Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidová poezie

04. 02. 2004
3
0
4314
Autor
SilverArrow

Tak vám přináším po dlouhé době opět něco k povznesení. Dnes jsem se rozhodl přiblížit českou lidovou poezii i zahraničním čtenářům, jelikož jsem jaxte jistě poznali člověk multikulturní...Přesto, že píši převážně pro děti, myslím, že mám co nabídnout i dospělému čtenáři:

Hovno, prdel, sračka-to je naše značka!!!

Hovno, prdel, kamení-to je naše znamení!!!

 

 

Shit, butt, liquid shit-this is our sign!!!

Shit, butt, stones-this is our symbol!!!


SilverArrow
11. 02. 2004
Dát tip
Jakej text? Jestli myslis ten ceskej, tak se prosim vice venuj mym dilum, protoze v nazvu jak si muzes precist je Lidova poezie-cize autor neznamy. Popravde se tato podivuhodna rikanka predava u nas z regenerace na generaci. No a ten preklad jsem samozrejme dokazal sam!!!!!!!!!!

Při překladu možná ne, ale koukám, že v pravopisu ano :-) Kde jsi ten text vzal??

SilverArrow
09. 02. 2004
Dát tip
Ja jako multilingvista pri prekladu zasadne chypi nedelam. Jsem rad zes byla natolik nadsena a dala mi T. I am still watching you!!!!!!!!

Tak a teď nevím, jestli jsi to blbě přeložil ty, nebo jestli jsem to blbě přeložila já... :-/ No ale kategorie "Překlad" je vtipná :-) To ostatní moc ne. Tip


Seregil
06. 02. 2004
Dát tip
Mno ... dobrá tedy..

maia
05. 02. 2004
Dát tip
:-))))) * Uz davno som sa tak nezasmiala. Chces aj poulicny klub? :-)

SilverArrow
05. 02. 2004
Dát tip
Proti čtenářům: Zdá se žes to nepochopil ty. maia: jasně já beru všechny fce, myslim žes chtěla nějakou stránku o maie, ale nepodařilo se mi jí vypátrat...

SilverArrow
04. 02. 2004
Dát tip
Ty vole to neni neměcky, to je sanskrt!!!

Zaprděnec
04. 02. 2004
Dát tip
je to taková klasická Silverovina!

Nemám nic proti kvalitnímu překladu. Ale tady se zdá, že jsi nepochopil jeho smysl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru