Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pc versus kytara :)

16. 01. 2004
4
7
7345
Autor
johanne

"nemám doma počítač a ani v nejmenším po něm netoužím. počítač je blbost - kupte si radši kytaru!"

 

noel gallagher


7 názorů

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
"My nejsme arogantní. My jenom víme, že jsme nejlepší skupina na světě." "Jasně že miluju Liama, ale ne tak moc jako trávu..." "Chci být Hippie! Oni kouří trávu a čtou knížky..." "Čím dříve lidé pochopí, že již od osmdesátých let tady v Anglii žijeme v drogové kultuře, tím lépe. Znám jenom pět lidí, kteří drogy nikdy nebrali, a to je moje matka, moje babička, můj tchán a tchyně a moje dcera." "V New Yorku se můžete chovat jako naprostí blázni. Nikdo si vás všímat nebude. Miluji ten pocit svobody, kdy jdu po ulici, šťourám se v nose a vím, že to druhý den nebude na titulní stránce novin." "Vím, že mám v sobě irskou krev. Každý den se totiž probouzím s kocovinou." "Nikdy jsem nebyl na ženský, a ani dnes nejsem, protože jsou jako vosina v prdeli. Vždycky mě víc zajímalo, jak se dostat do nálady a jak hrát na kytaru." ,Mnoho kapel se rozpadne kvůli hloupým hádkám. Já už jsem se naučil držet jazyk za zuby a raději cestou domů nakopnu sousedovu kočku do prdele." "Bůh podle všeho měřil 168 cm,.................takže jsem větší než bůh!" “Jestli řeknete Liamovi, aby skočil z okna, on půjde a udělá to. Tak za ním jděte a řekněte mu to.“ ...zabiják +)))))

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
"Máma mi jednou rovnala věci ve skříni a našla tam sáček s trávou. Ptala se mě, co to je, a já jí do očí řekl, že to je pomůcka na čištění strun na kytaře. A pro důkaz jsem s ní začal leštit struny. To byla ta nejvtipnější lež mého života." "Kdyby někdo volil Konzervativní stranu, byl by to trestný čin. Do kriminálu bych poslal všechny členy královské rodiny a všechny ty podělané lordy a jejich manželky. Popřípadě bych ty bastardy dal postřílet nebo alespoň zmrzačit." (na předávání cen Brit Awards) "Všichni říkají, že akademie nemá smysl pro humor. Já bych řekl, že letošním udělením cen všem dokázali, že si dělají prdel". (děkovná řeč) Chci říct jenom tolik, že já jsem extrémě bohatý a vy ne." (děkovná řeč) Všem těm, kteří nechtěli, abychom tohle vyhráli: Co tomu říkáte kreténi?..." "Liam je schopný hrát v šatně ty samé dva akordy hodiny a hodiny dokud někdo nepřijde a neřekne ´To je ale skvělá melodie.´"

domin.go
08. 02. 2008
Dát tip
no tak gallagher perlí často "kdybych potkal mimozemšťana, řekl bych mu, ať se jde vycpat - tam, odkud je, určitě nemají Beatles, ani žádnou jinou pořádnou muziku!!!" "jsme největší kapela na světě, větší než Beatles, větší než nějakej zasranej Ježíš" ...je to sympaťák +)))

Annalis
25. 07. 2007
Dát tip
jOJO

johanne
26. 06. 2007
Dát tip
Když jsem tenhle výrok Noella někde četla, rozesmálo mě to. I proto, že od tohoto člověka příliš velký intelektuální potenciál neočekávám, i proto, že je to póza, i proto, že k řádnému fungování kapely zřejmě občas nějaký ten zlý počítač potřebují :). Takže nebrat zas tak vážně.

hmmm, já mám doma počítač, ale kytaru zas ne... Několikrát jsem ji sice měla pujčenou a umím na ni pár akordů, ale nejsou peníze a počítač prodat nemůžem, protože je na něm tatínek závislý.. Tak nevim...ale chtěla bych ji....tip*

probe
19. 03. 2005
Dát tip
Jedině Ian Anderson, jedině on! (A včil mudruj, Bobši). Naneštěstí neumím ani na kytaru, ani na PC, ale asi si vezmu příklad z tadytoho pána, jak jste říkali a alespoň na jedno se naučím, v blízké době několika let...

Samanek
26. 11. 2004
Dát tip
sak kytaru muzeme mit a hrat na ni i na pocitaci, nafic kde by byl noel gallagher bez PC, asi by hral doted nekde v baru na tu svou kytaru :-)

Dolente
13. 08. 2004
Dát tip
hmmmmm, tak to já umim hrát jenom na počítačovou klávesnici. Kytara by mně byla na dvě věci..... :o)

Ri_ko
09. 06. 2004
Dát tip
Mám obě věci, ale času málo, aby se prostřídaly. Jediný čas, kdy se kytara radostí zajíká, je o víkendu, protože ví, že na čundr ten "zlej počítač" nemůže, protože tak dlouhou prodlužovačku doma nemáme...

Gabriel
15. 05. 2004
Dát tip
Na počítač se dá čumět pořád .Na kytaru mi to de jen někdy "-) PS" Glen Hansard je zpěvák z Frames.. přece

Tristram
07. 05. 2004
Dát tip
no, já se pod to nepodepíšu, já mám počítač rád, ale kytaru miluju,takže-kupte si kytaru! ;]]

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
mno tak hram na gitaru aj klavir, dokonca aj na PC a tiez ich spajam dokopy :o) inak co sa tyka citatu, proste noel a bez komentara :o) nic hlbsie som od niekoho takeho ani necakal :o)

Dotek
31. 01. 2004
Dát tip
Používám PC i kytaru, často je do sebe zapojuji. Kdybych si měl vybrat mezi PC a kytarou, nevím co bych měl zvolit.

Arien
28. 01. 2004
Dát tip
hmmmm momentálně sedím u počítače a kašlu na svou kytaru, dík za připomenutí:))))

johanne
28. 01. 2004
Dát tip
citát... no, myslím, že je to citát. neříkám, že tahle myšlenka má spasit svět a taky se nikomu nevnucuju. jsem nepříjemná? na koho???

Lihomerka
28. 01. 2004
Dát tip
vzhledem k tomu, ze zde kohosi citujes...mohu Te ubezpecit, ze je to citat...:o] o jeho hloubce se asi moc vyjadrovat nebudu..to neznamena, ze bych jej odsoudila...jen nehraju na kytaru ani na jiny nastroj podobneho charakteru... bez pocitace jsem kaput, ale asi se z toho da vycist, ze kazdej ma svoje hobby...

johanne
28. 01. 2004
Dát tip
dík za podporu s tou "definicí" citátu ;) i za názor :D

Plicnik
27. 01. 2004
Dát tip
Dodám jen: Proti gustu žádný dišputát:-) Bez PC jsem odrovnaná a kytaru nahrazuju klavírem:-)

johanne
27. 01. 2004
Dát tip
klavír nebo kytara :) myslím, se to dá vztáhnout i na jiný nástroje :))

Plicnik
27. 01. 2004
Dát tip
přesně tak:-))))

pozorovatel
20. 01. 2004
Dát tip
nebo tak

Adam_G
19. 01. 2004
Dát tip
johanne Už jenom za obhajobu Tvého citátu.

johanne
19. 01. 2004
Dát tip
dík *:) moc

pozorovatel
19. 01. 2004
Dát tip
Asi nemá rád počítače.

johanne
19. 01. 2004
Dát tip
nebo má moooc rád hru na kytaru =)

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
:) já radši brouka i s kytarou..:) ale - k tomu potřebuju počítač..;))

johanne
17. 01. 2004
Dát tip
jo, zpěvák a kytarista Oasis ... jinak se s jejich názorama moc neztotožňuju, ale tohle se mi líbí :)

StvN
16. 01. 2004
Dát tip
No a? Co je nám do toho, že nějakej noel gallagher není technickej typ?

Rufus
16. 01. 2004
Dát tip
Hezký a zajímavý pohled. Kdybych nepotřeboval PC k práci, kytara by tak nestála v koutě... * a klubík..

Seregil
16. 01. 2004
Dát tip
Mno.. na kytaru neumim, PC mám nevýkonný /doma/... ale snad se jednou propracuju ke kytaře...

Vinki
16. 01. 2004
Dát tip
mne by stacilo mit za souseda Glana Hansarda :)))

Dero
16. 01. 2004
Dát tip
Rufusi, pro Boha živého ... nic proti Tvému vkusu, ale takové "citáty" do klubu nezařazuj, tohle vymyslí každý průměrně inteligentní delfín ... ;o) Pro příště.

Rufus
16. 01. 2004
Dát tip
Hééj, to si tak neber... Prostě se mi to líbilo a má to něco do sebe... A cvičenýho delfína zatím mezi přáteli nemám... :)

Dero
16. 01. 2004
Dát tip
Kdo říkal, že "cvičeného" ... ? ;o) Já si to nijak neberu, ale takových citátů lze z místa vymyslet fakt mraky ... :o) Mimochodem - na kytaru hraji ... ;o)

johanne
16. 01. 2004
Dát tip
rufus: dííík :) StvN: opět zcela originální pohled, že :( x( taky hraju na kytaru a bez kompu bych se neobešla... ale myslím, že v tom jde vysledovat i něco víc... :))

StvN
16. 01. 2004
Dát tip
johanne - asi tě zklamu.

Yossarian
16. 01. 2004
Dát tip
rád si rozšířím znalosti, kdo je to noel gallagher?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru