Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Káně

13. 02. 2004
10
0
10910
Autor
papouch

Letělo káně...
Trusu kus
utrousilo Anně
na skráně,
kakáně.
Miroslawek
24. 02. 2004
Dát tip
Kaká natrhne Spartě řiť... vesnice Arapahů bude klít... a jen Starý Košťál kouří dobré trávy... z Bazalů... ;O)

Prokletí
24. 02. 2004
Dát tip
Hele, papouš, měl jsem od systému avi s Tvýma dílkama takhle: Co k pivu? Káně No dobrou chuť ;o)))))))) m.

zolli
23. 02. 2004
Dát tip
Teda klucí (papouš + Bacil), jak Vás tak čtu … mám divný asociace: V Pokakáni Anna Děla: „Padá mana“ K tomu dodat slovy starýho filosofa Alfreda Ďulínka: „Já to gómal, že ta koc zmákne vekó karieru! Ščasné Alfi měl zas jednó z prdele kliku (zpívá) Máš-li kapánek…máš-li kapánek… máš-li kapánek tak vyjde ti tvůj los. máš-li kapánek…máš-li kapánek… kapku podělanýho ščestíčka! PS: Já vím, že to byla Líza, ale netroufám si ji tam dosadit, to by z toho mohla bejt ještě pěkná polízanice…

zolli
23. 02. 2004
Dát tip
Překlep: samo že zmákne veLkó karieru! Promiňte

pokakáň je super :) tak do toho!

Toxman
16. 02. 2004
Dát tip
Jak jsem si tak ležel ve vaně, vzpomněl jsem si na Papouchovu básničku o Káněti a napadl mě k ní takový pěkný konec. Ve vaně se totiž vždycky krásně přemýšlí, to moc dobře věděl už sám Archimédes. Ovšem se zaznamenáváním myšlenek je to už horší (toho rozmočeného papíru). Naštěstí jsem po jeho vzoru nevyletěl do ulic nahý (taky v tom mrazu by to nebylo ono, že ?) A zde je slibovaný happy end: ;o) Jednou jdu lesem - kakáně sedí tu pěkně na ráně. Tak vezmu hřebík a vezmu desku, už Komenský říkal: "Škola hrou !" O jedno káně..., - třesků a plesků - chráněné druhy nevymřou... :)

papouch
16. 02. 2004
Dát tip
Tox.:-)))))))))))))) dal bych Ti píp dybytošlo :-)))))))

Noe1
16. 02. 2004
Dát tip
V pátek jsem vyhrožoval s novým Al-kakaj-dó. Výhružky se mají plnit :-))))). Už je na světě. :-))))

Bacil
16. 02. 2004
Dát tip
Ještě by se to dalo zpracovat jako biblické téma o svatbě v Pokakáni Galilejské :-))

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
Bacile, teď jsi mě málem dostal pod stůl .....smíchy....:)) avi..

Elyn
16. 02. 2004
Dát tip
na ja, ještě to avi :))

katugiro
15. 02. 2004
Dát tip
"trusu kus" - velmi povedené... :) *

Pisces
15. 02. 2004
Dát tip
Upřímně jsem se zasmála :)

Fujtajbl to je hnus, káně má srát na stráně a ne na chudinku Annu :-))) Já bych ho hnal :-))) Dobrý papouchu :o)

Dero
13. 02. 2004
Dát tip
:o))))))) also

Vinki
13. 02. 2004
Dát tip
cheche... fuj... letadelko... :)))

Gerzon
13. 02. 2004
Dát tip
Když letěly by saně, co trousily by maně, když přilétly by k bráně, co visí na hraně od přidané daně? T*

Noe1
13. 02. 2004
Dát tip
:-)))))))))))))))))) imspirovals .... příště napíši ka-kai-dó *t

Carodej
13. 02. 2004
Dát tip
papouchu, ty jsi jasnej:)

Toxman
13. 02. 2004
Dát tip
Kakáně jedno pomyslila si ni radno - bědno, ještě že nevlít na vlasy. Autobusů nechá pár dík tomu trusu odejet. A pak si chytí - žádný svár, taxíka domů, tam a zpět. :)

Toxman
13. 02. 2004
Dát tip
Kakáně jedno pomyslila si ni radno - bědno, ještě že nevlít na vlasy. Autobusů nechá pár dík tomu trusu odejet. A pak si chytí - žádný svár, taxíka domů, tam a zpět. :)

pampelin
13. 02. 2004
Dát tip
:)*

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
:)) kakáně :))

Elyn
13. 02. 2004
Dát tip
:)) kakáně :))

guy
12. 02. 2004
Dát tip
Zoufala Anna další kus trusu rozmazala na svým hubertusu

Bacil
12. 02. 2004
Dát tip
ještě že to nebyl papouch pokakouch :-))

Lee
12. 02. 2004
Dát tip
mrtmola akakáně :o) úchvatný živočišný druzi :o)

j_i_r_i_k
12. 02. 2004
Dát tip
:))) A fakt to bylo kakáně? Jen esli to tu nějaký opeřenec nesvádí na nevinného kolegu, co, kdo tu má černé svědomí?

alina
12. 02. 2004
Dát tip
:o)))))

o)))))))) too

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru