Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co redakce?

06. 02. 2004
1
0
7698
Autor
ch_34

Jelikož jsem tu s někým pohádal, rád bych znal názor veškerého Písmáctva, jelikož právě to by mělo nejlépe vědět.

Myslíte si, že je na Písmáku redakce, nebo je to jen seznam nicků, které stejně dohromady nic nedělají?
Semeno
01. 03. 2004
Dát tip
hovno z labutě je nářez

hovno_z_labuťe + TIP

Rowenna
10. 02. 2004
Dát tip
No přece tváří se jako fiala, ale je to verbascum. :-)

Semeno
10. 02. 2004
Dát tip
Vžďyť to ale není život horší, vždyť život dělají vlastní lidé, ..a já myslelo, že když jich bude takhle míň, že jsou lepší, ..že to spíš kontrolujou. Tisíckrát milejší je mi komrc, ..než urážky míněné vážně, ..ale aťsi se klidně uráží kdo chce , ..když nepůjde rovnou o celý písmák. Verbascum jo? Co že jsem? Ty mě ponižuješ, ..já totiž vůbec nevim co to je, ..já zahradník. :o)) Já nejsem kytka, ..kytky nosim jako jmelí, ..parazity, co mě nevadějí. :o) Bych si přálo, ..něco...něco velikýho, ..třeba metasekvoj, ..nebo přímo sekvoj giganteum, ..a nebo by mi stačil dub, ..a nebo buk, ..a tak. Možná bych chtělo bejt oliva. Já pořád ještě nevim, a mám tolik času. Nebo třeba Liliovník tulipánokvětý :o)) Sakryš, nesmíte podněcovat mojí fantazii. :o))

Rowenna
10. 02. 2004
Dát tip
Semínko: to je z nějakého večerníčku (ti mladí jsou dnes tak nevzdělaní) - myslím, že o Křemílkovi a Vochomůrkovi. Zasadili semínko a zpívali: vstávej semínko, tralala, bude z tebe fiala. A ono vyrostlo něco nádherného, upejpalo se to a řeklo to: Já nejsem fiala, já jsem verbascum. Jinak: Divizna velkokvětá.

ch_34
10. 02. 2004
Dát tip
vstávej Semínko, olala, bude z tebe cedr!

ch_34
10. 02. 2004
Dát tip
v tom pádě je CVerbascum bodlák, Semínko!

Semeno
10. 02. 2004
Dát tip
Když já tomu slovu nikdy pořádně nerozumnělo, co to ta hloupá pyšná kytička řekla. Tak teď to konečně vím.. :o)) Cedr,..mmm.. jóó, třeba libanonský, ..ten je u Pražskýho Hradu, ..a nemá špičku, kterou mu prej ustřelili ve válce.

Lyryk
09. 02. 2004
Dát tip
totalitní jsi tady akorát ty ch_34 - mluvíš snad za všech 1800 denních návštěvníků ?? s kolika z nich jsi o tom mluvil ?? bojuješ pro boj, ale nepřinášíš žádnou myšlenku, která by tomuto serveru pomohla, naopak bys ho rád podkopal, jinak bys nevedl kampaň plnou nenávisti; ani sis nedal tu práci, aby ses se mnou potkal a už víš jaký jsem...

Litochowitz
09. 02. 2004
Dát tip
..MIroslawe, ty máš brýle?.....:))....a redakce?....sám jsem si redaktorem...a vašim taky:)

ch_34
09. 02. 2004
Dát tip
nechtěl jsem říci, že by Lyryk nic nedělal, za tuto interpretaci se omlouvám Lyryku, ale to si myslíš, že když někdo něco říká, že je totalitní? Upřímě řečeno, většině lidem jsou kecy u zadku. To, čeho si někdo včimne, jsou činy. A ani to nezajímá úplně všechny. Jako obyčejného člověka bych se tě nechtěl nijak dotknout; máš pravdu, takového tě neznám.
tuto diskusi jsem přidal pouze proto, abych zjistil, jestli se dá vůbec mluvit o redakci... jelikož se tento problém řeší, usuzuji, že teď se o redakci hovořit nedá tento fakt jsem chtěl jen připomenout, a jsem velmi rád, že se tento problém řeší... jen mi to řešení přijde nesmyslné (tak jsem se nemohl zdržet poznámky, berte ji proto jako přídavek) a opravdu mi vadí, že nemohu vybrat do neoblíbených redaktora (když už nemá být nijak privilegován) -to je myslím jasná myšlenka, kterou zde předkládám (takže, abych to zrekapituloval: že prý nepředkládám konstruktivní myšlenky; jedinou, kterou jsem chtěl předložit, jsem předložil celkem jasně a to s tou neexistující redakcí: chtěl jsem jen upozornit na to, že vlastně není, ačkoliv mnoho lidí úpěnlivě hájí názor, že je, že funguje, nebo že je dokonce na svém zenitu... a aby se neřeklo, že říkám jenom názory proti, a ne pro; přidal jsem i názor vyjadřující poměrné obsazení redaktorů dle autorů (jejich žánrů) -tuto mylšlenku, zdá se nikdo nesdílí, s tím mnoho neudělám, osobně si myslím, že není zcela špatná tak já se ptám, kde jsem jenom kontra-?

ch_34
09. 02. 2004
Dát tip
ta desítka byla v závorce... bylo to jen příkladové číslo proč si myslím, že by to bylo dobré? protože by Lyryk nemusel vybírat pouze z těch které zná (pokud selže ten jeho pokus, který koná-a doufám, že selže jen takovou poznámku: tento způsob by redaktorování jednoho člověka pod více nicky nezamezoval vůbec), ale vybral by, jistě svědomitě z těch, kteří o to mají zájem, a o které má zájem také někdo jiný... je to tak špatná myšlenka... či její nástin?

Rowenna
09. 02. 2004
Dát tip
ch_34 - chápu tvou netrpělivost. Dokonce do jisté míry i chápu, proč bys chtěl rovnost pro všechny. Ale na to Lyryk v diskuzi odpovídal. Má pocit, že by se tím rušil smysl redakce. Té, která snad vznikne, až se podaří přeprat něco v tom systému, kterému jako laik vůbec nerozumím. Jenomže: místo, aby Lyryk mohl řešit problémy s redakcí, řeší řadu triviálností i závažností, které se mu na téhle věčně doutnající sopce hromadí. Takže za sebe jsem se obrnila trpělivostí a čekám. A myslím si, že křikem ničemu nepomůžeš. :-)

Semeno
09. 02. 2004
Dát tip
Bože, je tak hloupé být malinkatým článkem, a přesto se chtít cítit .. nezbytečný, .. a nebát se kontrolovaného vlastního, jemného a pohodlného egoismu. Nebát se. A já mám strach, že je toho tolik, a já, malej šmoula si s úsměvem dobrovolně otrávim oběd. Nemám ani odvahu poslat komukoliv avízo. je mi to líto.

ch_34
08. 02. 2004
Dát tip
Taková podotázka: Redakce v podstatě vznikla z jedinýho důvodu. Ze stejného vznikla i Aréna. Redaktoři měli číst všechna díla v Aréně. Mám tedy tuto otázku: Myslíte si, že tuto svou úlohu redakce plní?

Miroslawek
08. 02. 2004
Dát tip
ch_34: 1) To, že teď Písmák žádná oficiální čtení nedělá, neznamená, že je nedělal a dělat nebude. 2) redaktoři vybraní volbou mají asi takový smysl jako z davu svobodně volení zubaři, třeba od tebe nebo od Lyryka nebo kohokoliv, kdo není zkušený stomatolog, bych si stoličku nechat ošetřit opravdu nechtěl. 3) Já si pamatuji kdy a proč vznikla redakce... a nikdy tomu nebylo tak, že by redaktoři měli číst všechna dílka v Aréně, to bylo už v době vzniku evidentně nereálné.... ne tak dnes.

turandot
08. 02. 2004
Dát tip
nestihnu se vyjádřit ke všemu... Jo máš pravdu, ale myslim, že si na to stěžoval v jednom svym textu i sám Lyryk...o ďáblících, co se neúčastněj...ale třebas sem to blbě pochopila... teď je tady občas Navždy_Tvůj nebo Armand... toť vše...a to je zatraceně málo na to, aby se stihli prohrabávat takovejma tunama věcí... no měla by se vyměnit a nastartovat a od toho je tady asi správce.. než se ale dohodne jak a proč... je to těžký, to se musí nechat...když každej sedí u svý mašiny..a monitor podporuje tvrdý hlavy... ale zas je fakt, že se správce nesmí divit těmhle diskuzím, je tady devadesát osum procent lidí, co s tom nic produktivního dělat nemůžou...jenom víc a víc kritizovat a čekat na ohlas.. ááááááá já už nevim, neumim se srozumitelně vyjadřovat a sem neucelená...počkejte si na lepší/lepčejší:-)...

turandot
08. 02. 2004
Dát tip
hehehe zubaři lidu! (Maratonec! "JE TO BEZPEČNÉ....????")

papouch
08. 02. 2004
Dát tip
Míwa to řekl. Vše ostatní jsou plky mimo. :-)

ch_34
08. 02. 2004
Dát tip
pro Miroslawka: 1)ano, vím, že Písmák udělal oficiální čtení; ovšem, jestli to nebylo za Oldy, tak mě oprav kor, co bylo kdysi, s tímhle nijak nesouvisí, nemyslíš? 2)redaktoři vybraní ze zvoleného výběru, mají větší smysl, než, že radaktorem každý, kdo chce dávat výběry 3)jo, jsi tu dlouho; redakce vznikla asi 6 měsíců, než jsem sem vstoupil já, takže to mám jen z oficiálního Oldova vyjádření Aréna - pravidla. Cituji: "- Ano, vznikla skupina redaktorů (kritiků), kteří si vzali za svůj cíl číst všechna díla (resp. především ta z Arény) a mají možnost toto dílo vybrat do tzv. Výběru.". a ještě jedno Oldovo vyjádření ze stejné práce, kde se vyjádřil o redakci: "...a krom "vybírání" není nijak privilegovaná." -tuto poznámku byh rád poslal Lyrykovi a sleeping_beauti snad jsem na nic nezapomněl

ch_34
08. 02. 2004
Dát tip
pro Miroslawka: 1)ano, vím, že Písmák udělal oficiální čtení; ovšem, jestli to nebylo za Oldy, tak mě oprav kor, co bylo kdysi, s tímhle nijak nesouvisí, nemyslíš? 2)redaktoři vybraní ze zvoleného výběru, mají větší smysl, než, že radaktorem každý, kdo chce dávat výběry 3)jo, jsi tu dlouho; redakce vznikla asi 6 měsíců, než jsem sem vstoupil já, takže to mám jen z oficiálního Oldova vyjádření Aréna - pravidla. Cituji: "- Ano, vznikla skupina redaktorů (kritiků), kteří si vzali za svůj cíl číst všechna díla (resp. především ta z Arény) a mají možnost toto dílo vybrat do tzv. Výběru.". a ještě jedno Oldovo vyjádření ze stejné práce, kde se vyjádřil o redakci: "...a krom "vybírání" není nijak privilegovaná." -tuto poznámku byh rád poslal Lyrykovi a sleeping_beauti snad jsem na nic nezapomněl

ch_34
08. 02. 2004
Dát tip
stalo se to omylem... myslíš, že je hloupé vybrat z navržených lidmi? ta volba by přece dle mého návrhu (malého a skromného) fungovala jenom v tom smyslu, že by se nemuselo vybírat ze všech navržených... ale jen z těch, které by získali nějaké to procentíčko... (nebo minimální počet hlasů--- 10) myslím, že to není tak nesmyslné (a když už jsme u toho, někomu nepřišlo tak nesmyslné, aby byl Gott presidentem, když už se o tom mluvilo /ale zrovinka k těm já nepatřím) někomu zase příjde nesmyslné něco jiného... a s tím správcem... to je jádro pudla právě... (a když se změní vláda, občas se stane, že bude totalitní... to je fakt, to se musí příjmout a být ticho, to je fakt, tak to jé, zpívejme jen v duchu, nebo nahlas jo, ho, hó)

ch_34
07. 02. 2004
Dát tip

abych vám řekl, proč mě to zajímá: sleeping_beauty se celá vopupínkovala, když jsem jí řekl, že redakce neexistuje
myslím totiž, že se dá říci, že v redakci je Lyryk

Notreal
07. 02. 2004
Dát tip
ona mě ta redakce ani trochu neschází :-)) protože díla co vždy vybrala jsem četl tak z 5% :-)

Miroslawek
07. 02. 2004
Dát tip
a co takhle sledovat dění a netlachat zbytečně bezvědomě o něčem, co se právě intenzivně řeší...? Ač se tedy na tom osobně nijak nepodílím a zvlášť to nesleduji, jsou tu odkazy tak bijící v oko, že to neuniklo ani mým dioptriím ;o)

ch_34
07. 02. 2004
Dát tip
to, že by měl bát redaktorem každej....? promiňte, chce se mi brečet... s_b: chtěl jsem ti poslat avízo... až by tu bylo více názorů.... jsem si řekl, že bych tě asi moc otravoval... promiň upřímě

ch_34
07. 02. 2004
Dát tip
jo, zjednoduši, to ano je to demokratické.... ale v naší republice se taky na všechno nedělá referendum... přiznávám, v té diskusi se nijak neangažuji, ale původní Lyrykův návrh byl ten, že tu může být třeba stovka redaktorů... třeba dvě sta (nemýlím-li se)... a to považuji za blbost... to by ta redakce nikdy nemohla překonat tu minulou... (z mého hlediska zbytečnou, jelikož Písmák oficiální čtení nedělá, ani nevydává)... vadí mi to, protože je to zase nesmysl... a napadá mě, že to sem někdo dal jen proto, aby se to zamítlo, aby pak mohl říkat, že nebyla jiná možnost, než tam dosadit vlastní lidi... redakce by měla být volená, aby to bylo demokratické.... ale osobně si myslím, že by se měli přihlásit zájemci, pak by se měl třeba volbou vybrat výběr... potom z tohoto výběru udělat zastoupení povídkářů a lyrických nerýmujících básníků.... v poměru stejném, kolik je tu takových děl... (nejlépe autorů, ale to by chtělo dát při jednom přihlášení povinost vyplnit, čím se cítí být autor nejvíce...)

Tedy.... S nějakou ucelenou redakční prací jsem se věru nesetkal.

ch_34
06. 02. 2004
Dát tip
seznam členů: Astalavista Carodej Cavalera clovrdik dablik008 hermit Javert Lyryk Naso Pepo Print Sonatina
tak, kolik z nich jste tu kdy viděli a kolikrát jste si všimli, že by něco udělali naše redakce, pokud je, je zlidí, kteří třeba ani neexistují (rozuměj: pod těmito nicky už; př.: Sonatina), kteří na Písmák již nechodí....

Fou_
06. 02. 2004
Dát tip
:))))) my nesmíme ani naznačovat

pozorovatel
06. 02. 2004
Dát tip
Jaká redakce?

Fou_
06. 02. 2004
Dát tip
Jaká blondýna?

Dero
06. 02. 2004
Dát tip
Cavalera, clovrdik, Lyryk, Print ... ostatní jen velmi zřídka ... a když už, tak po tom, že jsou nějakými redaktory, ani nevzdechnou ... Škoda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru