Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpoždění

19. 01. 2004
11
11
10779
Autor
Milly

18.1.2003

Je mi s Tebou dobře,

však tentokrát

srdce, div se!

jsem pozadu já.

 

Mám zpoždění v citu

jako ti přede mnou

když v dáli mi mizeli

(nebo já jim?)

 

Kdy odjíždí

poslední tramvaj?


11 názorů

Milly
23. 05. 2007
Dát tip
Ó, děkuji pěkně, vážení pánové... :-)

Jakubisko
23. 05. 2007
Dát tip
jejda... no, trefa do černého *

satannáš
15. 05. 2007
Dát tip
srdce , div se T

Milly
15. 05. 2007
Dát tip
Je, děkuju, vesuvanko! :-) Krásná........

vesuvanka
15. 05. 2007
Dát tip
je moc hezká, TIP a posílám Ti micinku

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Náhodou.... já ráda starý tramvaje- ty s červenejma sedátkama..... :-)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Jak to myslíš?? :-))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
tramvaj néé...vlak je lepší:))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
a tohle? :-)

Milly
17. 01. 2006
Dát tip
avi tramvajákům! :-)

Milly
28. 05. 2004
Dát tip
Lucky., divadelní hra "Tramvaj do stanice touha"- tu jsem viděla, ale že se mi promítla myšlenka názvu do básně, mi došlo až po napsání..

kassiope
18. 05. 2004
Dát tip
Celkově....? Líbí t*

Gadeiros
28. 04. 2004
Dát tip
K tomu není co dodat. TIP

Milly
25. 04. 2004
Dát tip
Na modrý autobus???

Simona
02. 04. 2004
Dát tip
Ano myšlenka tam je*t

Madelaine
14. 03. 2004
Dát tip
Obecně se mi moc líbí dílko mající určitou myšlenkovou hloubku. Tip.

jo básnička je opravdu zdařilá *

Barbar
31. 01. 2004
Dát tip
Kdy odjíždí poslední tramvaj? Až se budou vysmívat mojí marné snaze najít svého partnera v Česku nebo v Praze Až ten smích mi nebude ani trošku vadit asi by mi v tu chvíli psycholog měl radit Ale básničku máš pěěěěknou - TIP* BARBAR

j_i_r_i_k
29. 01. 2004
Dát tip
:))) Tak to jóóó... Srdíčko na boku? Jůůů, asi jsem se zamiloval do Tvé kočky :)...

Milly
28. 01. 2004
Dát tip
Proč bys nechtěl třínohou kočku? Já jo-zvlášť proto, že by asi neměla moc šanci, že si ji vezme někdo jinej (třeba z útulku..). Četla jsem, že Sphinx mají příjemnou kůži, ale ještě jsem to neměla možnost ověřit.. Šťastná...no, nevím, jestli člověk někdy dosáhne všeho, co chce (nebo se zbaví tužeb), ale chtěla bych poznat lásku-a tohle není láska-"jen" je mi dobře, ale žádný "lítání" a závrať, to ne.. + stále platí trochu všechno předchozí, co jsem sem napsala...takže tak. Na druhý straně je to dobrá zkušenost a je fajn cítit se s někým příjemně..většinou si nestěžuju. :-)

j_i_r_i_k
28. 01. 2004
Dát tip
Proč bych nechtěl kočku, která by nemohla vylézt na strom, kdyby ji honil zlý sousedovic pes? Já Ti ani nevim :)... Ale pokud na nějakou narazím, dám Ti vědět... No, možná mají příjemnou kůži, ale ten vzhled, já vim, že za to nemůžou, nicméně domu prostě ne e... A štěstí a vztahy - no... Asi nic, zrovna nejsem naladěný na hluboké proslovy a asi jen tak nebudu :)...

Milly
28. 01. 2004
Dát tip
To nevadí, i tak se mi líbí, co mi píšeš... :-)) Ohledně koček:máme doma 2 a máma je striktně proti dalším, takže nic.... :-(

j_i_r_i_k
28. 01. 2004
Dát tip
2 kočky? A jakýpak? A mají dohromady osm nožiček? :) Tak jo, tak až potkam tříínohou, tak ji zkusím udat jinde, no :(... :))) Jejda, co Ti píšu tak líbivýho? Ještě aby sis na to tak zvykla :)))...

Milly
28. 01. 2004
Dát tip
1 kočku a 1 kocoura-evropský krátkosrstý a kočka má na boku srdíčko a bledězelený oči a kocour částečně žlutý a částečně zelený.Jo, nožiček maj osm, ale kdyby měli 6, tak by to až tak nevadilo, psům by, myslim, utekly i bez stromu... Tak to zase ne!Píšeš zkrátka mile-všem.Ale ne tak, že bych bez toho nepřežila-to vážně ne........!!!!!!!!

Milly
27. 01. 2004
Dát tip
A dvounohé? A třínohé? A Sphinx teda rád nemáš, co? ;-)

j_i_r_i_k
27. 01. 2004
Dát tip
Dvounohé spíš bez srsti (teda pokud se vlasy počítaj do osrstění, tak místy se srstí :) ) Třínohé - to je brutální humor? Sphinx - tak to je přesně to co ne, uhodlas :)...

Milly
27. 01. 2004
Dát tip
Ale ne!!!!!Žádnej humor-některý kočky občas přijdou při nehodě o nohu , a pak maj 3, žádnou takovou neznám, ale četla jsem, že jim to ani nevadí..jen asi nemůžou lízt po stromech.... Už jsi odpočatý? Tak k čemu Tě tato báseň navádí?

j_i_r_i_k
27. 01. 2004
Dát tip
No, nevim, esli bych takovou třínohou kočku chtěl - i když kdybych ji už měl předtím jako čtyřnohou, tak bych se jí asi nezbavil... K čemu mě dílko navádí? To je asi špatné slovo, spíš co vyvolává, je v tom smutek, rozčarování, špetka zmatku a... A tak. A navádí k myšlence, že autorka není zřejmě úplně šťastná...

Rufus
20. 01. 2004
Dát tip
Snad ano...

Milly
20. 01. 2004
Dát tip
No, když jsi psal, že je to dílko navádějící, sám jsi mě tím k mé otázce navedl... ;-) Jiná otázka....: máš rád kočky?

Milly
20. 01. 2004
Dát tip
Rufusi, co snad ano? :-)

j_i_r_i_k
20. 01. 2004
Dát tip
:))) Mno jo, tak už toho navádění nechme :)... Kočky? Kolikanohé? No, asi mám rád všechny, ale ty čtyřnohé jedině osrstěné :)...

Rowenna
19. 01. 2004
Dát tip
Kdyby nebylo toho prologu. Je takový navádějící. **

Milly
19. 01. 2004
Dát tip
Taky mně to teď tak přišlo, tak jsem ho smazala..., díky....

Rowenna
19. 01. 2004
Dát tip
:-)

j_i_r_i_k
19. 01. 2004
Dát tip
Ano, včerejší datum je velmi zavádějící :)))... OK, já vím, že tam asi bylo něco jiného, ale stejně, včerejší datum, hmmm - možná se k té básni dokonce hodí :)...

Nevím.

Milly
19. 01. 2004
Dát tip
Co jiného? Vždyť píšu, že jsem to smazala!A ne zavádějící nýbrž navádějící!

j_i_r_i_k
19. 01. 2004
Dát tip
No to já nevím, co jiného tam bylo, cos smazala :)))... Aha, vidíš, navádějící, neumím číst - navádějící k čemu? Dílko samotné je takové navádějící :)...

Milly
19. 01. 2004
Dát tip
Tak popořádku: 1. čím se datum hodí k básni? 2. bylo to moc navádějící k vysvětlení závěrečného významu... 3.k čemu Tě toto dílo navádí? ;-)

j_i_r_i_k
19. 01. 2004
Dát tip
Tolik otázek pro jednoho jiříka... 1. datum se hodí k básni tím, že má taky zpoždění - je pozadu za dneškem :) 2. Aha, závěrečný význam... 3. Moc těžká otázka, neměla bys jinou? :) Teď právě k ničemu, jsem nějak znaven dlouhým dnem :)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru