Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevěřím...

31. 01. 2004
6
0
5592
Autor
Craerassy

Jak šedivá můra,

co kolem lampy krouží,

ten strach,

jak zloděj

tiše se tu plouží.

Našlapuje a krade,

v myšlenkách tropí zmatek,

kolotoč v hlavě,

sázka na černej pátek…

V slzách se ukrývá

ten strach,

co kolem padá

jak tma, co přikrývá

proklaté slůvko…zrada…

Věřit tak těžké je,

lež partii svou hraje

a ten, kdo poznal ji,

byl navždy vyhnán z ráje…

 

Nevěřím slibům, milý,

berou to nejcennější,

můžeš být jakkoli

z věrných ten nejvěrnější.

I čas je protihráč,

krutou si bere daň,

podrazí nohy ti

a přikáže jen…Vstaň…

Nevěřím slibům, milý,

čas daň prý nekrátí…

nevěrní zaplatili

a věrní…

               zaplatí…


Hessulim
02. 11. 2005
Dát tip
líbí -TIP

Taitalo
27. 06. 2005
Dát tip
V slzách se ukrývá ten strach, co kolem padá jak tma, co přikrývá proklaté slůvko…zrada… Všiml jsem si, že tady někdo něco vypichuje. Nedělám to často a rád, ale tady se mi zalíbil jen tenhle kousek. Jen ty tečky, ty já nerad. Říkám si, co se děje. Že by Ti došla slova? :-) Konec je takové plácání se v něčem. Asi jsi to už chtěla mít za sebou. Celkově nezaujalo, myslím, že máš lepší. Nicméně - proti gustu, ... :-p

Taitalo
27. 06. 2005
Dát tip
Ještě k tomu, co jsem zkopíroval. Myslím, že si to vybrala jen má nálada a podvědomí. Až přijdu příště, napíšu úplně něco jiného (jsem si toho vědom, prosím, tak to ber :-)

Morney
16. 03. 2004
Dát tip
navzdory názoru tvému a některých ostatních mně se to docela dost líbí a dovolím si dát tipa, jo ? *T

synáček
15. 03. 2004
Dát tip
"Nevěřím slibům, milý, čas daň prý nekrátí… nevěrní zaplatili a věrní… zaplatí…" V té básni je úžasná atmosféra a začnu-li ji číst, sama ta báseň plyne...tak nemilosrdně jako čas.. Je velmi krásná... TIP...a díky!

John_Ceder
06. 03. 2004
Dát tip
i čas je protihráč..

John_Ceder
05. 03. 2004
Dát tip
Zdárek Craerassy..(tak to má doufám být) to mě se zas líbí tohle: Našlapuje a krade, v myšlenkách tropí zmatek, kolotoč v hlavě, sázka na černej pátek... a taky se mi líbí tvoje výměna názorů se s_b..jo, když se holky hádaj :-)

Craerassy
05. 03. 2004
Dát tip
Johne, já se s ní nehádala..měla pravdu..tohle dílko je vážně slabý, ale já to sem prskla, protože jsem asi měla pocit, že má některé části dobré...ten pocit už nemám..je slabé..:-)

Dr_Mephisto
11. 02. 2004
Dát tip
Tak já zas musím říct, že ty rýmy se mi líbí - ať je to poskládané z čehokoli, je to výtečný...T.

Kolega
10. 02. 2004
Dát tip
Skoro... :)

angelik
09. 02. 2004
Dát tip
zařilé, místy míň, jindy zas víc než hodně Kolego: pokud je to z tvé hlavy, pak je to poměrně geniální:)

Kolega
08. 02. 2004
Dát tip
Sedmkrát upadneš, osmkrát vstaň... :-))

guy
06. 02. 2004
Dát tip
Ono dost záleží, v jakým rozpoložení se co čte, a proč se to čte, a někdy se přemýšlí, proč to bylo napsáno a nemusí se ani vědět, že proto, že se chtělo, někdy prostě tyhle věci je lepší neřešit, anebo řešit, když se chce, ono je to jedno ... a nevíš, proč ti to sem píšu, když ty to víš? :-)

Diana
03. 02. 2004
Dát tip
Mně se to docela líbí, zní mi to jako zoufalý výkřik beznaděje. Má to svou atmosféru. Není to špatné.

Robinia
02. 02. 2004
Dát tip
Ta básnička se mi moc líbí a oslovuje mě. Tip.

mirek
02. 02. 2004
Dát tip
...teda, tady na Písmáku je to v poslední době skoro na ostří lože...;-)) Craerassy...moc nemachruj s největší klišé, co kdy kdo napsal :-))...tos ještě nic neviděla...;-)))

Craerassy
02. 02. 2004
Dát tip
Kdepak...tohle je velmi nepovedená věc, ale slibuji, že se příště polepším.:-)

Dero
02. 02. 2004
Dát tip
Crae: Nechci příliš oponovat, nemám to ve zvyku, ale .. ta část, kterou jsme všichni svorně označili jako dobrou, v mých očích stále dobrá je - a je mi naprosto ukradený její původ. Prostě se mi líbí ta jednoduchost v závažnosti významu. Promiň.

Craerassy
02. 02. 2004
Dát tip
Dero, já se nehádám. Jde o pocity. Kdysi jsem asi měla důvod tohle napsat. Nevím, proč jsem to sem dala, když sama cítím, jak je to slabý. Jenže tady přeci nemá jít o to, zavděčit se jen tím dobrým, ale říci něco, co třeba někdo jiný potřebuje slyšet. Tak to aspoň cítím já.

Dero
02. 02. 2004
Dát tip
... ta jednoduchost v závažnosti významu ... tím ses mi zavděčila.

Dero
01. 02. 2004
Dát tip
"I čas je protihráč, krutou si bere daň, podrazí nohy ti a přikáže jen…Vstaň…" Jo, to je fakt moc pěkné.

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
tak nějak, jako přede mnou .. (jsem chtěla napsat "pozůstalí":)) :) čas je prtihráč je hezký, mohlo by být i kratší..

Craerassy
01. 02. 2004
Dát tip
Velmi špatná kritika. Četla jsem jich od Tebe hodně, ale stále chybuješ. I čas je protihráč.......tohle snad už muselo zaznít tisíckrát.. krutou si bere daň...ježíši, to snad ví každý... podrazí nohy ti...podráží je pořád a každému... a přikáže jen..Vstaň....jak hořce úpěnlivý.... ......největší klišé, co kdy kdo napsal a pokud to necítíš, nekritizuj už raději nikoho. Tohle dílko je špatný celý, ale část, která se líbila je nejslabší a za tím si stojím, vždyť jsem to poslátala z několika veršíků starých snad 10 let.:-))) A proč jsem to sem dala? Protože se mi chtělo. :-))

Craerassy
01. 02. 2004
Dát tip
Dobře tedy...Já myslela, že když pošlu avízo jen jednomu člověku, nemusím ho oslovovat ( oslovení se prý používá v případech, že v jednom avízu odepisuji více lidem), ale pro ty, co hůře chápou, to udělám.:-) sleeping_beauty....odpovídala jsem Tobě. Je to takhle lepší?:-)

Craerassy
01. 02. 2004
Dát tip
Děkuji za lekci slušného chování. Rozhodně si to vezmu k srdci a předám i vnoučatům.:-)

papouch
31. 01. 2004
Dát tip
stopro souhlas se slípinkou I čas je protihráč a bere na tě pohrabáč :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru