Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

14. 02. 2004
2
0
4296
Autor
Plicnik

mini pseutai-dó

LÁSKA

 

Kráska laská

až praská

větvoví

kdo ví -

ten nepoví,

kdo neví -

ten brzy pozná;

samota je hrozná

jak kyslá hrozna.


pozorovatel
11. 03. 2004
Dát tip
Dyť já hledám lásku celý život...:-/ :)))))))) Vim, jak to myslíš:) Takže souhlas.

Plicnik
11. 03. 2004
Dát tip
tak jí najdeš, protože kdo hledá, ten najde... nech se laskat kráskou a uslyšíš praskat větvoví... pak se uvidí, jestli povíš, nebo ne... nebudeš mít slov :-)))))

pozorovatel
11. 03. 2004
Dát tip
:-)))))

pozorovatel
10. 03. 2004
Dát tip
Moc pěkné:))) Samota je i dobrá, bych jenom chtěl dodat:) t*

Plicnik
10. 03. 2004
Dát tip
jo taky, ale pokud zrovna hledáš lásku, tak NIC MOC... :-)

a já si stejně myslim, že lidi jsou děsně ukecaný a obzvlášť tááákovouhle věc -držet v náručí- že neudrží za zuby :)

Plicnik
17. 02. 2004
Dát tip
pupene, co to na mě zkoušíš, ty jeden :-)))))))))))))))))))))))))

plícník: nebuď tak vztahovačná (nebo vytahovačná? :) stejně jsem vytáhlejší :)

Plicnik
17. 02. 2004
Dát tip
sem myslela zase na hovadiny... jako bych nic neřekla, jo??? :-))))))))))))))))))))))))))

kdo ví, třeba poví.. nebo aspoň napoví :)

Plicnik
16. 02. 2004
Dát tip
nenapoví... nenapoví:-) kdo ví - ten si užívá, kdo neví - ten smůlu má :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Plicnik
14. 02. 2004
Dát tip
hrozně:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))) kyselá nic moc, ale kyslá, to je síla:-)))))))))))))))))))))))))))

Danfi
14. 02. 2004
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru