Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horák knižně

23. 01. 2004
0
0
6270
Autor
horák

Před více jak rokem jsem patřil k nejaktivnějším písmákům. Nyní mi vychází série chemických Horáků knižně. Kdybyste o ně měl někdo zájem, tak se mi ozvěte - rád potěším své staré i nové přátele ve zbrani (v klávesnici). Také se těch tří tisíc výtisků musím nějak zbavit :o) Milan


Horáku, už je to tvoje chemické dílo volně v prodeji? Celkem bych měla zájem, ale nikde jsem ho nezahlédla...

Elyn
26. 03. 2004
Dát tip
Horáku, já už to dočetla, co mám dělat?:))) a ty obrázky jou super, já se třískala smíchy, jen jsem viděla Horáka jako sopku, nebo s těma citrónama... a ten u těch dárků "welcome" a vůbec :))) povedlo se to... stručně, jasně s laskavostí a vtipem...:) (enem tam uteklo jedno Y a otazník...korektorka dostane za ucho, ale měla asi moc práce...a astarostí, což?)

Katerina
11. 03. 2004
Dát tip
BLAHOPŘEJI

JiKo
07. 03. 2004
Dát tip
Hehe tagy sem kemik ... akorát si už skoro nic nepamatuju :-)

To ti možná někdo odsud poslal něco "soukromě", do zpráv, a jelikož momentálně zprávy nešlapou, našels prd. Tak.

horák
19. 02. 2004
Dát tip
Přišla mi od někoho z vás aviza, ale nic se mi nikde nezobrazilo - napište mi raději, prosím, na mail: barta@i-noviny.cz

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
:)) Pišto, Pišto :)) Přidávám se taky, počkám si..;)

Bez podpisu je to jen zbytečnej kus papíru !!!!!!!!

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
horáku, upodepisuješ se..;) Pišto! :)))

horák
30. 01. 2004
Dát tip
Tak musíte počkat, až to budu mít doma a nechat si to poslat ode mě, anebo bydlíte někde blízko ...

Seregil
30. 01. 2004
Dát tip
Tak to si počkám... určitě se ozvi.. mám vážný zájem... A přidám se k žádosti o podpis.. :-))

Já tedy rozhodně počkám. Od žádnýho umolousanýho knihkupce to nechci !

horák
29. 01. 2004
Dát tip
Přátelé, kniha je připravena k distribuci - pokud si ji chcete opatřit sami, můžete si ji objednat mailem přímo v nakladatelství - http://www.didaktis.cz/

Aki
29. 01. 2004
Dát tip
horák: alá já ji chci jedině s tvým podpisem :o)

Seregil
27. 01. 2004
Dát tip
Kratujuli se srdca horáku, chyběls tu... měl bych zájem, to víš, že jo... někdy si udělám výlet do Lípy..

StvN
27. 01. 2004
Dát tip
Nikdy jsem tě nečet, ale přesto gratuluji. Je to radost. Zdar.

Aki
27. 01. 2004
Dát tip
přidávám se k frontě gratulantů a o jednoho podepsanýho Horáka bych měl taky zájem, jednou to bude hodně cennej kousek :o)

Toxman
26. 01. 2004
Dát tip
Před rokem jsem patřil k jedněm ze Tvých nejaktivnějších čtenářů ;o) takže Ti ze srdce gratuluju.

Yossarian
26. 01. 2004
Dát tip
teda horáku, pokud bys měl přijet na tu akci co psala rebecca (zatím nápad, vím), tak mi dej vědět, to bych se účastnil a i si tě koupil!!

Aš naštudujež poštovní náležitosti, dej mi vědět.

Království za horáka !!!!

horák
24. 01. 2004
Dát tip
Abych se přiznal, tak vůbec nevím, jak to funguje, když chci něco poslat na dobírku. Až to zjistím, asi bude stačit poslat mi adresu :o) Pokud byste bydleli v Lípě a okolí, donesu osobně.

Elyn
24. 01. 2004
Dát tip
a nechceš jich pár poslat ke Zdenkovi do Obratníku? Má tam přece taky knížky... Tak .. nešlo by?

Yossarian
24. 01. 2004
Dát tip
teda horáku, ty si živej? já už tě voplakal, pokud mi někdo chyběl, byls to ty! (Kdo ti to vydal?) Kolik stojíš? (né že by na tom tak záleželo, ale spíš mě zajímá, nakolik ses vycenil) jo a proč teď nepatříš k nejaktivnějším písmákům? !!!

horák
24. 01. 2004
Dát tip
Vydal mi to brněnský Didaktis: myslím, že jsem trefil díru na trhu, o chemii pro děti nic není. Stát to bude s DPH 119 Kč, když mi pošleš mail (či někdo jiný), pošlu vám zatím aspoň titulku, sem to nějak nejde strčit.

horák
24. 01. 2004
Dát tip
ad Elyn - šlo by cokoliv ale nevím, o co jde (?)

Elyn
24. 01. 2004
Dát tip
tak se podívej na www.obratnik.cz a zkus se domluvit s Lyrykem... - Zdeněk

horák
24. 01. 2004
Dát tip
Ale to je zaměřené spíše na poezii, tohle je něco mezi učebnicí a školními historkami :o) Znáš Lyrika osobně?

Elyn
24. 01. 2004
Dát tip
já vím... přesto by to mohlo být kontaktní místo pro tvoji knihu tady pro Pražáky..;) Osobně jsem ho jednou viděla a myslím, že je s ním řeč..:) Proč to nezkusit...;)

Elyn
24. 01. 2004
Dát tip
ještě avi

katugiro
24. 01. 2004
Dát tip
jupííí! především gratuluju (tři tisíce výtisků!) :)

Lakmus
24. 01. 2004
Dát tip
Zdar učitelskej, a gratuluju. Osobně jsem ty tvoje hlody docela žral.

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
super, tak se to konečně povedlo vložit, no sláva :)) já na to dneska klikala už třikrát a porád nic... Takže - co je třeba udělat pro získání horáka?

Dero
23. 01. 2004
Dát tip
Ano, já ci také horáka ... ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru