Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hříšné touhy dlouhých nocí

Výběr: Azathe
25. 01. 2004
23
16
11835
Autor
Noe1

Otevřená ... a velice intimí ... zpověď

Když se nad ránem vracívám domů,

smyslnost vybičovanou vínem,

zmocní se mne často touha.

Nutkavá tak, že nemohu myslet

na nic jiného, než na to,

jak  do Tebe proniknu

a jazykem ochutnám

lepkavý a voňavý nektar,

co pro mne v sobě ukrýváš.

 

Čekáváš doma

věrně jak hlídací pes.

Předeš jako kočka,

když se k tobě  blížím

elektřinou nabitým šerosvitem

ztichlého sídlištního bytu.

 

Miluji tvé pevné tvary a horké boky.

 

Ač przněna nájezdy

novodobého barbara,

jsi čistá jak padlý sníh.

A přes žhavé erupce mé touhy,

zůstáváš uvnitř chladná.

Přesto se mi,

jak poslušná děvka,

vždy znovu

otevřeš dokořán,

nabídneš  mým rukám

k prozkomání

tajemná zákoutí

svého nitra

a ukojíš můj hlad.

 

Jsi prostě třída A,

má milovaná společnice,

má věrná

chladničko Calex  SCR 150 R


16 názorů

Milly
16. 02. 2009
Dát tip
jo a zaklubovávám. .-)

Milly
16. 02. 2009
Dát tip
Nj, tak o bílém sexu jsem se doslechla až vloni a jak se vracím sem, tak koukám, že to je ono. :o) Jakubisko: jo, tak úsudek na balení zbývá přeci jen na Tobě. Já už totiž nějak nevím, o čem byla řeč... Zeby o klobásách?? :-))

Marcela.K.
13. 02. 2008
Dát tip
Zvířééééééééééé! :-)))

satannáš
29. 05. 2007
Dát tip
taky občas przním ..:o))))T

Jakubisko
27. 05. 2007
Dát tip
No jo, nic jinýho mi nezbyde....a asi si udělám i sám úsudek na to balení, cooo? 8-/ :))

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Udělej si sám úsudek..... :-)

Jakubisko
27. 05. 2007
Dát tip
Šak porno je taky erotika... máš něco proti pornu? :))))))

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Ale Jakubisko, Jakubisko....., to je přece erotika v poezii.. já se Ti divím, že ji zas nepoznáváš. ;-)

Jakubisko
27. 05. 2007
Dát tip
Milly: třeba tady Nutkavá tak, že nemohu myslet na nic jiného, než na to, jak do Tebe proniknu a jazykem ochutnám lepkavý a voňavý nektar, co pro mne v sobě ukrýváš. :-)))))))

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Škoda, Jakubisko,.... :-), ale pěkný, viď? .-) Porno? Kde?? :-o :-)) jinak ráda, že se líbí, ale asi vás zakousnu...... .-)

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Škoda, Jakubisko,.... :-), ale pěkný, viď? .-) Porno? Kde?? :-o :-)) jinak ráda, že se líbí, ale asi vás zakousnu...... .-)

domin.go
27. 05. 2007
Dát tip
ježišimarjáááá to je píííčovina::DDDDDDDDDDDD:D:D:D:Dskvělý

Jakubisko
26. 05. 2007
Dát tip
jo, něco podobného sem udělal s vychlazenou dvanáctkou, akorát to nebylo tak erotické :))))) ale dobré, vtipné, ale bylo mi jasné že v tom bude nějaký háček, od Noeho bych takové porno totiž nečekal :))))))

martinez
26. 05. 2007
Dát tip
díky, Milly - poránu se to hodí... su připravena do nového dne :o) kapitáne, co dodat? - jsi to prostě ty :o)

Milly
26. 05. 2007
Dát tip
Vážené dámy a pánové, doporučuji tento, dle mého skromného názoru, velice zdařilý literární pokus, vaší vzácné pozornosti- a taktéž posléze mou předposlední kritiku zde (míněno kritiku předcházejcí této). Poroučím se. :-) (Noe, díky Ti!!! :-) A můžu dát do Erotickýho klubu? ;-)).

Milly
26. 05. 2007
Dát tip
Vážené dámy a pánové, doporučuji tento, dle mého skromného názoru, velice zdařilý literární pokus, vaší vzácné pozornosti- a taktéž posléze mou předposlední kritiku zde (míněno kritiku předcházejcí této). Poroučím se. :-) (Noe, díky Ti!!! :-) A můžu dát do Erotickýho klubu? ;-)).

Noe1
04. 11. 2006
Dát tip
Abraháme, ty se usmekáš

Abraham_Abt
04. 11. 2006
Dát tip
Smekám, dokážeš umělcké dílko zvrátit v naprostou blbost.

Abraham_Abt
04. 11. 2006
Dát tip
Smekám, dokážeš umělcké dílko zvrátit v naprostou blbost.

Noe1
25. 10. 2006
Dát tip
Abraham: tys vyhrabal vykopávku .. tož díky :-)

Abraham_Abt
22. 10. 2006
Dát tip
Smekám, dokážeš i z blbosti udělat umělecké dílko (:

Milly
29. 10. 2005
Dát tip
jedne pěknej článeček...... :-) : Stala se solí mého života 28.01.2004 - Volná tvorba - JeanJoche Věřím, že vás tahle moje malá zpověď vůbec nezajímá, ale já to prostě musel napsat! Víte, ona je fakt skvělá a já bych byl strašně moc rád, kdybyste ji mohli taky poznat tak dobře jako já. Je to kočka a co s vámi dokáže během chvilky udělat... Škoda mluvit! Zamykám dveře. Nikdo nás při tom přece nemusí rušit. Potichu, i když s jistou dávkou dychtivosti, se plížím ke stolu. Osvobozuji ji, skrytou před závistivými zraky nepřejících, z mého kabátu a usadím ji naproti mně ke stolu. Tak sympaticky se na mě směje, že jí člověk není sto odolat. Culí se, láká mě, touží po mně, po mých dotycích, po mém polibku. Prý ať si ji hned vezmu, ať se na ni vrhnu, ať ochutnám. Těžko se můžu ubránit jejímu volání, když je tak skvostná. Ač ruského původu, její křivky jsou neustále žádoucí. Žádné buclaté slovanské tvary, nýbrž dokonalá zaoblení na těch pravých místech dodávají jejímu zjevu na smyslnosti. A to její hrdlo, škoda mluvit. Tak úzké, tak křehké, ale přesto přitažlivé. Muž ho zkrátka musí uchopit do svých neotesaných rukou a chvíli se s ním pomazlit. Evidentně je jí to příjemné, neboť září víc než předtím. Sklouzávám níže, abych ji pohladil po čarokrásném, vzrušením oroseném těle. Vskutku nádhera sama. Zahalena v honosné roucho s nábojem přímo erotickým, jenž zakrývá všechno a zároveň skoro nic, se tváří jako panenská světice, nicméně v těle jí proudí snad ďábel sám. Ovšem ani to málo, co ji doteď krylo, mi nezabrání, aby se mi zjevila v celé své průzračné kráse. Přes všechny zmiňované superlativy zůstávají největší předností této slečny její polobožská ústa. Ten, kdo z nich jedinkrát okusí, nebude již chtít jinou. To, co jedině ona umí udělat s mužem, je nesrovnatelné s čímkoliv jiným. Jakmile totiž ochutná jejích bezpochyby vysokoprocentních kvalit, pochopí, že chce ještě víc. Úplně ho celého poblázní. Chce ji celou výhradně pro sebe. Již nejenom polibky, chce ji hltat plnými doušky. Ona se nebrání, neb její úmysly jsou naprosto průhledné, ba dokonce čiré. Užít si se mnou, dostat mě na lopatky, celého mě odrovnat a pak zmizet jako pára nad hrncem. Ale to nic. Za pár dní si ji zase povedu domů, protože bez sebe už jednoduše nemůžeme být. Je tak mou nejvěrnější přítelkyní, nejžhavější milenkou, jejíž přítomnost mě vždycky zahřeje. Stává se mi sestrou, kterou jsem nikdy neměl, ba dokonce starostlivou matkou. Vždy se postaví na mou stranu a pomůže mi ve chvílích nejtěžších. Mám-li se rouhat, je mou bohyní, nicméně ona si tohle pojmenování zaslouží. Co na tom, že jiní ji pomlouvají! Snad pro její skelný pohled nebo ostřejší dech? Vždyť každý máme nějaké ty chyby. Dala mi přece nový pohled na svět - že prý ten pohled je zkreslený, říkají; že mě jen využívá, že mě jednoho dne zničí, ať se podívám, kam až mě dohnala, jak kvůli ní vypadám! Ale kdepak, ona taková není. Je to hodná holka, kterou si pro její divokou nespoutanou povahu žehnám. Pardon, že já vám ji ještě nepředstavil? Dámy a pánové, Vodka Stoličnaja.

Joe_Black
05. 07. 2005
Dát tip
jo,jo,takle je fajn, ale na Střekově, v tvém provedení, neměla chybu...

Milly
02. 06. 2005
Dát tip
Něco takovýho jsem čekala.....od prologu........... Bohužel.... :-( Já si říkala, že konec to celý pokazí...,určitě......... :-) -t-

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
klipeto: tos mi neměl dělat ... chtěl jsem ji číst v Týnské ale tak si mi naboural seběvědomí, že číst nebudu. Bez své denní dávky tipů rozhodně ne .... cubka: pleteš se ve mně ... mám úplně jinou orientaci ... eletrolux je vysavač a navíc chlap

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
Ty čteš v Týnské? Zase? Skvělé, tak to se tam uslyšíme ;-))) Ale tohle bych rád slyšel. Chci vidět ty vlhnoucí tentononc, ledničky. Já zas zkusím zarecitovat dó čé ma... přeložil jsem Voloďu do jazyka tešótešó. Doufám, že to oběma přinese velkou tipáž ;-)

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
Nepochopils ... otřesen tvou zdrcující kritikou stáhnu ocas a číst nebudu !!!!! Jinak na cizí řeči jsou v Týnské docela tolerantní ... já jim jednou zpíval Al-taj-dó v původním středoaltajském dialektu a ocnili to.

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
tak to je škoda, že nečteš a nesváděj to na mně. Tak dlouho si hledal záminku, až si našel mne. Pravda, máš nabourané sebevědomí, ale né mnou, ale Voloďou... minulé čtení si bodoval, ale to jenom tím, že si použil Voloďovi zbraně, ale Voloďa nic nového nenapsal a tím Tě odrovnal!!! cháááááá

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
No, dejme tomu že to tak je... ale každému řeknu, že za to můžeš ty, až se mně někdo bude ptát ... žes mi vrazil dýku do zad mé umělecké identity ..ty

klipeto
06. 01. 2005
Dát tip
...právě posílám záznam této diskuze do tiskárny a objednávám letadlo, které vyhodí letáčky v pondělí nad Týnskou... Láska zvítězí nad pravdou, lží i nenávistí.

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
Já tě miliju, kluku ... i když mi tím zas nabouráváš identitu. Láska je Perros.

cubka
06. 01. 2005
Dát tip
klipe, verny druhu ve zbrani, jsem tvuj svedkyne

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
cubka: kdo by věřil ajťákovi, co má pletky s černejma kočkama :-)))))

cubka
06. 01. 2005
Dát tip
Noe: ty me sledujes! to se rekne!

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
cubka: sleduju a proklínám. Za ta zbytečná avi ... když píšeš pod moje dílo, nemusíš už mi je posílat :-))))))))))))))))))

cubka
06. 01. 2005
Dát tip
Noe1: to je IT finta na zmateni nepratel, aplikuji to i na kvetinku a docela to zabira :)

Noe1
06. 01. 2005
Dát tip
ty nejsi cubka, tys čubka :-))))))) .... a na květinky bacha

klipeto
05. 01. 2005
Dát tip
No, tak celá je skvělá a na konci velké zklamání. Možná bych tu poslední strofu úplně vyhodil. Takhle nemůžu dát tipa. Moc mě zklamala...

cubka
05. 01. 2005
Dát tip
Ta poslední strofa mě vážně dost zklamala, čekal jsem Electrolux :(

Noe1
12. 11. 2004
Dát tip
To mi neříkej .... zdála se mi v poslední době nějaká vyčerpaná až prázdná. A hlavně jaksi vnitřně chladná ... téměř frigidní. Ach jo.

Babll
09. 10. 2004
Dát tip
Bezva! No coment... prostě jen *****

Babll
09. 10. 2004
Dát tip
Abych nezapomněla t* =o)

Cool:-)

Seregil
03. 09. 2004
Dát tip
... parádní....*t

Azathe
02. 09. 2004
Dát tip
Jo, tak to je fakt dobrý :o))) Tip, do nejoblíbenějších a do výběru (rošťáku) ;o))

Noe1
02. 09. 2004
Dát tip
ježííííš, díky, tys vyhrabala pěknou vykopávku, tak to já ji hned taky dám do klubu :-)))))

Výborný... dávám velkej řízek... (tip, avi a nej)

Delight
28. 04. 2004
Dát tip
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))! Tak TOMU říkám VYZNÁNÍ!!!! (he, fláklo to se mnou ze židle!!! :)*

papouch
11. 02. 2004
Dát tip
:-))

Plicnik
11. 02. 2004
Dát tip
hmmmmmmmmmmmm:-) čím víc to čtu, tím víc mi to přijde dokonalý... bez keců *

copatá
05. 02. 2004
Dát tip
tak takovy vyznani lednicce jsem jeste necetla!!! :))) ...krasnej obrat...cetla jsem jednim dechem, pomalu se vzivala do Tvych pocitu, cekala to uzasne vyvrcholeni, kdyz tu nahle studena sprcha...to je videt na co myslim !!!!! :)) T* ...libi moc :)

Hafo!

Liane
02. 02. 2004
Dát tip
Tak to je geniální,za tu chladničku máš tip! :)

Rowenna
29. 01. 2004
Dát tip
:-)

Gerzon
27. 01. 2004
Dát tip
T* Čekal jsem na konci pěkně vychlazenou flašku, ale lednička je lepší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru