní, jestli dovolíš přidám si tě mezi mé oblíbené autory;o) Děkuji...

Candy
09. 03. 2004
Dát tip
Simona:to já děkuji, je to pro mě poklona a čest...

Candy
04. 02. 2004
Dát tip
Děkuju za vaše kritiky... a s tou poslední větou- to asi máte pravdu, až moc optomismu a spíš idealismu jsem do ní vložila, dneska už bych o tom pochybovala, jenže já prostě asi jsem takovej idealista, i když to tak většinou navenek nevypadá...

Lancelott
18. 01. 2004
Dát tip
Ta poslední věta je dost optimistická...snad až přespříliš...

Schwalbe
13. 01. 2004
Dát tip
Líbí se mi to. Ale ten závěr bych napsal jinak - My všichni totiž krásní můžeme být. Tak by to dle mého bylo přesnější. :o)

Rufus
13. 01. 2004
Dát tip
Je to hezký, ovšem souhlasím s Schwalbe, s tím koncem. A snad ještě jde o to, tím také zůstat. Protože tento elán, naděje a cíle většinou časem ze života vyprchávají...

Milly
13. 01. 2004
Dát tip
Souhlasím s předchozími... :-) ...jen mi moc nesedí usmívat se na lidi...-STÁLE....ale většinou jo... Obsah 2. verše ( je to verš, že jo?) se mi dost líbí-IMHO mě kdysi napadl v BUSU... ;-))) Ještě tak mít to vše stále na paměti...aspoň v hloubi duše-pak se člověk nemůže cítit dlouho nešťastný a ztracen...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru