Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen povzdech...

17. 01. 2004
5
0
7010
Autor
Candy

Já chtěla bych být malým děckem,

tou malou, hezkou holčičkou.

Na křídlech vážky do světa snů se vznést.

Nepoznat starosti ,v duši nechat louky kvést...

 

Tím čistým děckem jako dřív,

tou malou, něžnou holčičkou.

S trpaslíky v lese si na Sněhurku hrát.

A s vílami si o jednorožcích povídat...

 

Jak malá holčička bez "rodiny"

přec největší rodinu mít.

Svět pohádek a fantazie

s ušatým Falcem znovu objevit...

 

A v nekonečném příběhu

 svou láskou jenom žít...

 

 


Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
Jen ty rýmy tomu fakt škoděj - ale - jinak je to kouzelný povzdech a TIPík ode mě dostane :-)

leenai
31. 08. 2004
Dát tip
Tom to vyjádřil přesně. Není co dodat.

Candy
27. 08. 2004
Dát tip
Leenai,TomPerys:děkuju moc za milou kritiku,hned mi zvedla náladu...

TomPerys
27. 08. 2004
Dát tip
Není zač, snění o těchle věcech je nádherná věc a nemusí se splnit jen když člověk zavře oči :-)

TomPerys
25. 08. 2004
Dát tip
Krasny, nadherny, kazdy clovicek s prazdnym a romantickym srdickem touzi po pohadkove lasce a svete kam by se schoval pred dnesni samotou a nenavisti na svete..... t* a klubik osobnosti

leenai
23. 08. 2004
Dát tip
Nemusíš jen chtít. S tím jak rostem, neztrácíme dětství. Někdy má naopak ještě větší kouzlo. ;)

Fame
22. 08. 2004
Dát tip
Kdo by nechtěl. Ale souhlasím s holkama, ta forma není nejlepší...

sk8ergirl
21. 08. 2004
Dát tip
Ono je to takový naivní, to jo...přesto pro milou myšlenku zařadím do klubu...

tak toto už ne.... to je už moc "umělé"....

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
snad příliš naivní, a zpracování nic moc

Candy
11. 03. 2004
Dát tip
Děkuju vám všem za milý kritiky... Simona:mě se teď zase vrátilo období, kdy mi zase pohádky něco říkají, snad už tolik nepřemýšlím jen o starostech a problémech, ale začala jsem víc myslet na to, co bych mohla dělat se svým životem,...,jen ještě přijít na to, jak to dokázat i realizovat,...chuť na pohádky se mi vrátila... Hanca:tak si to malé děcko v sobě hlavně chraň a nenech se nikým ovlivnit, i kdyby ti každý říkal opak - jen s duší toho dítěte si můžeš zachovat radost ze života - z maličkostí, her,...a to je na životě potom to kouzelný...

Simona
11. 03. 2004
Dát tip
To jsem ráda, že se ti vrátila cht' , číst pohádky.A neboj ty určitě budeš vedět jak naložit se svým životem..;o)

Simona
09. 03. 2004
Dát tip
Pohádky přímo miluji;o)*t

Hanca
20. 01. 2004
Dát tip
mně se zdá úžasná, též jsem takové naivní děcko, moc a moc mi hřeje.

Hanca
20. 01. 2004
Dát tip
a ještě ************** tip

Lancelott
18. 01. 2004
Dát tip
Je to pěkné...oživit starý kult Nekonečného příběhu... Tip#-->Klub:o)

Milly
15. 01. 2004
Dát tip
To by bylo krásný.... :o) V náctiletí? Snad dřív.....aspoň pro mě to pak bylo spíš psycho....

3/5 naivní, pohádkový, úsměvný...

Candy
15. 01. 2004
Dát tip
Díky moc za vaše názory... No já myslím, že pro mě to období náctiletých bylo asi to nejsmutnější, i když zase na zkušenosti nejbohatší a nelituju ho,...ale přesto dětství by bylo zase na čas krásný - prožít tu bezstarostnost,...

Rufus
14. 01. 2004
Dát tip
To je známý povzdech. Snad jen by stačilo vrátit se do sladkého poznávání života v náctiletí... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru