Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stopy

19. 01. 2004
5
0
4603
Autor
ashentree

Naše stopy

ke smuténkám andělů

se svěšenými křídly

vedou bludištěm hrobů

pomazaných sněhem


cup_of_tea
10. 11. 2004
Dát tip
pomazaných sněhem /***/

Lyrel
24. 05. 2004
Dát tip
a to on tu radost někde určitě má. Já bych ji měla.

Lyrel
27. 04. 2004
Dát tip
Pan Skácel by měl radost:-) Já mám radost, tohle je smutněkrásné.

ashentree
27. 04. 2004
Dát tip
Někdy mu je předčítám nad hrobem...Moc mi toho dává...Kéž by mohl mít také ještě radost...

3/5 tady mi to asi malinko uniklo...

Rufus
27. 01. 2004
Dát tip
Hezká atmosféra...*

ashentree
20. 01. 2004
Dát tip
n_č: to jsem nikde netvrdil, ba naopka, myslím si opak...mé výtvory jsou pokusy o básně...nic víc...

Pak se je nemusíš bát vysvětlovat, ne? Pomůže to nejen čtenáři. Ale věřím, že to pomůže i tobě.

ashentree
20. 01. 2004
Dát tip
jsem si velmi dobře vědom toho, co dělám, navzdory_čtenářům...do téhle básně jsem dal dva významy, jeden obecný a druhý osobní...zachycen budiž pocit niterný, v tomto případě není třeba nic rozpatlávat...

ashentree
20. 01. 2004
Dát tip
To mám napsat znovu touž báseň? Jinak mne to vysvětlení opravdu nenapadá ;) Pocit nejistoty zásadní cesty zvané život...nejistoty v nadějích...

Vysvětlit se dá mnoho. Naše stopy - stopy tvé a někoho dalšího? Nebo stopy obecně. A to jen začátek. Ale máš pravdu, je to tvá volba. Já se jen trochu zamyslel.

ashentree
20. 01. 2004
Dát tip
Vpohodě...

miii
19. 01. 2004
Dát tip
líbí se mi t

ashentree
19. 01. 2004
Dát tip
díky... japhy: snad ptáš se...co je to poezie? to kdybych věděl...pokud báseň vysvětlil chci, je vysvětlena v prologu...zde jsem tak neučinil, jelikož necítím potřebu...tuhle raději vysvětluji soukromě :-)

Zřejmě vycházíš z toho, že tvé výtvory jsou básněmi dobrými. Ale k dílu. Taky tápu.

parallelka
19. 01. 2004
Dát tip
...hmmm...hmmm...hmmmm....co jineho na to rici?leda,ze mi to pripada zbytecne pesimisticke....

Šlo by ve zkratce vysvětlit oč jde? Dnes mi to nesedí - anděl, křídla, hrob, sníh x ale bludiště hrobů ... velice dobré

ashentree
18. 01. 2004
Dát tip
Básně se nevysvětlují...Díky Ti za čtení ;)

Aha. Díky. Hned jsem chytřejší. Básně se nevysvětlují Básně se nevysvětlují Básně se nevysvětlují Básně se nevysvětlují Básně se nevysvětlují Básně se nevysvětlují ... aha ... Tak se mi to asi nelíbí.

ashentree
18. 01. 2004
Dát tip
Soukromému vysvětlení se nebráním, leč rozepsáno bylo mi písmákem odebráno do propadlišť sítí počítačových :( To druhé, suplované, snad Ti vystačilo...

ashentree
18. 01. 2004
Dát tip
Nicméně dále zastávám názor, že básně se zde nemají veřejně vysvětlovat :-) Něco málo může být naznačeno v prologu...Pokud autor chce ;) Nebo spíš tuší, že by čtenářům mohlo být ku pomoci :-)

Tibeťanka
18. 01. 2004
Dát tip
hmm, zvláštní... jenom si nejsem úplně jistá, jestli mi v něčem neuniká...

kassiope
18. 01. 2004
Dát tip
Ty perutě...jen mávnout a osvobodit se....od všech cest, od chladných kamenů, jež hluboko ve sněhu jsou zaváté. Jen pár písmen na nich zbývá. Bude tam navěky, jen tu a tam se na něj někdo přijde podívat. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru