Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Variace až najdeme to místo

07. 02. 2004
4
0
6103
Autor
drfaust

Nevím kdy najdu to místo... Najdu ho vůbec kdy? Najdu to místo, kde stojíš ty? Tobě.

Až najdeme to místo
-

místo  rozrůznění
- odmyká chlopeň démona
tvar daleký hrnčířským kruhům
(obětí)

- v ruce klíčem držené                   někdy
verš

nikdy -
Nikoli
verš
jen fragment verše
jen zoubek klíčku
kličku před sebou

To místo nemá tvar
                         v hrnčířově ruce
není místo      ještě tvar
(obětí)

jen místo toho
je červená hlína
kterou jsem obejmul

to místo toho místo
jen červená hlína

není to
místo
až najdeme to místo
jen červená hlína vezme se v tvar


 

 

 

Variace až najdeme to místo


ulita
09. 02. 2004
Dát tip
A vítězem soutěže o nejlepší hlášku se stává.... Večerníček! Potlesk, dámy a pánové! (Troufám si říct, že překonal i legendárního Doudu Kvičáka a jeho "jak se vkládá obrázek?") A kritiku? Hmmm, uvidíme....:)

maličká
09. 02. 2004
Dát tip
no, uli.... Večerníček mluvil/a rozhodně k věci..;) možná víc než Douda Kvičák..;)

egil
09. 02. 2004
Dát tip
Až najdeme to místo :))) ****

drfaust
09. 02. 2004
Dát tip
...nejsem si jist, zda mohu souhlasit... zato jsem si jist tím, že vím, proč Večerníček napsal/a právě to, co napsal/a... Večerníček: Hele teďka ti dokonale rpzumím... to je ta síla toho nicku:))) Vzledem k tomu, že už je to asi tvůj sto padesátý nick:))) Tvůj příští se bude jmenovat Maxipes Fík?:) Dělám si legraci... tvoje příznačná nominální promiskuita:)) Ulí*: ..toho týpka neznám:) Ale nadruhou stranu vím, kde ve zdrojovém kódu najdu na jakém servru ten obrázek leží...:)) Mrk:) jednooce... egil: Tak to je fakt náhoda... Celkově: Opakování slova místo (a jak už jsem řekl, místu vystupuje jako příslovce, místy jako podstatné jméno, takže zdaleka né vždy jde o totéž místo) je záměrná figura, která měla umocňovat dramatický dojem... Nevymyslel jsem si to já... Objevuje se to už třeba v tom Eliotovi... ...není tu voda, jen skála a žádná voda, kdyby tu byla voda... (v Pustině se ta voda opakuje mokrát, stejně joka skála, stín...) nebo třeba - jak toho vidí egil - u Paula Celana... a ostatních, kteří z něj čerpají...

Kratas
09. 02. 2004
Dát tip
Já tu pointu našel, možná jen tu svou, ale mám ji tam. Tahle báseň mi řekla strašně moc a proto vůbec neváhám a dávám vše pro to místo, místo dlouhej keců. *

nevysvětluj porád, doktůrku:-)

maličká
09. 02. 2004
Dát tip
fauste... já myslím, že to všichni s tím místem pochopili, včetně mě..;) Ale mi tam toho místa přijde fakt moc, ať to obracím, jak chci... To bylo vše... :)

papouch
07. 02. 2004
Dát tip
Já taky kdysi hledal TO místo, se svojí tehdy (dnes už ne) skoroženou a až jsme ho našli, tak jsme zjitili, že je tam mraveniště... :-))

drfaust
07. 02. 2004
Dát tip
Jo, to je vě, kterou si asi budu muset pamatovat:) Akorát, že to mraveniště je tak mnohovrstevný, že se v něm najdou ta místa, kde je to mravenčení hrozně příjemný ..:)

Andulka
07. 02. 2004
Dát tip
Hezky si to rekl..:-)*

drfaust
07. 02. 2004
Dát tip
Slpb... Já vím, že je tam ten prolog... takže tam hledáš ňáký city... ale abstrahuj od toho prologu... na světě jsou různá místa:)) A vůbec není svět právě místem?

papouch
07. 02. 2004
Dát tip
A právě proto máme obor, který se jmenuje -místopis- :-))

Dero
07. 02. 2004
Dát tip
Taky budu muset chvíli trávit ... zatím nevím, jak, čím a jestli se mi vlastně líbí ... vrátím se.

drfaust
07. 02. 2004
Dát tip
Přesně tak, bez buzoly, bez mapy... vězeň topografie... Jo a nejzrádnější jsou červení mravenci:))

papouch
07. 02. 2004
Dát tip
jo, červení mravenci a černé díry! :-)

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
ruší mě tam ten konec, vím, že zvonec, ale nakonec... moc "místo"...

drfaust
07. 02. 2004
Dát tip
Konec, jakej konec? Ten poslední řádek je název!!! Jinak moc místo, je záměrná figura, ale netvrdím, že musí se každému líbit. Jen jestli sis maličká dala tu práci a prozkoumala slova v tvarech... kdy je zde místo jako podstatné jméno a místo jako příslovce...

Večerníček
07. 02. 2004
Dát tip lawenderr
pořád se to motá kolem "toho" místa, ale já chci vyvrcholení, pointu. chci tak moc? nebo bych měl(a) chtít méně? bolí mě hlava a zmokla mi čepice.

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
Večerníčku, až ti uschne čepice, tak se vrať... ono to tam je..;)

drfaust
07. 02. 2004
Dát tip
Chceš jasnou pointu...:) Otázka je, co si pod pointou, kdo bere... Mně se zdá, že tam je... Pro tebe je tu červená hlína... Ty víš, že nosím baret..., takže s čepicí nepomůžu..:( Jinak chtěj vše, co můžeš dostat:)

váza třeba?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru