Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrštěn mimo prostor

31. 01. 2004
9
0
4863
Autor
Blueheart

Ze složky, která si ještě nenašla název pro oči ...

Ploutví příboje

mrštěn mimo prostor

Zaplétám se do trsů bambusu

             porostlých řasenkou.

Modrým pískotem delfínů

na kroužkách odlesků

smeten do víru ...

 

…ale ano, poslouchám tě … jen kamarádi. Rozumím…

 


Plicnik
10. 02. 2004
Dát tip
to už jsem jednou četla... :-) sice nevím, co říct, ale teď mě to teprve zasáhlo... bohužel někdy JEN KAMARÁDI nerozumím :-/ Touha touží dál...

Blueheart
10. 02. 2004
Dát tip
ano, touha touží dál ... a "jen kamarádi" není možné dokud je silnější než vděčnost za vzpomínky . Jen můj názor :)

Plicnik
10. 02. 2004
Dát tip
Touha touží dál si přečti... (vlastní reklama) a naprostý souhlas s tvým modrým srdcem:-)))))))))))))))))))))))))

Blueheart
06. 02. 2004
Dát tip
Augustin Šípek díky, p.s. supr přezdívka Beatrice to mě těší :)

Blueheart
02. 02. 2004
Dát tip
Rowena, Dash díky, potěšilo Beatrice jasně :) víš, to máš tak, ten pár nádhernejch modrejch očí prostě nevidím tak často, jak bych chtěl... a v tom je ta nedobrovolnost, o který byla řeč :)

Noe1
02. 02. 2004
Dát tip
ahoj jmenovče ... protože je to moc hezky řečeno a taky trošku ze solidarity *T

Blueheart
02. 02. 2004
Dát tip
no teda, Noe, takže jsme tu dva! :) MNOe MBlue, díky za t* Cannisha - jsem poctěn

perfektní *

Výborně ! Výkřik, ale do černého. A hlavně, hlavně to netrpí upovídaností ani bolestínstvím. Být méně přísný, už je tu tip.

lukas_84
31. 01. 2004
Dát tip
To je parádní Moc se mi to líbí Tipanec

Rozervanec
31. 01. 2004
Dát tip
a ja su zase mimo prostor...:c( tohle uz je asi opravdu jen pro ty co chapou...:c( ale pusobi to na me jaksi mekkce a krehce, takze si asi tipnu..:c)))

Rozervanec
31. 01. 2004
Dát tip
a ja su zase mimo prostor...:c( tohle uz je asi opravdu jen pro ty co chapou...:c( ale pusobi to na me jaksi mekkce a krehce, takze si asi tipnu..:c)))

Kolega
31. 01. 2004
Dát tip
Dobře naservírovaný prostor pro tip! :-)

Elmiia
31. 01. 2004
Dát tip
já mimo nejsem :) do očí se dívám ráda. smutný nesmutný, pěkný :)

Blueheart
31. 01. 2004
Dát tip
všem dík za týpky Rozervanec, Beatrice : no upřímně, to sem ted nedobrovolně i já :)

Rowenna
31. 01. 2004
Dát tip
**************************tip

Dash_707
31. 01. 2004
Dát tip
Paráda !!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru