Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

IIIááá

21. 01. 2004
8
0
3771
Autor
Evička

dala bych

svůj

poslední dech

za

jediný hnutí

tvýho srdce

 

zjištění

že

pro mě

žádný nemáš

mě proměnilo

v oslíka

 

tak aspoň

hýkám

z plných plic

 

IIIááá! IIIááá! IIIááá!

 

 


tohle už jsem tipovala :-) iá

rainman
01. 02. 2004
Dát tip
*

3/5 taková smutná blbůstka...

Smutné. Jak hluboko žena kvůli muži....

navzdory: ne žena kvůli muži, ale láska kvůli nelásce. copak tys nikdy nebyl oslík ?) evička: je to hluboce hezký a hezky hluboký :)

Možná jako pěknej kretén, ale jako oslík určitě ne.

navzdory: oslík je pěknější než kretén :)

V tý chvíli na to asi tolik nesejde.

navzdory: ale v poezi sakra sejde. hlavně žes na to kejvnul :) íá íá

Máš na to svůj výklad. Ten se ovšem od objektivní skutečnosti značně liší.

Evička
21. 01. 2004
Dát tip
Pánové, mám problém. Neumím ani správně hýkat - iá nebo íá? P.S. Kretén to má snazší, může řvát, jak chce!

synáček
21. 01. 2004
Dát tip
Báseň je to velmi krásná a problém, který se snaží řešit je velmi závažný. Jen s tím hýkáním bych ještě počkal a nejprve bych se pokusil to jeho srdce probudit k životu. Může buď spát, nebo být z kamene...a láska přece dokáže mnohem víc, nežli probudit kámen...ne? TIP...a díky!

tři plíce narostly, otřásl se, vysmrkal !

evička: a nezpíval oslík náhodou: LÁ LÁ LÁ? třeba to je oslík nezmar :) vždyť oslík umírá poslední...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru