Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zablesknutí

17. 01. 2004
3
1
6037
Autor
Beezer

Z deprese vznikají kritiky. Vážné i nevážné. Tohle je jedna z těch vážných. Zbytečné říkat na co.

 

Nevinné zablesknutí

vzalo mi duši,

ač mi to sluší

nucen jsem k zalehnutí.

 

Do bláta ulehaje,

sám mezi všemi,

půleno dvěmi,

vločka na hlavni taje.

 

Až budou sklesle říkat

ženám a dětem,

co je se světem,

JÁ! Budu v zemi pykat!

 

Pak budou jiní zváni,

do války zmatků,

rozkazy zvratků

budou řvát o týrání!

 

Mundúr co zlatem hýří,

sebral mi duši,

jež s váhou muší

někam do nebe míří…


1 názor

Pokiiita
23. 01. 2007
Dát tip
něco do sebe to má..

chudák ty dvě výjimky "dvě, obě" ale rým je na světě

Babetka
17. 07. 2004
Dát tip
Přesně tak!! :-)

Babetka
11. 07. 2004
Dát tip
Nemáš zač! :-) Experimentovat se musí... :-)

Beezer
11. 07. 2004
Dát tip
To asi jo. Jinak bysme asi nezjistili, co v nás vlastně vězí.

Beezer
07. 07. 2004
Dát tip
Děkuju. Jak si sama jednou řekla, zkoušíš experimentovat. A tohle byl takovejhle můj experiment. Dopadl jak dopadl. Nevím a neřeším to. Psal jsem to schválně dost kostrbatě. Ale každopádně moc děkuju.

Babetka
06. 07. 2004
Dát tip
Nechci být moc kritická, ale ten styl mi k tobě nějak nesedí. Já vím, že jsi vysvětloval, proč jsi to napsal zrovna takhle, ale... Prostě mi to někde drhne. I když myšlenka je dobrá, vážná a na zamyšlení. Jak říkáš, ve válce na rytmu veršů zas tak nezáleží... Takže za myšlenku, snahu a jako omluvu za moje nepochopení ti dávám tipík. :-)

Beezer
01. 06. 2004
Dát tip
Jo. Asi máš pravdu. Zkusil sem to poprvý nějak jinak, a takhle to dopadlo. Ale nestydím se. Je to kus mě. Jako všechny ostatní díla. Díky za kritiku.

Beezer
22. 05. 2004
Dát tip
Jo, jo. Je to možný. Souhlasím. Tohle to je o pocitech, ale tak nějak jinak. Zkus se víc zamyslet. éma není těžký

andromeda
28. 04. 2004
Dát tip
Mě to neoslovilo, ale přečetla jsem.

horák
21. 03. 2004
Dát tip
spíš jsem přemýšlel, jak hodně osobní téma to je

Beezer
06. 03. 2004
Dát tip
To téma asi opravdu moc originální není. Ale myslím, že bude věčné. Díky za kritiku.

Beezer
06. 03. 2004
Dát tip
To téma asi opravdu moc originální není. Ale myslím, že bude věčné. Díky za kritiku.

Ateh
04. 03. 2004
Dát tip
Originálně a vcítěně zpracované trochu míň originální téma.. Moc líbí,nemam co vytknout...

Craerassy
02. 03. 2004
Dát tip
A mně se to líbí...má to spoustu dobrých míst.

Lovecraft
06. 02. 2004
Dát tip
Četl jsem to znovu, z trochu jiné stránky. Promiň, je to určitě na *********.

Beezer
27. 01. 2004
Dát tip
Zkusím mé myšlenky vyjádřit jinak. Zkus ve válce mezi útoky v příkopu skládat verše a dbát přitom na rytmiku.

Lovecraft
25. 01. 2004
Dát tip
Myslím, že neobratnost některých veršů nijak nepomůže v vykreslení pocitů, které jsi chtěl vyjádřit, aspoň ne v tomto případě. To tak jedině kdybys psal báseň z pohledu někoho jiného, nebo nějakou satiru... Nevím... je to jen můj názor...

Beezer
23. 01. 2004
Dát tip
Nešlo mi o zpracování. Tohle je na dost osobní téma. Je to věc, která se docela prožívá a tak jsem napsal kýč. Kýč je totiž věc nevkusu. A co jiného je tohle téma. Nevkus a kýč. Možná jsem to měl napsat do prologu. (ono ostatně stačí podívat se na použití...pro mě dost netypického... rýmu). Ale ze kritiku každopádně děkuji.

Beezer
23. 01. 2004
Dát tip
Nešlo mi o zpracování. Tohle je na dost osobní téma. Je to věc, která se docela prožívá a tak jsem napsal kýč. Kýč je totiž věc nevkusu. A co jiného je tohle téma. Nevkus a kýč. Možná jsem to měl napsat do prologu. (ono ostatně stačí podívat se na použití...pro mě dost netypického... rýmu). Ale ze kritiku každopádně děkuji.

Rufus
19. 01. 2004
Dát tip
Myšlenka tam je...

Lovecraft
18. 01. 2004
Dát tip
Souhlas Prazdnym_kruhem. Řekl bych že to je pěkný nápad, i když ne až tak originální. To zpracování trochu pokulhává. Jinak to ale docela ujde....

Nektere rymy hodne slabe.Neco v obsahu je docela dobre.Jinak moc neoslovilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru