Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta-jí-dó

11. 02. 2004
5
0
4775
Autor
Noe1

Ten-jí.

To-jí.

Ta-jí!

 

Co

Ta-jí?

 

Ta-jí

To-fu

Ta-jí

Le-dy

na-Al

ta-ji.

 

Ta-jí

Ha-dy

Na-po

s-ledy.


Delight
27. 04. 2004
Dát tip
Tak TOHLE by si zasloužilo interpretaci mnohohlasým mnišským sborem!!! :)*

MeTB
17. 02. 2004
Dát tip
Začínám být fandó. :-) Tom

Noe1
17. 02. 2004
Dát tip
Až tak? Přšměna Tomáše na Fandu? To bych neřekl, co to al-taj-dó dó-káže :)))))). Mám prosbu ... mrkni se na moje dílko "Borovice" ( od altajských ha-dú po....-tó), jestli ti taky funguje obrázek Dík.

MeTB
17. 02. 2004
Dát tip
Slova mění svět... :-) Koukl jsem se a funguje. Pěkný obrázek a zajímavá báseň (ačkoli obrázek se mi líbil o něco víc :-) ). Teď nevím, pod co mám tenhle svůj výkřik dát, pod Borovici nebo pod Ta-jí-dó? Dám ho sem. :-)

Noe1
17. 02. 2004
Dát tip
Díky za skvělou zprávu. Máš pravdu, obrázek je báječný, básnička asi hlavně pro tu "borovici" které je věnována :-)))

Noe1
12. 02. 2004
Dát tip
Plicník: Můj obrovský obdiv a poklona tobě ... tys na to přišla !!!!!! ... je to totiž Al-taj-dó-ská halekačka. Číst potichu to nemá smysl ... jo a tai-tipy mne těší ... psal jsem chroustovi že až-taj ortodoxní nejsem a přesto mne tolerantě pustil do klubíčka :-))))

Noe1
12. 02. 2004
Dát tip
Copretinka: díky ... a nejen za tuhle reakci. Těším se, že se ke směru Al-taj-dó připojíš a že si za čas nějaké pěkné Al-taj-dó od tebe přečteme. Určitě na to máš :-)

Plicnik
12. 02. 2004
Dát tip
Al-taj-dó-ská halekačku, tak to tu ještě nebylo:-))))))))))))))))))) V klubu už jsi déle... jé, já zjistila, že... no, klubík... přece chybí to tam...

Plicnik
11. 02. 2004
Dát tip
vskutku velmi ortodoxní Ál-taJ-dó:-)))))))))) stojíš o hlubší kritiku? Tak to se hluboce klaním - hezká hra:-))))))))))))))) hlavně NAHLAS jo a bohužel zase tai-tip:-)*

Noe1
11. 02. 2004
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru