Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dotyky a bozky

21. 01. 2004
0
0
1849
Autor
kiksy

 

Dotyky a bozky

 

Dotýkaš sa ma nežne, opatrne, pomaly.

Akoby som bola ten najkrajší kvet

a ty sa bojíš, aby si mi neublížil.

 

Najskôr ma hladíš po vlasoch,

prechádzaš na krk,

potom na prsia...

 

Zatváram oči a

vnímam len to príjemné hladenie.

Prechádzaš každučkým kúskom môjho tela.

Nevynecháš nič.

 

K ruke pridávaš pery / sa pridajú pery.

Áno.

Ja sa cítim ako v nebi.

 

Zimomriavky, keď bozkávaš moje prsia

a neskôr teplo zaplavý celé moje telo.

 

Chcem večnosť.

Nech táto chvíľa je večnosťou.

Keď ja sa  2 hodiny zmietam rozkošou.


exorcista
09. 01. 2005
Dát tip
Rowenna tím asi myslela, že to moc připomíná kýč... pokud nenajdeš originální, svůj způsob, jak psát o milování, raději to nedělej (takhle to vyzní hrozně moc tvrdě, ale není to tak, věř mi :) buď píšeš o sexu nebo milování. sex je fyzická věc, která se líčí jako příjemná nebo nepříjemná. často bez citového zabarvení a vyzní hodně naturálně. milování zato protkává spousta citů, emocí, něhy... tedy, může to být tak i u sexu, ale zní to pak dost nerozhodně, jako bys sama nevěděla o čem psát. navíc volné verše jsou trochu jiné, tohle je spíš proza. vyzkoušej si pomalu pohladit rukou, velice jemně po předloktí a pak o tom napiš alespoň půl stránky. co tě napadá, co cítíš, neboj se rozvést svoje emoce, ostatní, až to budou číst se v nich uvidí, stotožní se s nimi nebo je odhalí jako nové, je to příjemné nebo nepříjemné? budeš to psát jako prozu nebo jako báseň? to dílko nahoře je šedé, nevýrazné... zkus přirovnávat pocity k něčemu jinému co znáš, vyjadřovat se metaforicky...to dává líčení milování květnatost, šťávu. :)

kiksy
23. 01. 2004
Dát tip
prečo?

Rowenna
21. 01. 2004
Dát tip
no, je to krapítko neoriginální. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru