Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzelník

13. 01. 2004
2
0
2793
Autor
mirek

...opět s jedna věnováním Craerassy...protože některé dluhy by se platit měly...:-) Elyn...protože, kdo si hraje, nezlobí...;-) a oběma, aby věděly, že kouzelníci nejsou...jenom v pohádkách...:-)

Jsem kouzelník a hledám ženu milou,
se srdcem ze zlata a českým ryze,
které by vážně příliš nevadilo,
že ji jen občas nechám někam zmizet.

Až adresu tvou najdu v knize kouzel,
už nebudu ti muset dvakrát říkat,
můžeš si stejně vybrat jen ze dvou zel,
chceš kouzelníka nebo...kouzelníka?

Když zašeptáš mi procítěně "brouku",
mě vůbec nenapadne, co mám na to říci,
sáhnu pak ještě hlouběji do klobouku,
vytáhnu slůvko zabalené ve skořici.

Aby ti provonělo celým ránem,
jediným mávnutím kouzelné hůlky,
vykouzlím babku kořenářku s krámem
a ve tvých tvářích roztomilé důlky.

Jó, být tak kouzelníkem, to bych asi
zabalil celý svět do deky z froté,
kolem bych vyčaroval tolik krásy,
jenže já jsem jen pouhý eskamotér.


Elyn
13. 01. 2004
Dát tip
:) jsi kouzelník a ne že ne..:) A k večeři chceš párky ...a nebo párky? :) (můžeš si stejně vybrat jen ze dvou zel..;)

mirek
13. 01. 2004
Dát tip
...ze dvou zelí?...jako přílohu k párkům? :-)

Elyn
13. 01. 2004
Dát tip
možno ještě želé, ale toho bys mohl, k párkům, želet..;)

mirek
13. 01. 2004
Dát tip
...když nebude přeleželé...:-)

Craerassy
13. 01. 2004
Dát tip
:-))vybrala bych si kouzelníka, úterky ještě mám volné.. ostatní dny už nejsou tak vhodné, ty totiž šetřím si pro řezníka..:-)))

mirek
13. 01. 2004
Dát tip
když kolem procházejí roky, postupně už jich víc než pár ti je tu přijdou slevy na nároky, pak je i řezník dobrá partie! a jak se klubko času motá na řezníka i kouzelník je krátký, vždyť řezník patří do života a kouzelník, ten jenom do pohádky aby svět nebyl na baterky a řezník pořád nemachroval, tak bezpochyby na úterky, já bych si volno vyčaroval....:-))

Elyn
13. 01. 2004
Dát tip
:) to je krásný, ty prostě umíš... to v žádným případě nejni hloupý a pokleslý rýmování, má to šmrnc ostří řezníkovy sekery :)))

Craerassy
13. 01. 2004
Dát tip
..úterý..dobře...píšu do diáře.. ne, že pak řekneš mi, že slíbilś něco Kláře! A pokud úterek se mi do paměti vryje, pak ani ostatních dní si řezník moc neužije..:-)))

mirek
13. 01. 2004
Dát tip
no to je rána, jak když vystřelí dvě děla, můžeš mi říct, jak o Kláře ses dozvěděla? zůstaň však klidná, nedělej si vředy, pro Kláru rezervoval jsem si středy... ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru